Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Да, най добре плати на някого, но не за да ти изключва иммоб. а да го направи както трябва. Не знам при голфа има ли негативни последици, но аудито на изключен иммобилайзер спират да му работят ел. стъклата.
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Добре. Накратко от всичко което открихме.
1. VAG Commander-а си иска негов си кабел и не става с HEX-V2 Dual-K & CAN кабел от Китай.
2. За Golf 5 след 2006 правенето на имобилайзер е много голяма разправия за любители. Не си струва тормоза.
3. VCDS си струва за любители, стига да са внимателни какво правят!
4. Ключ от Китай пак излиза по-евтино от колкото от ключар. 18лв ключ + 10лв нарязване + 60лв имобилайзер обучаване (вмоя случай просто копира данните от чипа на работещ ключ в новия).
Крайна цена:88лв.
Искана цена от ключар: 100+лв
1. VAG Commander-а си иска негов си кабел и не става с HEX-V2 Dual-K & CAN кабел от Китай.
2. За Golf 5 след 2006 правенето на имобилайзер е много голяма разправия за любители. Не си струва тормоза.
3. VCDS си струва за любители, стига да са внимателни какво правят!
4. Ключ от Китай пак излиза по-евтино от колкото от ключар. 18лв ключ + 10лв нарязване + 60лв имобилайзер обучаване (вмоя случай просто копира данните от чипа на работещ ключ в новия).
Крайна цена:88лв.
Искана цена от ключар: 100+лв
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Аз със Vag commander 5.5 си извлякох ПИНа на имобилайзера без проблем. Голфа ми е 2004-та и нямам представа какво ми е таблото.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Извинявам се , но не ми дава да изтрия мнението без снимките.
Последна промяна от tsv_vatev на Чет 18 юли 2024 10:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK5 2008 1.6i проблеми с VAG Commander-а
Здравейте,
Моля за помощ.
Опитвам се да извлека ПИНа на имобилайзера на Голф4 /2001год./, за да обуча ключовете / стария и новия /.
Взех от приятел кабели и софт VAG K+CAN Full1.4 и VAG Tacho.Инсталирах ги на лаптоп с XP, вкл. драйвърите от оригиналните дискове.
С VAG Commander , разпознава ком-порта по който се свързва, но не може да се свърже с устройството.
С VAG Tacho прави връзка, разпознава ECU info, но като натисна рийд да прочете пина ми отказва достъп.
Като гледам клипове от you tube при прочитането на инфото излиза първо парола, seed key / които не излизат при мен / и тогава им прочита пина.
поздрави
Прикачени файлове
Моля за помощ.
Опитвам се да извлека ПИНа на имобилайзера на Голф4 /2001год./, за да обуча ключовете / стария и новия /.
Взех от приятел кабели и софт VAG K+CAN Full1.4 и VAG Tacho.Инсталирах ги на лаптоп с XP, вкл. драйвърите от оригиналните дискове.
С VAG Commander , разпознава ком-порта по който се свързва, но не може да се свърже с устройството.
С VAG Tacho прави връзка, разпознава ECU info, но като натисна рийд да прочете пина ми отказва достъп.
Като гледам клипове от you tube при прочитането на инфото излиза първо парола, seed key / които не излизат при мен / и тогава им прочита пина.
поздрави
Прикачени файлове
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта