VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот bachest » Чет 27 авг 2009 11:01


Здравей колега. Грешката в климатроника е в датчика, който управлява клапата за студен/топъл въздух и вентилатора в купето. Като махнеш поленовия филтър, някъде там трябва да се намира и самия датчик. Това не означава, че проблема е в него. Може да са кабели, съединения и т.н. Когато този датчик, дефектира, климатроника взема сигнал от датчика за външната темература и климатика продължава да работи нормално. Ако и датчика за външната темература откаже, тогава климатика приема, че е +10 градуса и пак работи. Не така прецизно, но работи.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Как да подкарам ваг кома

Мнениеот fox_vt » Нед 06 сеп 2009 8:44


хора ей сега пробвах да подкарам ваг кома ама ударих на камък като дам ТЕСТ и искача прозорец с следните неща ''
Opto/Iso:NO
Ross-Tech Design:NO
и кво прайм сега като опитам да регистрирам от About серийния номер го копирам в кей генератор който върви с диска и искочилия номер го пействам на следващата страница давам Activate и ми искача следната грешка

Checksum Error
моля някой ако знае за какво иде реч да каже как става номера а като вляза в грешките има една която при изчистване се появява веднага
VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 028 906 021 BT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D1P

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01208 - Data Records in Control Unit Altered

35-00
незнам дали темата е за тук ако не моля да се премести
пп да допълня кода за активация е пробван на 311.2 версия той и кий гена е за нея обаче доколкото разбрах трябва да се активира вага чак след като теста е успешен и сейфнат.В инструкциите на програмата трябва Fast-Synch Compatible:YES за 311.2 и Ross-Tech Desigh:YES за 409 а при мен и на двете е NO .Та какво точно иска да каже да му е.... м....та


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Как да подкарам ваг кома

Мнениеот fox_vt » Нед 06 сеп 2009 20:31


start/seting/control panel/system/hardware/device manager/ports(COM&LPT)
при мен са 13 като инсталнах драйверите на USB автоматично си избира кой да е свободен порт (при мен избра 12) а като влезеш във вага имаш само 4 порта да избираш а те са 1,2,3 и 4.Трябва да се има впредвид че където си пъхнал кабела първия път там тряя да го пъхаш всеки път(пъхнал вкарал mhihi mhihi mhihi )


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: VAG-COM

Мнениеот fox_vt » Пет 11 сеп 2009 20:33


а я кажи каква ти е колата и коя година е и ваг кома 311 що има толкова малко опции?Например така и не намерих може или не да се ограничи егр за сервизните интервали също и се ми се струва че нещо липсва-аа също и тди тайминга не намерих.Да не би компа на колата да е стара версия или 311 си е орязана?Ако има значение логвам се със 12233 адаптасията има 15 канала другите са неактивни и числото за променяне е 3 цифрено по дефолт 128?Има ли нещо гнило или просто такива трябва да са опциите?


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот kimif2008 » Пет 11 сеп 2009 21:42


fox_vt написа:а я кажи каква ти е колата и коя година е и ваг кома 311 що има толкова малко опции?Например така и не намерих може или не да се ограничи егр за сервизните интервали също и се ми се струва че нещо липсва-аа също и тди тайминга не намерих.Да не би компа на колата да е стара версия или 311 си е орязана?Ако има значение логвам се със 12233 адаптасията има 15 канала другите са неактивни и числото за променяне е 3 цифрено по дефолт 128?Има ли нещо гнило или просто такива трябва да са опциите?

моята версия е доста по нова,а вече дори последната.Просто казвам ,че кабечелто си работи перфектно на всички тествани коли,и аз съм доволен от колегата,това е.


apv
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VAG-COM

Мнениеот apv » Вто 22 сеп 2009 17:34


Някави идеи за следната грешка:
Address 19: CAN Gateway
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00004
Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -

Колата е пасат Б5, 2.5тди. Мерси


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: VAG-COM

Мнениеот niks76 » Сря 23 сеп 2009 8:25


неправилно кодиран модул-цифрата 4 нее правилна:сумира се какво има като оборудване и се слага новата цифра ,ако си автомат е 7,ако е ръ4на кутия е 6
п.с някои да не е прекодирал кана заради аербеците и да ги няма въобще :idea:


