Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2017 18:45
- Автомобил: Голф-3 variant
- Двигател: 1_9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Варна
Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Здравейте колеги. От известно време релето на накалните свещи на "Голф 3", двигател AAZ 1,9TD не изключва. Принципно работата му е: включване-нагряване / изгасване на сигналната лампа/ - стартиране. След това трябва да работи още 10-на секунди и да изключи напрежението към свещите / или греша??/. При стартиране на загрят двигател ,над...? градуса не трябва да включва. Този сигнал се взема от датчита за температура - с 4-ри крачета.Двете подават към термометъра на таблото,другите към това реле. Датчика е нов-на около 3 месеца,релето - също. Някой може ли да ми даде данни за съпротивлението на датчика спрямо температурата. Да го проверя, защота ме съмнява,че и при вдигане на определена темперятура ,релето трябва да изключи слез запалване.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Това ли ти трябва?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2017 18:45
- Автомобил: Голф-3 variant
- Двигател: 1_9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Да,благодаря. Намерих една книга: " Фолксваген Голф3 и Венто". Оказа се,че към накалните свещи има отделно реле за време. намира се над талото с предпазителите-отгоре ,до 50А. предпазител. В схемите обаче го няма това реле ,дадено като отделно.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Защото за AAZ има три решения за подгрева . Две са масовите и още един доста по-рядко срещано изпълнение. Писал съм в теми , помня още някои неща, но скоро не съм пипвал такъв и е нормално да позабравя някои неща.
Имаш управляващо реле "залепнало" /повредено и не изключва силовото реле на свещите.
Стари теми за този мотор и подгрева, в които съм драскал по темата , има и други , но не ми се рови viewtopic.php?f=24&t=358729
viewtopic.php?f=24&t=484219
viewtopic.php?f=24&t=384852
Имаш управляващо реле "залепнало" /повредено и не изключва силовото реле на свещите.
Стари теми за този мотор и подгрева, в които съм драскал по темата , има и други , но не ми се рови viewtopic.php?f=24&t=358729
viewtopic.php?f=24&t=484219
viewtopic.php?f=24&t=384852
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2017 18:45
- Автомобил: Голф-3 variant
- Двигател: 1_9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Извинявай,че чак сега пиша. Благодаря, ще ги прегледам. Не бях в къщи. Случи се същото-накалните свещи работеха непрекъснато. Температурния датчик е в ред,остава релето за време,което управлява силовото реле на накалните свещи. Временно сложих ЦК между свещите и "+ ", а релето го махнах.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2017 18:45
- Автомобил: Голф-3 variant
- Двигател: 1_9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 - релето на накалните свещи не изключва
Сагата продължава?! Сега търся схема на свързване на релето. Имам 2 схеми-едната от нета,другата в книгата . На първата / черно-бяла/ не се четат номерата на крачетата на релето,на втората-липсват. Интересува ме на кои се подава сигнала от №15 и 50 / захранване от ключа и при стартиране /, маса и "+" . Днес ще прозвъня проводниците от ключа до релето. Надявам се да ги разгадая. Последната ми идея за белята е, че имам постоянен "+" към релето от №50. Т.Е.: При стартиране се подава сигнал ,който задейства времереле / на 10-на сек/ за изключване след развъртане и после отпада. Но при мене може би от късо - остава.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mangaia и 13 госта