Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
за задните стъкла аз действах по следния начин - предварително сложих цилиндърчетата и после само натиснах надолу стъклото и те си влизат между пластмасите които ги държат,супер лесно става така . между другото задните стъкла не се свалят .или поне не разбрах как , аз просто ги откачих от водача , вдигнах ги с ръка нагоре и ги залепих с тиксо за да не падат и да мога да си работя спокойно
			
									
									- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
http://cgi.ebay.co.uk/MIKROSCHALTER-TUR ... eile_Zubehör?hash=item3a4fabbcb3
Имам едно подобно ключе което не става на моята брава на багажника.
Ако някой иска му го давам да го пробва:)
			
									
										
						Имам едно подобно ключе което не става на моята брава на багажника.
Ако някой иска му го давам да го пробва:)
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колеги как се вадят тия цилиндерчета.... ебати ужаса е 
			
									
										
						
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
избиват се , взимаш една отверка примерно и чукаш върху нея смело  само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора
 само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора  давай смело и успех
 давай смело и успех
			
									
										
						 само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора
 само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора  давай смело и успех
 давай смело и успех- teoel
- Дарителят
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колеги, с интерес прочетох цялата тема.
Имам Passat B5
От прочетеното, и от малкия ми опит (днес се борих здраво с лявата врата ) мога да обобщя следното:
 ) мога да обобщя следното:
1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ.
А всяка машинка за ел.стъкла се помни от компютъра на колата и при замяната и с друга двигателя не пали.
Ще се разглобяват брави
Благодаря на ittzo
			
													Имам Passat B5
От прочетеното, и от малкия ми опит (днес се борих здраво с лявата врата
 ) мога да обобщя следното:
 ) мога да обобщя следното:1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ.
А всяка машинка за ел.стъкла се помни от компютъра на колата и при замяната и с друга двигателя не пали.
Ще се разглобяват брави

Благодаря на ittzo
				   							 				   
					Последна промяна от teoel на Пон 06 юли 2009 23:44, променено общо 1 път.
									
			
										
						Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
teoel написа:...Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 1 проводник които излиза от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ...
Комуникацията е по два кабела. Сигналът е диференциален и е по CAN. Че е цифров, цифров е.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
КРАЙ с ТЪПИТЕ КЛЮЧЕТА за плафона в БРАВИТЕ !!!
изведох двете кабелчета от вече разваления бутон през гофрирания маншон до гредата на автомобила, пробих отвор и мотирах там нормален бутон, като на всички по-стари автомобили - взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето.
Така направих и с задната врата, но там може и с нормален бутон с маса от купето към кафяв/черен кабел.
Ето и снимки но са правени по тъмно с GSM
			
													изведох двете кабелчета от вече разваления бутон през гофрирания маншон до гредата на автомобила, пробих отвор и мотирах там нормален бутон, като на всички по-стари автомобили - взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето.
Така направих и с задната врата, но там може и с нормален бутон с маса от купето към кафяв/черен кабел.
Ето и снимки но са правени по тъмно с GSM
				   							 				   
					Последна промяна от gicho76 на Съб 08 авг 2009 21:49, променено общо 2 пъти.
									
			
										
						- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Дай снимките. Ще бъде интересно.
			
									
										
						- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колега gicho76 тъй като все още не съм имал време да го погледна тоя бутон имаш ли възможност да обясниш малко по-подробно какво ще ми трябва, освен бутона, да за да успея и аз да сложа такъв бутон на вратата... Бутон от старо VW няма ли да свърши същата работа, наложи ли се да запояваш кабелчетата и къде точно го монтира този бутон защото от снимката не мога да се ориентирам много  Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.
 Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.
			
									
										
						 Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.
 Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Моля някой от колегите сваляли бравата на шофьорската врата да опишат по-подробно изваждането на заключващия цилиндър, защото при мен не се получава.
Ползвам инструкцията дадена в англ. вариянт и до момента с демонтажа на въпросният цилиндър всичко беше ОК. Според колегите следва развиване на торкса(под пласмасовата капачка) до край и завиване на оброт два отново което би трябвало да освободи заключващия цилиндър, след което да излезе без "никакви"
проблеми. Е при мен не става. Единствено ми направи впечатление , че и в руския и в английския вариант бравата е закрепена с два , а при мен с три болта и единият (който е в повече от снимките качени в двата сайта) е разположен много близо до торкса. ЧУдя се дали някои е нясно каква е разлика?
Мерси предварително !
Passat 2002 (модел 2003) 1.9TDI 4motion
			
									
										
						Ползвам инструкцията дадена в англ. вариянт и до момента с демонтажа на въпросният цилиндър всичко беше ОК. Според колегите следва развиване на торкса(под пласмасовата капачка) до край и завиване на оброт два отново което би трябвало да освободи заключващия цилиндър, след което да излезе без "никакви"
проблеми. Е при мен не става. Единствено ми направи впечатление , че и в руския и в английския вариант бравата е закрепена с два , а при мен с три болта и единият (който е в повече от снимките качени в двата сайта) е разположен много близо до торкса. ЧУдя се дали някои е нясно каква е разлика?
Мерси предварително !
Passat 2002 (модел 2003) 1.9TDI 4motion
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
като развиваш болта който държи заключващия цилиндър развии 2-3 оборота и пробвай да го извадиш , ако нестава още 2-3 оборота , и така докато излезе . болта по спомен е навит около 10-15 оборота по принцип . след като го извадиш откачи жилото което идва от бравата и е закачено за дръжката и действай нататък.успех
			
									
										
						Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Peteff,
отвивам целия болт, но пак не излиза (напъвам го доста с ръка, отверка и т.н. ), а не ми се ще да счупя нещо.
 ), а не ми се ще да счупя нещо. 
Както се вижда от прикачените файлове има един допълнителен болт и ми се иска да знам за какво е, за да няма после допълнителни занимания .
 .
			
									
										
						отвивам целия болт, но пак не излиза (напъвам го доста с ръка, отверка и т.н.
 ), а не ми се ще да счупя нещо.
 ), а не ми се ще да счупя нещо. Както се вижда от прикачените файлове има един допълнителен болт и ми се иска да знам за какво е, за да няма после допълнителни занимания
 .
 .Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
 
			    
  