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот kirhadj » Съб 26 сеп 2009 20:02


01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster: No Signal
Possible Symptoms
ABS Malfunctions
Possible Causes
Wiring between ABS and Instrument Cluster defective
ABS incorrectly coded
Instrument Cluster defective (rare)
Possible Solutions
Check Wiring between ABS and Instrument Cluster for Short to Plus
Check ABS Coding
Check Instrument Cluster

Колеги, някой може ли да ми опише тази грешка, че нещо не се справям с речниците.
Мерси предварително.


Потребителски аватар
teoel
Дарителят
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VAG-COM

Мнениеот teoel » Нед 27 сеп 2009 8:32


01203 - електрическа връзка между ABS и Instrument Cluster: Няма сигнал
Възможни Симптоми
ABS неизправности
Възможни причини
Окабеляване между ABS и Instrument Cluster дефектни
ABS неправилно кодирани
Instrument Cluster дефектни (рядко)
Възможни решения
Проверете окабеляване между ABS и инструмент за клъстер в краткосрочен до плюс
Проверете ABS кодиране
Проверете Instrument Cluster




http://translate.google.bg/?hl=bg&tab=wT#


Потребителски аватар
Garion
Мнения: 145
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот Garion » Нед 27 сеп 2009 14:06


Instrument Cluster ти е таблото казано на прост Български език :)
т.е. няма връзка м/у абс модула и таблото... което не е добре.

Ако има проблем в абс системата няма да видиш лампа на таблото.
Не знам кога и от кого си купил колата, но е възможно някой да е рязал жици за да скрие тъп проблем.
Възможно е и да се е получила повреда естествено - измъкнат кабел или нещо подобно.

Не знам кой може да ти помогне с откриването на проблема обаче, някой жичкаджия на когото му се занимава
с търсенето на кофти проблем :)


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот Vanich » Съб 10 окт 2009 18:49


V.Nanovski написа:как се стига до Acceleration Measurement и дали 409.1 го поддържа изобщо

Чичо гугъл знае всичко... http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/m-blocks.html


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот kirhadj » Нед 11 окт 2009 16:12


Garion написа:Instrument Cluster ти е таблото казано на прост Български език :)
т.е. няма връзка м/у абс модула и таблото... което не е добре.

Ако има проблем в абс системата няма да видиш лампа на таблото.
Не знам кога и от кого си купил колата, но е възможно някой да е рязал жици за да скрие тъп проблем.
Възможно е и да се е получила повреда естествено - измъкнат кабел или нещо подобно.

Не знам кой може да ти помогне с откриването на проблема обаче, някой жичкаджия на когото му се занимава
с търсенето на кофти проблем :)



Ok, мерси за отговора. Това съобщение ми излезна като закачих ABS със версия на софтаD00, а моя е с версияD10.

А дали някой знае как мога да упдейтна софта на ABS?


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VAG-COM

Мнениеот rocky » Пет 16 окт 2009 2:13


здравейте, борд компютъра ми отчита средния разход, моментния и средната скорост в мили и галони... :banghead: ваг-ком може ли да промени отчитаните стойности в километри и литри? :oops:


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот kirhadj » Съб 17 окт 2009 17:12


Може.


ivan212
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VAG-COM

Мнениеот ivan212 » Нед 25 окт 2009 0:07


Здравейте колеги. Отскоро съм собственик на кабел за ВАГ-КОМ 409.1 http://www.sklad66.com/cms/VAG-COM.html От фирмата ми пратиха код за регистрацията на версиия 409.1 и инсталацията мина добре. Но при закачането на кабела за колата и сканиране за грешки получавам следния код за грешка:

Address 01: Engine
Controller:
Note: Can't Synch Baud Rate

С една дума - не може да се свърже с контролера на двигателя. Иначе останалите контролери ги обиколи и се свърза с тях. Само с двигателя не може да се свърже... Моля за помощ. На какво се дължи това. Кабела ли нещо не е в ред, или какво ....
колата е Поло 2000 г. с код на двигателя AHW



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта