Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Момчета изглежда и аз имам проблем с тези микроключета на предните две врати.Не ми отчита когато са отворени ,плафоните на самите врати не светят, а и като отключа колата ако не сложа ключа на контакта се заключва, но това е нормално след като не отчита, че са отворени.Искам да ви попитам ,какви точно ключета и колко понеже виждам някой колеги са написали ,че са повече от едно да търся от каде и т.н
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Виж на предните страници
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
joro^ написа:Момчета изглежда и аз имам проблем с тези микроключета на предните две врати.Не ми отчита когато са отворени ,плафоните на самите врати не светят, а и като отключа колата ако не сложа ключа на контакта се заключва, но това е нормално след като не отчита, че са отворени.Искам да ви попитам ,какви точно ключета и колко понеже виждам някой колеги са написали ,че са повече от едно да търся от каде и т.н
микрето което е виновно за твоя проблем е под бравата , като я свалиш ще го видиш
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Здравейте колеги, изчетох много внимателно цялата тема която е от 16.07.2006г. (дали да не си направя труда да я синтезирам до една страница....ще се опитам) но не открих нищо съществено за багажната брава и микроключето в нея.
Става дума за passat 5.5 2,5V6 комби-2002г., от вчера на бордкомпютъра постояно ми показва че багажната врата е отворена...а тя не е. Питането ми е следното:
1. Моят проблем от тези ключета ли е? - ако не....какво може да е!
2. В багажната врата колко микрета има и кой модел?
3. Има ли подробен линк за разглобяване,както има за 4-те врати на купето?
4. Правилно ли съм разбрал, че от тука мога да си поръчам такива... http://bg.farnell.com/ и www.comet.bg, както и от тука ..... "Има мостри от същите ключета, на друг производител в магазина на Комет на Самуил 23". Изложени са на някоя от витрините с/у входа.(поствано от- ittso)
5. Това което е поствал dancho_kolev на 20.01.2009г. вярно ли е или рекламен трик на сервиза, цитирам:
Наскоро си поръчах нова брава за багажника за 45 лв./оригинална/ и микроключе към нея за 19 лв.Сега всичко ми работи и е ОК. И всичко това в автосервиз АУТО УНИОН ООД гр.Пловдив,бул."Цариградско шосе"92! Много са коректни и добри !! - Защото на един от постовете прочетох нещо съвсем друго за друг сервиз и цена на брава 300лв + 100лв монтаж, [b]кое е реалното[/b]
Извинявам се предварително, ако питам за нещо което съм пропуснал да прочета в тази обширна тема.
Става дума за passat 5.5 2,5V6 комби-2002г., от вчера на бордкомпютъра постояно ми показва че багажната врата е отворена...а тя не е. Питането ми е следното:
1. Моят проблем от тези ключета ли е? - ако не....какво може да е!
2. В багажната врата колко микрета има и кой модел?
3. Има ли подробен линк за разглобяване,както има за 4-те врати на купето?
4. Правилно ли съм разбрал, че от тука мога да си поръчам такива... http://bg.farnell.com/ и www.comet.bg, както и от тука ..... "Има мостри от същите ключета, на друг производител в магазина на Комет на Самуил 23". Изложени са на някоя от витрините с/у входа.(поствано от- ittso)
5. Това което е поствал dancho_kolev на 20.01.2009г. вярно ли е или рекламен трик на сервиза, цитирам:
Наскоро си поръчах нова брава за багажника за 45 лв./оригинална/ и микроключе към нея за 19 лв.Сега всичко ми работи и е ОК. И всичко това в автосервиз АУТО УНИОН ООД гр.Пловдив,бул."Цариградско шосе"92! Много са коректни и добри !! - Защото на един от постовете прочетох нещо съвсем друго за друг сервиз и цена на брава 300лв + 100лв монтаж, [b]кое е реалното[/b]
Извинявам се предварително, ако питам за нещо което съм пропуснал да прочета в тази обширна тема.

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Ако си говориме за flap-lock with micro switch на комби струва към 40-тина лева по моята ЕТКА. На седана се продава само въпросния switch, което не е микре, а си е цяло бутонче (подобно нещо има и на Б4), та въпросния бутон струва към 15-тина лева. Аз на Б4 комби съм сменявал такъв бутон като се сваля цялата брава. Предполагам при седана на Б5 и Б5.5 е също така, а при комбито направо цялата брава се сменява. Може и да се отремонтира предполагам, но за 40-50 лева според мен не си заслужава усилията.
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
dancing_niki написа:Ако си говориме за flap-lock with micro switch на комби струва към 40-тина лева по моята ЕТКА. На седана се продава само въпросния switch, което не е микре, а си е цяло бутонче (подобно нещо има и на Б4), та въпросния бутон струва към 15-тина лева. Аз на Б4 комби съм сменявал такъв бутон като се сваля цялата брава. Предполагам при седана на Б5 и Б5.5 е също така, а при комбито направо цялата брава се сменява. Може и да се отремонтира предполагам, но за 40-50 лева според мен не си заслужава усилията.
Ако наистина цитираните цените са реални за задна брава си я купувам.
Да те питам нещо, виждам че ползваш ЕТКА, аз попаднах на Audi - Volkswagen ELSA 3.61 .линк http://www.autoepc4you.com/catalog/view/?id=302 ..... но за 175$
потърсих да си го дръпна, но така и не го открих кракнато(къде ли не търсих...замунда, арена,мастерс и др.)...та имаш ли идея евентуално от къде мога да го дръпна-free

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
- besnia7
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 04 авг 2008 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Някой да знае дали от б5 бравите за вратите са еднакви като на б5.5 ?
Имам предвид 1 към 1, защото мисля да взема цяла брава.
Имам предвид 1 към 1, защото мисля да взема цяла брава.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
мисля че да но не съм 100% сигурен
- KORANDE
- Мнения: 120
- Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Здравеите колеги.И на мен ми се прецака микроклюцето на предна лиава врата.След като процетох целиа пост преминах към деисвие!Махнах кората на вратата-и си прокарах нов кабел ,свързах го на кабела за отв-затв. и си поставих нов клюц на колонката, с обикновен .И сега при отвариане на вратата си светва плафона и си работи зумера
.И всицко това ми струваше 10лв.
УСПЕХ




-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Няма друго удобно място за монтиране на ключето освен фабрично предвиденото за това. Освен ако не ти се дупчи вратата. А за поставиш ключе на мястото на оригиналното няма читав начин освен ако не намериш оригиналното. Важно е ключето да е изолирано от прах и вода за да не стане мазало вътре за отрицателно време.
Проблема с тези ключета в 90% от случаите е износена пишка на микроключето. Пишката е пластмасова и с времет върхът се изтърква. Като се изтърка и вече не прави контакт при отворена брава ('щото няма кой да я натисне достатъчно). Има заместители на ключето (от tdiclub-а, в една тема има написани какви) обаче се монтират с 2 винтчета и с разпробиване на основата кадето ляга ключето.
Има и по-хитър вариант - намира се ключе от същият производител, изолирано (2 до 4лв). Важно е да е от същата серия. Новозакупеното ключе се троши и се вади пластмасовата пишка. Ключето във вратата е разглобяемо - отваряте ги с сменяте само пишката. Зглабяте в обратния ред и бравата е бонбон.
Ключетата за трошене може да си ги поръчате от Comet с поръчка от Farnell. Единият вариант е с номера на ключето е V4NST7. Това е по-скъпият по който се подлъгах аз заради една снимка (ще я видите в краят на поста) и струва 5лв. Има варианти които вършат работа и са по 2-3лв. Ключетата се поръчват за доставка и пристигат до БГ за 1-2-3 дни.
Дали работи - при Мишо в Герман има едно ключе което го рециклирахме - стана перфектно и като ново. На моята предна брава също минах по тази процедура - и тя стана перфектно. Вече работи един месец без проблеми. И най-хубавото е, че след цялата галимация няма никакви допълнителни ненадеждни монтажи по бравата. Все едно сте си я купили нова.
Ето и една сника да придобиете представа какво правят в TDIClub-а:

В ляво е заместителят, в дясно е оригиналното ключе. Както се вижда оригиналното ключе може да е разглоби на 2 части и да се извади капачето - то се държи на 4 контрички. На следващата снимка може да видите как го закрепват към бравата:

Само дето цената на това ключе беше нещо от сорта на над 4EUR. Ето какво представлява ключето за трошене което ползвах аз:

Само дето това му е старият вариант. В новият не е разглобяемо, а е цяло. Ако все още беше в този вариант като на снимката, просто можеше да се смени капачето. Именно такава ми беше и на мен идеята
. Ама и в неразглобяме вариант да го сложат хитрия българин ще му намери цаката.
Ха наздраве
и дано съм бил полезен. Ако някой не му стиска да го направи това сам - да пита Мишо от Герман. И не се плашете от цените за работа - абсолютно оправдани са. Частите може да са 5лв, обаче труда е 2 часа и нагоре.
Проблема с тези ключета в 90% от случаите е износена пишка на микроключето. Пишката е пластмасова и с времет върхът се изтърква. Като се изтърка и вече не прави контакт при отворена брава ('щото няма кой да я натисне достатъчно). Има заместители на ключето (от tdiclub-а, в една тема има написани какви) обаче се монтират с 2 винтчета и с разпробиване на основата кадето ляга ключето.
Има и по-хитър вариант - намира се ключе от същият производител, изолирано (2 до 4лв). Важно е да е от същата серия. Новозакупеното ключе се троши и се вади пластмасовата пишка. Ключето във вратата е разглобяемо - отваряте ги с сменяте само пишката. Зглабяте в обратния ред и бравата е бонбон.
Ключетата за трошене може да си ги поръчате от Comet с поръчка от Farnell. Единият вариант е с номера на ключето е V4NST7. Това е по-скъпият по който се подлъгах аз заради една снимка (ще я видите в краят на поста) и струва 5лв. Има варианти които вършат работа и са по 2-3лв. Ключетата се поръчват за доставка и пристигат до БГ за 1-2-3 дни.
Дали работи - при Мишо в Герман има едно ключе което го рециклирахме - стана перфектно и като ново. На моята предна брава също минах по тази процедура - и тя стана перфектно. Вече работи един месец без проблеми. И най-хубавото е, че след цялата галимация няма никакви допълнителни ненадеждни монтажи по бравата. Все едно сте си я купили нова.
Ето и една сника да придобиете представа какво правят в TDIClub-а:

В ляво е заместителят, в дясно е оригиналното ключе. Както се вижда оригиналното ключе може да е разглоби на 2 части и да се извади капачето - то се държи на 4 контрички. На следващата снимка може да видите как го закрепват към бравата:

Само дето цената на това ключе беше нещо от сорта на над 4EUR. Ето какво представлява ключето за трошене което ползвах аз:

Само дето това му е старият вариант. В новият не е разглобяемо, а е цяло. Ако все още беше в този вариант като на снимката, просто можеше да се смени капачето. Именно такава ми беше и на мен идеята

Ха наздраве

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Ето и кратка история в картинки как става замяната на пластмасовите пинчета:
Това е микроключето пациент след като е откачено от бравата:
Ето го и микроключето в разглобено състояние:
Донора след като му е направена аутопсия и кастрация (премахване на пластмасовата пишка):
Ето ги и двете пишки една до друга. Разликата е около 0.1-0.3мм в дължината, но това е предостатъчно да обози работата.
Ето и възкръсналото микроключе. Работи перфектно
.
Това е микроключето пациент след като е откачено от бравата:
Ето го и микроключето в разглобено състояние:
Донора след като му е направена аутопсия и кастрация (премахване на пластмасовата пишка):
Ето ги и двете пишки една до друга. Разликата е около 0.1-0.3мм в дължината, но това е предостатъчно да обози работата.
Ето и възкръсналото микроключе. Работи перфектно

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
да повдигна малко темата . значи сега пък имам проблем с багажника - тука от няколко дена от както захладня понякога не се отваря . отключвам с дистанционното а багажника не се отваря . забелязах че когато първо отворя някоя врата багажника се отваря без проблем . става въпрос за пасат б5 комби . чуде се дали имам проблем с микретата или е нещо друго . някой има ли идеи ?
- Str1keR
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 17:10
- Автомобил: Bora
- Двигател: TDI AJM
- Местоположение: Габрово
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колеги аз имам същия проблем, не ми свети плафона, не работи зумера, само че аз съм с БОРА. Гледам, че предимно за Пасат говорите, та тези микроключета, които правят проблем, еднакви ли са на Пасат и Бора? 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
По принцип трябва да са еднакви или подобни. Така, че и при теб нещата са същите.
Успех.
Успех.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта