Мнениеот megatronS » Пон 17 фев 2025 16:47
Модулът за управление на жична крушка и за управление на лед крушка е много различен. Това са две съвсем различни хардуерни изпълнения. Когато сложиш лед крушка на обикновен модул, той никога не заспива, защото третира отворена верига. Товара е различен, честотата на тока също(най-големия проблем). На много крушки им слагат съпротивления, за да тушират този проблем, но на много не се получава този номер. Когато една кола е проектирана по този начин, спазвайте си нещата които са заложени и изчислени в нея, защото после идват проблеми с модули, акумулатори, алтернатори, компютри, табла и т.н. Ако пък тия лед крушки са на фаровете, а не за осветление в купето и там нещата не са розови. Смущения в елекрониката, смущения в алтернатора, опасност от запалване и т.н. Има много крушки на пазара и 90 процента от тях са супер опасни и пълен боклук, независимо какво пише на тях и какво твърдят, че им е заложено. Има автомобили с модули, които са доста чувствителни към тези неща, има и такива, които не са толкова претенциозни. Аз лично, на кола проектирана за обикновено осветление - слагам такова, на кола с лед осветление - слагам лед. Просто и елементарно, няма проблеми.