На никой бушон не падат до 0. Направих нов опит днес следобед и колата успя да заспи до 140 милиампера. Пробвах всички бушони вътре и нямаше промяна. След това започнах да вадя един по един тези от двигателния отсек (не всички наведнъж защото после нямат събиране). Единствено промяна от 50 милиампера имаше на бушон 20, който според някои указания е за телефона над жабката,
но без него радиото не може да заспи и бута акумулатора за една вечер. Така стигнах до 0.09 ампера консумация в покой и 0.22 като върнах вътрешния бушон за плафоните. Кабела към алтернатора не го откачих просто защото нямам готовност да го възстановя, но някой ден ще го пробвам. Така или иначе трябва да открия кой лъже КАН модула и черпи всеки път различен ток при заключена кола. Отворих маншона на шоф. врата и от буксата не излизат жълто-кафяв и жълто-зелен кабел, които уж трябва да са двойката за КАН? Пълна диагностика ще пусна след като покарам малко колата защото с това вадене на бушони се е шашнала цялата. Но от вчера имам нова електрическа повреда по колата - климатроникът не духа. Грешките са
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 044 AG
Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0505
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 6CD771B74F8BFEF60F-8038
2 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
010 - Open or Short to Plus
копчето за циркулация не реагира, другите светят при натискане и се мърдат разни неща зад таблото, обаче все така няма никакъв полъх. В някакъв английски форум един човек пише, че панелът за управление също минава през КАН компютъра
A small smd inductor on the hvac unit had one connection cracked which had caused the 1 line can bus problem