Голф 5 Падащ волтаж през нощта и слабо първо завъртане

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
rld
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 01 мар 2015 20:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 Падащ волтаж през нощта и слабо първо завъртане

Мнениеот rld » Пон 17 фев 2025 16:07


megatronS написа:Махни бушона на осветлението в купето и ще ти изчезне консумацията. Виждам, че си споменал диодни крушки в купето. Тези крушки нямат място в тая кола.


чел съм и аз че някои крушки не изгасват, а леко мъждукат. Но тези коли нямат ли модул, който гаси тока? При мен примерно, при отворена жабка или багажник, свети 8 минути и гасне




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1015
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 5 Падащ волтаж през нощта и слабо първо завъртане

Мнениеот megatronS » Пон 17 фев 2025 16:47


Модулът за управление на жична крушка и за управление на лед крушка е много различен. Това са две съвсем различни хардуерни изпълнения. Когато сложиш лед крушка на обикновен модул, той никога не заспива, защото третира отворена верига. Товара е различен, честотата на тока също(най-големия проблем). На много крушки им слагат съпротивления, за да тушират този проблем, но на много не се получава този номер. Когато една кола е проектирана по този начин, спазвайте си нещата които са заложени и изчислени в нея, защото после идват проблеми с модули, акумулатори, алтернатори, компютри, табла и т.н. Ако пък тия лед крушки са на фаровете, а не за осветление в купето и там нещата не са розови. Смущения в елекрониката, смущения в алтернатора, опасност от запалване и т.н. Има много крушки на пазара и 90 процента от тях са супер опасни и пълен боклук, независимо какво пише на тях и какво твърдят, че им е заложено. Има автомобили с модули, които са доста чувствителни към тези неща, има и такива, които не са толкова претенциозни. Аз лично, на кола проектирана за обикновено осветление - слагам такова, на кола с лед осветление - слагам лед. Просто и елементарно, няма проблеми.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта