Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Четете на миналата страница. Микретата се продават само с цяла брава. Заместителя съм го дал.
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
И при мен се появи тоя проблем и като чета тука направо ми настръхва косата , как може да го направят толкова сложно тия не са ли виждали други коли . Смятам да го направя като един колега от тук с обикновено ключе на вратата поне става вечно
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
SSS666 написа:... Смятам да го направя като един колега от тук с обикновено ключе на вратата поне става вечно

Ако ви вълнува процедурата: viewtopic.php?f=6&t=23478&start=135
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колега, gicho76,
Моля ако може качи снимки как си поставил бутона.
От къде взе бутон, беше писал ...взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето...
Преди време се имах проблем с бутона на задната врата, реших го с външен бутон за жълти стотинки, тук има снимки, как се прави.
viewtopic.php?f=6&t=123449
До колкото разбирам на предните врати бутона е независим от маса, изолиран е, това е проблем от къде да се вземе, намерих един вид, ето снимка, с една забележка, че това на снимката е ключе, защото нямам бутон при мен за да го снимам, но е същото, само отгоре е бутон вместо лостче.

Моля ако може качи снимки как си поставил бутона.
От къде взе бутон, беше писал ...взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето...
Преди време се имах проблем с бутона на задната врата, реших го с външен бутон за жълти стотинки, тук има снимки, как се прави.
viewtopic.php?f=6&t=123449
До колкото разбирам на предните врати бутона е независим от маса, изолиран е, това е проблем от къде да се вземе, намерих един вид, ето снимка, с една забележка, че това на снимката е ключе, защото нямам бутон при мен за да го снимам, но е същото, само отгоре е бутон вместо лостче.

- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
ами нали съм написал от къде да се вземе, в магазин едва ли ще намериш такъв бутон - търсил съм много "..взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра от някоя автоморга, защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето..."
и на предни и на задни врати свързването е еднакво и не трябва в никакъв случай да има допир с масата на купето
пробива се отвор точно над гофрираната гума челно на гредата на колата така че като се затваря вратата да го натиска - 12мм, поставя се бутона, бележите центъра за втория отвор за видията и пробивате и него с 1-2мм за да завиете по-лесно видията.
ЕТО и снимки на самия монтаж:
и на предни и на задни врати свързването е еднакво и не трябва в никакъв случай да има допир с масата на купето
пробива се отвор точно над гофрираната гума челно на гредата на колата така че като се затваря вратата да го натиска - 12мм, поставя се бутона, бележите центъра за втория отвор за видията и пробивате и него с 1-2мм за да завиете по-лесно видията.
ЕТО и снимки на самия монтаж:
Последна промяна от gicho76 на Нед 25 апр 2010 20:04, променено общо 2 пъти.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Благодаря за отговора, да снимания бутон от мен е от руска техника, това е микропревключвател с "надстройка", за да се постави е необходимо да се пробие отвор и да се "пъхне" от задната страна, тук е проблема, че нямам представа имали място от зад, там където си го поставил ти, както и дали има достъп, ако се свали пластмасовата кора. Този бутон който си снимал е подобен на този, който съм поставил на задната пета врата. Опитвам се да намеря, но до сега безуспешно, затова минах на вариант за бутон от НЕ автомобил.Този бутон който съм снимал, от долната страна е точно като микрето, което е проблем в бравата, НО определено не съм "навит" да си свалям стъклата и други подобни простотии за да го сменя, на задната врата си поставих външен бутон и забравих за проблема, който иска да си сменя брави...аз определено съм разочарован от изпълнението на немците за тези бутони... брави, вече 11 години карам пасат, смених модели, НО такава тъпотия...
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Цял живот опел да караш,ако ги сложиш.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Milanov написа:Намерих бутоните от опел:
сега остава да си решиш и проблема един път за винаги, само с 2 лева /ако си ги взел по левче де/.
Горе качих и снимки на местоположението на бутоните, другаде не опитвай че има двойни ламарини с междина и нестава.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Благодаря за снимките. Не се бях сетил за задната врата да го поставя от страни, както съм показал със снимки при мен е от долу. За да прекараш кабела зад бутона, при вратите, само маншона ли "изваждаш" и бъркаш, разбира се, че трябва да сваля и корите на вратата. Като сваля кората, видими ли са двата кабела, който трябва да удължа, защото четейки темата разбирам, че бравата не се вижда, без да се свали стъклото.
Който има възражения, че ще поставям бутон от Опел, ще разясня, че ми е се тая, може и от Жигула да е. ВАЖНОТО е че си решавам проблема, както и направих преди време със задната врата, само, че тогава се наложи да откривам "топлата вода", а сега имаме готово решение от колега. Както написах в темата това ми е поредния пасат и до сега такава тъпотия не съм очаквал от немците... да си сменям работещи брави или да си сменям микрета.
Който има възражения, че ще поставям бутон от Опел, ще разясня, че ми е се тая, може и от Жигула да е. ВАЖНОТО е че си решавам проблема, както и направих преди време със задната врата, само, че тогава се наложи да откривам "топлата вода", а сега имаме готово решение от колега. Както написах в темата това ми е поредния пасат и до сега такава тъпотия не съм очаквал от немците... да си сменям работещи брави или да си сменям микрета.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Milanov написа:.. За да прекараш кабела зад бутона, при вратите, само маншона ли "изваждаш" и бъркаш, разбира се, че трябва да сваля и корите на вратата. Като сваля кората, видими ли са двата кабела, който трябва да удължа, защото четейки темата разбирам, че бравата не се вижда, без да се свали стъклото...
Да, след като пробиеш отвора за бутона, само маншона махаш от единия му край и прекарваш кабела от бравата->металната кора-->по снопа с кабели-->през маншона-->отвора за бутона.
Не са видими кабелите, към които ще свързваш тези от бутона, докато не свалиш бравата - не е някаква философия - махаш декоративната кора /болтове+щипки+букси/; махаш кръглата голяма черна тапа, сваляш стъклото докато видиш през отвора на свалената тапа застопорителния механизъм /за предни врати са болтове - само ги разхлабваш, за задни са два PVC цепнати нита един в друг - избутваш да падне навътре/; издърпваш стъклото с ръце нагоре и го застопоряваш с една отверка; откачаш всички букси, кабели и шината за заключване; отвиваш всички 10мм болтове по металната кора, избутваш двата черни нита до самата брава да паднат навътре, леко открехваш металната кора и махаш буксата под бравата, изваждаш я заедно с кабела и тогава махаш цялата метална кора; отвиваш с малък торкс страничния болт за застопоряване на патрона на ключалката /над тези за бравата, в един отвор е, а на задните врати е под уплътнението/ но не го отвиваш докрай, а само няколко оборота докато се освободи самия патрон, като с другата ръка го дърпаш навън заедно с дръжката за отваряне, после вътре в отвора където е бил патрона ще видиш жилото - откачаш го; отвиваш с 12 стенен торкс големите болтове на самата брава и вече ти е в ръцете; ще видиш и въпросното ключе което или е с два pVC нита или с метална скоба хванато към бравата - режеш му кабелите /син и червен/ и там вързваш тези дето ще прекараш през маншона

- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Благодаря за отговора, но има следния въпрос, тези кабели червен и син, тръгващи от микрето, къде отиват от другата страна. Имам предвид, не ли възможно да се срежат не при микрето, а там където отиват и да се направи връзка с новия бутон. На ясно съм с токовете, ел. техник съм.
По напред по темата пише:
=============================================================================
1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата.
==============================================================================
Също и това:
==============================================================================
Здравеите колеги.И на мен ми се прецака микроклюцето на предна лиава врата.След като процетох целиа пост преминах към деисвие!Махнах кората на вратата-и си прокарах нов кабел ,свързах го на кабела за отв-затв. и си поставих нов клюц на колонката, с обикновен .И сега при отвариане на вратата си светва плафона и си работи зумера
.И всицко това ми струваше 10лв.
УСПЕХ
==============================================================================
Ако е така, достъпа до машинката за ел стакла или както е написал другия колега, пак ли изискава толкова демонтажи. Притеснява ме демонтажа на стъклото, за да стигна до два кабела.
По напред по темата пише:
=============================================================================
1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата.
==============================================================================
Също и това:
==============================================================================
Здравеите колеги.И на мен ми се прецака микроклюцето на предна лиава врата.След като процетох целиа пост преминах към деисвие!Махнах кората на вратата-и си прокарах нов кабел ,свързах го на кабела за отв-затв. и си поставих нов клюц на колонката, с обикновен .И сега при отвариане на вратата си светва плафона и си работи зумера




==============================================================================
Ако е така, достъпа до машинката за ел стакла или както е написал другия колега, пак ли изискава толкова демонтажи. Притеснява ме демонтажа на стъклото, за да стигна до два кабела.
- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Може да не се режат тези кабели дето са на микроключето, даже може и да не сваля металната кора - още от снопа който е за бравата. Мисля че кабелите са "кафяв = маса" и "кафяв с бяла лента" - информацията за отворена врата, та реално трябва да се върне само "кафяво с бяла лента" до новият бутона
на тази снимка се вижда че кабелите на микроключа няма никакви други връзки към бравата и може да се ориентирате на кой крачета излизат на буксата. /първите две от към заоблената част на буксата с номера "7" и "8"/
на тази снимка се вижда че кабелите на микроключа няма никакви други връзки към бравата и може да се ориентирате на кой крачета излизат на буксата. /първите две от към заоблената част на буксата с номера "7" и "8"/
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Да това ми е идеята, да не свалям нищо повече от декоративната кора на вратата. Разбира се, ако е възможно да се достигнат тези два кабела. До момента не съм свалял кората и няма представа, какво ще се открие под нея, разгледах снимки в нета. Относно кабелите, действително не нужно да ги режа, може само да закача новия бутон успоредно на микрето. Писал си цветове, но аз останах с впечатление, че са червен и син.
- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Червен и син са от микроключето до бравата, а от куплунга на бравата който утиват към купето са кафяво-бял и кафяв.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта