Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Да, най добре плати на някого, но не за да ти изключва иммоб. а да го направи както трябва. Не знам при голфа има ли негативни последици, но аудито на изключен иммобилайзер спират да му работят ел. стъклата.
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Добре. Накратко от всичко което открихме.
1. VAG Commander-а си иска негов си кабел и не става с HEX-V2 Dual-K & CAN кабел от Китай.
2. За Golf 5 след 2006 правенето на имобилайзер е много голяма разправия за любители. Не си струва тормоза.
3. VCDS си струва за любители, стига да са внимателни какво правят!
4. Ключ от Китай пак излиза по-евтино от колкото от ключар. 18лв ключ + 10лв нарязване + 60лв имобилайзер обучаване (вмоя случай просто копира данните от чипа на работещ ключ в новия).
Крайна цена:88лв.
Искана цена от ключар: 100+лв
1. VAG Commander-а си иска негов си кабел и не става с HEX-V2 Dual-K & CAN кабел от Китай.
2. За Golf 5 след 2006 правенето на имобилайзер е много голяма разправия за любители. Не си струва тормоза.
3. VCDS си струва за любители, стига да са внимателни какво правят!
4. Ключ от Китай пак излиза по-евтино от колкото от ключар. 18лв ключ + 10лв нарязване + 60лв имобилайзер обучаване (вмоя случай просто копира данните от чипа на работещ ключ в новия).
Крайна цена:88лв.
Искана цена от ключар: 100+лв
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Аз със Vag commander 5.5 си извлякох ПИНа на имобилайзера без проблем. Голфа ми е 2004-та и нямам представа какво ми е таблото.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта