VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1873
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Traytor » Нед 03 юни 2018 14:13


Не може да се разбере много от снимката, но предполагам е снимано със вдигната на крик кола и би трябвало да е изтеглено така рамото. Виж през ваг ком дали отчита изобщо напрежение или ти дава просто че е тотално извън граници.




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Нед 03 юни 2018 21:18


колата не беше на крик, а отпред съм с метална кора и трябва да я свалям, за да се види добре самия датчик, но тва дето е като биалетка, на предния носач ми изглежда криво. Сега ще сляза с VCDS-а да погледна кво показва.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Вто 05 юни 2018 18:27


направих тестовете които намерих в нета с VCDS, ето го резултата:
Изображение
Изображение
Изображение
вече дава и че не са регулирани, не че не го знам де :D
Изображение
това което соча на тази снимка драфта ли е?
Изображение
Ясно е че датчиците не дават сигнал, но от какво може да е при положение, че буксите са си на мястото?
Сега освен да разглобя жабката и да гледам модула, идеи?
Или да проследя кабелите от датчиците към модула?
Иии още 1 въпрос, като са автоматични, мога ли ръчно да ги регулирам и да не се занимавам?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1873
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Traytor » Вто 05 юни 2018 20:34


Можеш да огледаш кабелите, но аз го избягвам от 2 месеца. Можеш да ги регулираш ръчно, при мен е бушон номер 10, но при теб може да е друг. Вадиш го и изчезват грешките по фиса и спира да работи реглажа.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 06 юни 2018 10:40


аааа... малко глупав въпрос, но... как да ги регулирам ръчно? Някъде по самия фар има ли нещо с което да мръдна късата светлина надолу, че им вадя очите на колегите...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13372
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 06 юни 2018 10:50


Вдигни капака,има едни прорези в гредата над фаровете.
Ще видиш винтовете.
Едните вдигат/свалят фара по вертикала.
Другите го местят по хоризонтала.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 06 юни 2018 11:00


хмм ще погледна...
с 1 или 2 се регулират?
Изображение


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13372
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 06 юни 2018 12:41


Ами пробвай.
Срещу стена.


i.stojanov
Мнения: 556
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Сря 06 юни 2018 19:09


По-скоро с 1.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1873
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Traytor » Сря 06 юни 2018 21:51


Или отиди в някой пункт за ГТП, регулират безплатно.


Потребителски аватар
JAMES-20
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 19:53
Автомобил: Seat Leon 1P 2007
Двигател: BMN
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот JAMES-20 » Вто 19 юни 2018 22:34


Здравейте колеги,може ли някой да ми каже какви трябва да са стойностите в менюто "measuring blocks" групи 15;16 цилиндри 1,2,3,4,5,защото при мен изписват 0,колата е голф 4 2.3 V5 AGZ мотор 150 кс.Автомобилът има газова,на газ в ниските обороти се усеща леко придърпване и зачудване (на бензин е добре) ходих на газаджия който ми каза,че дърпа въздух от всмукателният колектор откъм 2-3 цилиндър.Благодаря предварително


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 20 юни 2018 13:08


тези групи не бяха ли за missfire_и? Aко съм прав, трябва да показват нули, т,е, че не отчитат прекъсвания. Ако почнат да отчитат, ще брои прекъсванията и полето ще се мени за съответния цилиндър, по-този начин може да разбереш ако имаш проблем с дадена свещ, кабел или бобина (ако са отделни бобините за всеки цил.). А газаджията как е разбрал, че точно от 2 и 3ти дърпа въздух? Обикновено проблеми като твоя при работа на газ се оправят със смяна на кабели и/или свещи, ако не си ги сменял скоро, може да смениш поне свещите ако си сиг, че кабелите са ти ОК.


Потребителски аватар
JAMES-20
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 19:53
Автомобил: Seat Leon 1P 2007
Двигател: BMN
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот JAMES-20 » Сря 20 юни 2018 16:55


Благодаря за отговора колега,газаджията "разбра" за дърпането на въздух със софтуера за газовата ,и ми каза,че газовата дюза подава газ към цилиндъра но дори и да променя стойностите пак не работи както трябва,и според него е от навлизане на въздух.Мога ли от някъде с vcds да проверя количеството въздух което отива към двигателя и евентуало ако да какви стойности трябва да има?


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ivan_pop » Сря 20 юни 2018 20:31


Със софтуера на газовата може да се разбере дали дърпа въздух,но не може да се разбере от кои цилиндри е проблема.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Чет 21 юни 2018 12:28


по принцип това е работа на дебитомера, замерва се с живи данни на 3та с яко газ, но стойностите които трябва да държи не ги помня, погледни в Rosstech, как се прави лог на дебитомера и какви трябва да са нормалните стойности, НО ако дърпа въздух от всмукателния колектор, това няма да го хване, дебитомера измерва въздуха от въздушния филтър към дросела, след като влезе в мотора няма как да разбереш кво става. Смени гарнитурите на всмукателния колектор, ако газаджията ти е прав, само така ще оправиш работата ;)



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JORDITO и 76 госта