Здравейте, колата пали и върви без проблеми но свети чека и на диагностиката излизат следните две грешки:
012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 000 - - - Intermittent
001025 - EGR System: insufficient Flow
P0401 - 000 - -
п.с. двигателя е 1.9 тди , 105 к.с., 2008 г.
След триене на грешките, след един ден пак се появяват.
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Control Module Part Number: 1J0 907 379 S
Component and/or Version: ESP 20 CAN V010
Software Coding: 00209
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)
35-10 - - - Intermittent
Мисля да го извадя това нещо (номер 11 на снимката) и да го поизчистя, но не съм сигурен как да го разглобя, дали ще има някакви гумички след това за смяна и прочие.
На другите серво-апарати които съм виждал до сега такова нещо няма (майстора също за първи път видя такава джиджавка). Някой има ли представа точно каква му е функцията и как да го разглобя ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Mисля, че се зблуждаваш, 11 не е Brake Pressure Release Solenoid , а по-скоро датчик за вакуума в сервоусилвателя. 11 трябва да е някъде в клапанния блок на АБСа. Intermittent сигурно е захранването му, демек прекъсващо, губещо се.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не съм качил цялата снимка - към нея има описание на всеки един от елементите на снимката. За 11 пише точно това - "Brake Pressure Release Solenoid "
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Intermittent означава, че грешката не е постоянна, а се случва от време на време. Вероятно ел проблем, датчика не прави добър контакт или нещо такова.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ще почистя буксата и пиновете на датчика, но за да стигна до него трябва да разглобя и изкарам филтърната кутия, а като стигна до там направо ми се искаше да изкарам и датчика да го почистя, но не знам дали след това няма да ми трябват нови гумички за уплътняване.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
От няколко дни сутрин при първите 200 до 300 метра светва чек контрол лампата. Няколко пъти първо подгрявах мотора и след като тръгна грешката почти не излиза.
16514 4082 P0130 Bank 1-Sonde1 elektrischer Fehler im Stromkreis
Спирам, нулирам грешката и карам още 10 км до работата, повече не излиза. На другата сутрин се появява пак. При тръгване от работа за в къщи грешката излиза около 30%.
Къде да търся проблема? Предполагам първо външен оглед на ламбда сонда 1?
16514 4082 P0130 Bank 1-Sonde1 elektrischer Fehler im Stromkreis
Спирам, нулирам грешката и карам още 10 км до работата, повече не излиза. На другата сутрин се появява пак. При тръгване от работа за в къщи грешката излиза около 30%.
Къде да търся проблема? Предполагам първо външен оглед на ламбда сонда 1?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
В неделя с комшията качихме колата на VAG-COM. Влезнахме в канал 33, аз карах той с компа до мен.
Не знае как се записват подобни данни, затова следеше промените.
Ламбда regulation се качва до 25%, a напрежението на нея стига до 4,5 волта, каране в град на 3-та с до 60 км/ч.
Тук една снимка след като спряхме, излезна текст на английски (макар че версията му е немска), ако някой може да го преведе на български ще съм много благодарен.
Какво смятам да правя като следваща стъпка:
1. Куплунг на ламбда сондата, контактен шпрей.
2. Мерене на захранващото напрежение, което трябва бързо да вдига раб. температура на ламбда сондата над 350 градуса.
Ако загрея на място двигателя и оставя оборотите да паднат до 750 обикновено мотор чек лампата не се включва. Може би липсва захранващ ток за ламбда сондата?
Вие какво ще ме посъветвате?
Не знае как се записват подобни данни, затова следеше промените.
Ламбда regulation се качва до 25%, a напрежението на нея стига до 4,5 волта, каране в град на 3-та с до 60 км/ч.
Тук една снимка след като спряхме, излезна текст на английски (макар че версията му е немска), ако някой може да го преведе на български ще съм много благодарен.
Какво смятам да правя като следваща стъпка:
1. Куплунг на ламбда сондата, контактен шпрей.
2. Мерене на захранващото напрежение, което трябва бързо да вдига раб. температура на ламбда сондата над 350 градуса.
Ако загрея на място двигателя и оставя оборотите да паднат до 750 обикновено мотор чек лампата не се включва. Може би липсва захранващ ток за ламбда сондата?
Вие какво ще ме посъветвате?
Последна промяна от Курт Деликуртев на Сря 16 дек 2020 0:08, променено общо 1 път.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
"Показанието в клетката трябва да варира от 0 до най малко 2%."
