


Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 16:54
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: ASV
- Местоположение: haskovo
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Зареди го сьс зарядно поне 12 часа и тествай.Може да изкара лятото а може и да е за нов.Това с карането и зареждането го забрави.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Забравен и паднал като в твоя случай акумулатор с каране не се зарежда. Сваля се веднага и се зарежда със зарядно, иначе се скапва, ако се държи разреден както ти си направил. В случая и нов да забравиш, и да постъпиш по същият начин, пак ще го събориш. Ако караш много градско също има опасност акумулатора да е недозареден, затова периодично сваляш и на зарядното. Има много изписано в нета:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=56270
Стария акумулатор го предай там където ще купуваш новия, ще ползваш отстъпка. Аз първо бих пробвал да го заредя на зарядно поне 8-10 часа и едва тогава да преценя какво да правя.
Ако не разбираш, дай го на приятел който е в час, да погледне обслужваем ли е, как му е нивото, ако е необслужваем има ли начин да се долее и т.н.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=56270
Стария акумулатор го предай там където ще купуваш новия, ще ползваш отстъпка. Аз първо бих пробвал да го заредя на зарядно поне 8-10 часа и едва тогава да преценя какво да правя.
Ако не разбираш, дай го на приятел който е в час, да погледне обслужваем ли е, как му е нивото, ако е необслужваем има ли начин да се долее и т.н.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Стария го даваш като си купуваш нов и ти свалят десет лева от цената на новия.аз така направих и съм доволен. 90% от магазините продаващи акумулатори трябва да правят това нещо. Дори те сами ти предлагат това като отидеш да купуваш новия.свалят стария и ти монтират новия, след това замерят дали ти зарежда динамото и всичко е ок. Динамото трябва зарежда между 13,8 и 14,5 волта.
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Подкрепям мненията, че първо трябва да се провери дали алтернатора зарежда както трябва, а и това е най-простото и лесно измерване. След това пълно зареждане на зарядно и тогава да се мисли за нов. Моят акумулатор е на 8 години и веднъж след каране около 25км и веднага последващо палене, стартера отказа да завърти и всичко по таблото угасяше и нулираше. Бях сигурен, че акумулатора е свършил, тъй като редовно го следях, и плътността на електролита на едната клетка беше много по-ниска от другите, очаквах всеки момент да стане мъртва клетка. Запалих с бутане и карах 3км. до вкъщи. Без да угасям двигателя прибягах да си взема мултицета и напрежението на акумулатора при работещ двигател беше 10.9V - алтернатора не зареждаше. Замерих с амперклещи консумацията на ток при работещ двигател и тя беше 11А(без включени фарове). Явно съм карал известно време само на акумулатор до момента, в който вече той се е изтощил и не може да завърти стартера, но на бутане палеше, което в първия момент без измервания може да доведе до заблуда. Заредих акумулатора и запали от раз,оправих си алтернатора и акумулатора продължава още да ми служи 

Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Преди време бях забравил радиото в колата да свири цял ден и в края на деня колата не искаше да запали. Дадоха ми ток колкото да запаля и я карах 10км. до нас и след това я изгасих. На следващия ден си запали без проблем. Говоря за пролетно време. Акумулатора ми беше стар и знаех, че трябва да го сменям но в крайна сметка изкара до есента когато застудя и започна да върти много слабо сутрин. Идеята ми е, че по-добре да го зареди хубаво и да го пробва дали сутрин ще държи ток и чак тогава да се засилва за нов. Все пак може да изкара цяло лято без проблем.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
На някоя морга го даи щети дадът 4,5 лева на кг го смятат
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Понеже тази тема е най-актуална за акумулулатори, ще я използвам да споделя, че моят замина без никакво предизвестие. Предната нощ нямаше никакви индикации, че умира, а днес едвам въртеше и лампите по таблото светнаха. Акумулаторът е Monbat Formula 74Ah, купих колата с него преди две години (2012), като го свалях на него пишеше, че е произведен 2011, което означава, че умря на 3-тата година.
Както и да е, не разбирам от акумулатори, а и притиснат с липса на време, взех това: http://www.akumulatori.bg/172/Product/95/Berga%2072Ah%20Power-Block#info
Не знам дали съм направил добър избор, но доколкото ме "излъга" продавачът, е немски, а и е на промоция и с удължена гаранция от 40 месеца. Ще видим как ще се държи. С връщане на стария ми излезе към 150-тина лв.
Както и да е, не разбирам от акумулатори, а и притиснат с липса на време, взех това: http://www.akumulatori.bg/172/Product/95/Berga%2072Ah%20Power-Block#info
Не знам дали съм направил добър избор, но доколкото ме "излъга" продавачът, е немски, а и е на промоция и с удължена гаранция от 40 месеца. Ще видим как ще се държи. С връщане на стария ми излезе към 150-тина лв.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Монбат мрат на 3/4г изведнъж.Така, че споко.
Аз съм с Берга.Така дойде от Германско през 08.2011г. Не е карана там от 03.2011г.Не съм гледал кой набор е. ПреЗ 02.2012 от останало осветление в купето смъкна акумулатора до положение "цък и дотам". Подадоха ми ток , запалих, после заредих със зарядно. Досега грам проблем.Всеки ден се кара.
Аз съм с Берга.Така дойде от Германско през 08.2011г. Не е карана там от 03.2011г.Не съм гледал кой набор е. ПреЗ 02.2012 от останало осветление в купето смъкна акумулатора до положение "цък и дотам". Подадоха ми ток , запалих, после заредих със зарядно. Досега грам проблем.Всеки ден се кара.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Здравейте, да не отварям нова тема ще питам в тая. Някой ползвал ли е от тия акумулатори
http://www.12v.bg/product/106/akumulator-winmaxx-premium-50r.html
Не е за полото от профила ми, имам една лада на село и я ползвам от време на време, 1-2 пъти в месеца. Мислех да ползвам акумулатора от полото но се притеснявам как ще се отрази честото му сваляне върху електрониката.
П.П. Извинявам се, имах в предвид марката, и цената е сносна.
http://www.12v.bg/product/106/akumulator-winmaxx-premium-50r.html
Не е за полото от профила ми, имам една лада на село и я ползвам от време на време, 1-2 пъти в месеца. Мислех да ползвам акумулатора от полото но се притеснявам как ще се отрази честото му сваляне върху електрониката.
П.П. Извинявам се, имах в предвид марката, и цената е сносна.
Последна промяна от m135 на Пет 25 юли 2014 23:09, променено общо 1 път.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Изтощен акумулатор - Нов или зареждане
Според мен, за ладата ще ти трябва по-силен акумулатор, понякога искат бая въртене. Примерно, поне 62 ампера.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikooo и 9 госта