По нататък - "ако е 0 сондата не регулира, а превключва на контролна функция"
Захранването на отоплението на сондата се гледа на осцилоскоп, защото е ШИМ(импулсно)
По нататък - "ако е 0 сондата не регулира, а превключва на контролна функция"
Захранването на отоплението на сондата се гледа на осцилоскоп, защото е ШИМ(импулсно)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги! Моля, помагайте със следната грешка на Passat B6 2.0 TDI 140 BMP мотор:
02840 - Awakening Wire From Central Control Module For Comfort System
При палене светва червената светлина за ръчната и изписва грешка в течността на спирачките. На компютър показва горната грешка. От какво може да е?
02840 - Awakening Wire From Central Control Module For Comfort System
При палене светва червената светлина за ръчната и изписва грешка в течността на спирачките. На компютър показва горната грешка. От какво може да е?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А има ли течност в казанчето на спирачките?Ако има пробвай да му откачиш буксата и виж дали ще свети пак.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Проблема е или в някой кабел към комфорт модула или в самия него! Т>Е> огледайте кабелите към модула или го извадете, отворете и гледайте за студена спойка или нещо дефектирало по него. Ако можеш, вземи същия модул за тест, ако с него нямаш проблеми или търсиш проблема на стария модул и го ремонтираш или си плащаш тестовия и си свиркаш ;)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02840
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02840
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Курт Деликуртев написа:ако някой може да го преведе на български ще съм много благодарен.
Показанието трябва да варира в рамките на поне +/-2% от 0(нулева стойност). Второто не е ясно, защото е доста странно.
Буквално би значело "Ако е 0, то тя е превключена от регулацията на контрола". Според мен трябва да се разбира...
"Ако е 0, то регулиращата й функция е изключена/игнорират се показанията й/ от контролния модул". Последното предполага, че тя е дефектна.
Това е група 33, зона 1.
Очакваната регулация е в рамките на +/- 10%. Това е толерансът, който намерих на пръв поглед. 25% ми се вижда повечко.
Но не знам как точно се интерпретират показанията.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 07 ное 2020 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
Имам VW Touran 2007 1.9 tdi 77kw и основно я кара жена ми градско. Когато ми светне лампата за DPF трябва да я разхождам по магистралата за да се изчисти филтъра. Много досадна процедура, но не ми се иска да го махам, защото мисля че все още има живот в него. Последния път жена ми докато се прибере колата натрупа грешки си се вкара в сервизен режим. Затова си взех едно кабелче с VCDS и мислех с него на паркинга да си регенерирам филтъра. Обаче се оказа, че ми е необходим 7-цифров PIN/SKC за да ми се отключи пълната функционалност на софтуера. Това което разбрах е, че с VAG K+CAN COMMANDER или VAG Tacho може да се прочете. Инсталирах ги на лаптопа, но се оказа че са несъвместими с моя кабел. Живея в Люлин и ще се радвам ако някой колега удари едно рамо с изчитането на кода или ако има друг начин да се разбере ще съм благодарен.
Имам VW Touran 2007 1.9 tdi 77kw и основно я кара жена ми градско. Когато ми светне лампата за DPF трябва да я разхождам по магистралата за да се изчисти филтъра. Много досадна процедура, но не ми се иска да го махам, защото мисля че все още има живот в него. Последния път жена ми докато се прибере колата натрупа грешки си се вкара в сервизен режим. Затова си взех едно кабелче с VCDS и мислех с него на паркинга да си регенерирам филтъра. Обаче се оказа, че ми е необходим 7-цифров PIN/SKC за да ми се отключи пълната функционалност на софтуера. Това което разбрах е, че с VAG K+CAN COMMANDER или VAG Tacho може да се прочете. Инсталирах ги на лаптопа, но се оказа че са несъвместими с моя кабел. Живея в Люлин и ще се радвам ако някой колега удари едно рамо с изчитането на кода или ако има друг начин да се разбере ще съм благодарен.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, колеги! При направена диагностика ми излизат грешки:
01423 - Lateral Acceleration sensor (G200) 014 - Defective - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) - 003 - Mechanical Failure
00778 - Steering Angle Sensor (G85) - 005 - No or Incorect Basic Setting / Adaptation
Разбирам, че най-вероятно ще трябва да подменя и двата сензора, последната грешка (005) ме навежда на мисълта, че първоначално поне с G85 мога да опитам да направя адаптация. Някой може ли да ме опъти със статия или клип как става това? Благодаря!
01423 - Lateral Acceleration sensor (G200) 014 - Defective - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) - 003 - Mechanical Failure
00778 - Steering Angle Sensor (G85) - 005 - No or Incorect Basic Setting / Adaptation
Разбирам, че най-вероятно ще трябва да подменя и двата сензора, последната грешка (005) ме навежда на мисълта, че първоначално поне с G85 мога да опитам да направя адаптация. Някой може ли да ме опъти със статия или клип как става това? Благодаря!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mangaia и 19 госта