VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
знае ли някой на какво може да се дължи следната грешка

Принципно е възможно един от проводниците към диагностичната букса да замасява някъде или уред закачен към K линията да я замасява. Автомобилът няма допълнително поставяно стерео.
знае ли някой на какво може да се дължи следната грешка
Принципно е възможно един от проводниците към диагностичната букса да замасява някъде или уред закачен към K линията да я замасява. Автомобилът няма допълнително поставяно стерео.
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
fichtenweg написа:Здравейте,
знае ли някой на какво може да се дължи следната грешка
Принципно е възможно един от проводниците към диагностичната букса да замасява някъде или уред закачен към K линията да я замасява. Автомобилът няма допълнително поставяно стерео.
Сам си си отговорил на въпроса.......К линията ти е замасена някъде. Но незнам как може да се открие къде.
- Alex_ace
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
- Автомобил: Golf 4 1.6
- Двигател: AKL
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Мерси за помоща колеги 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здрасти.
Нормално е на тази графика да е права линията и не е ясно дали имаш проблем
В момента ти покава стойност на напрежението малко над 1V.
По принцип Ламбдата генерира напрежение от 0.2V до 1.1V - съответно този малък размах на напрежението няма как да се индицира при толкова груба скала.
Изключи всички други графики и тогава гледай.
А виж и в квадратчето със стойностите какво показва
Нормално е на тази графика да е права линията и не е ясно дали имаш проблем

В момента ти покава стойност на напрежението малко над 1V.
По принцип Ламбдата генерира напрежение от 0.2V до 1.1V - съответно този малък размах на напрежението няма как да се индицира при толкова груба скала.
Изключи всички други графики и тогава гледай.
А виж и в квадратчето със стойностите какво показва

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, как да вдигна малко оборотите на празен ход на Голф 4 1,9 TDI, ASZ мотор с VAG-COM 10.63?
Маховика отново тръгна да се разбива и при загряла кола на празен ход влиза в едни странни резонанси от време на време, които ако се вдигнат оборотите от сегашните 903 на около 930-940 изчезва и въобще ги няма?
Благодаря предварително!
Маховика отново тръгна да се разбива и при загряла кола на празен ход влиза в едни странни резонанси от време на време, които ако се вдигнат оборотите от сегашните 903 на около 930-940 изчезва и въобще ги няма?
Благодаря предварително!
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, пратете ме на ваг-ком в Пловдив , да ми видят грешките, след сваляне на броня на А4Тс код АЕБ, светна айрбега!
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте!Разполагам с VAG-COM и в резултат на няколко сканирания за грешки установих следното:когато карам на бензин всичко е наред и в паметта на ЕКУ-то не се регистрират никакви грешки.В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"
Насочете ме къде да търся проблема.За да внеса малко яснота по въпроса ще кажа,че газовата уредба е TARTARINI TEC-99 EVOLUTION.Има си собстена електроника в кутийка,която управлява един стъпков мотор на пътя на газта към двигателя и освен това "имитира" показания на ламбда сондата.
По пътя на логиката поне според мен щом на бензин не ми дава грешката,значи ламбда сондата все пак е жива - има някакво регулиране на сместа.Когато обаче превключа на газ предполагам че ламбда сондата се изключва,а по проводниците към ЕКУ-то се изпраща някакъв сигнал от електрониката на АГУ-то с такива параметри,че ЕКУ-то все едно отчита ламбдата.Та въпроса ми е следния - възможно ли е този сигнал,изпращан от АГУ-то да не е коректен спрямо стойностите,които се очакват да бъдат подавани към ЕКУ-то на колата и оттам да излиза това "19-10 Lower limit - intermittent"?Знам ,че напрежението на изправна сонда трябва да варира между 0 и 1 волт,като се мени постоянно.Възможно ли е АГУ-то да подава някакъв сигнал извън тези граници и затова да се появява грешката?Някой може ли да внесе яснота какво се има в предвид под "19-10 Lower limit - intermittent"?
П.П.:Забравих да спомена - системата за управление на двигателя е Siemens Simos - 2P
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"
Насочете ме къде да търся проблема.За да внеса малко яснота по въпроса ще кажа,че газовата уредба е TARTARINI TEC-99 EVOLUTION.Има си собстена електроника в кутийка,която управлява един стъпков мотор на пътя на газта към двигателя и освен това "имитира" показания на ламбда сондата.
По пътя на логиката поне според мен щом на бензин не ми дава грешката,значи ламбда сондата все пак е жива - има някакво регулиране на сместа.Когато обаче превключа на газ предполагам че ламбда сондата се изключва,а по проводниците към ЕКУ-то се изпраща някакъв сигнал от електрониката на АГУ-то с такива параметри,че ЕКУ-то все едно отчита ламбдата.Та въпроса ми е следния - възможно ли е този сигнал,изпращан от АГУ-то да не е коректен спрямо стойностите,които се очакват да бъдат подавани към ЕКУ-то на колата и оттам да излиза това "19-10 Lower limit - intermittent"?Знам ,че напрежението на изправна сонда трябва да варира между 0 и 1 волт,като се мени постоянно.Възможно ли е АГУ-то да подава някакъв сигнал извън тези граници и затова да се появява грешката?Някой може ли да внесе яснота какво се има в предвид под "19-10 Lower limit - intermittent"?
П.П.:Забравих да спомена - системата за управление на двигателя е Siemens Simos - 2P
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
lent написа:В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"
Насочете ме къде да търся проблема.
В първата част на първото изречение!



- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
radotom написа:lent написа:В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"
Насочете ме къде да търся проблема.
В първата част на първото изречение!![]()
![]()
Искаш да кажеш,че грешката се записва в момента,когато става комутацията - при преминаване от бензин на газ?Т.е за момент ЕКУ-то не отчита сигнал от сондата или той е извън граници и записва грешката,така ли?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не ... икса да каже - "Превключване на газ"! Нямаш проблем! Просто сондата не работи правилно когато си на газ и затова записва грешката и от там се бъгва системата!
Карай така и не търси проблеми!
А по моя въпрос с увеличаването на дебита на дюзите??? някой нещо да каже?
Поздрави!
Карай така и не търси проблеми!
А по моя въпрос с увеличаването на дебита на дюзите??? някой нещо да каже?
Поздрави!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Koksan написа:Не ... икса да каже - "Превключване на газ"! Нямаш проблем! Просто сондата не работи правилно когато си на газ и затова записва грешката и от там се бъгва системата!
Карай така и не търси проблеми!
А по моя въпрос с увеличаването на дебита на дюзите??? някой нещо да каже?
Поздрави!
http://www.youtube.com/watch?v=8gW5FCfSP6k
потърси тук и виж си решил проблемът!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
lent написа:Искаш да кажеш,че грешката се записва в момента,когато става комутацията - при преминаване от бензин на газ?Т.е за момент ЕКУ-то не отчита сигнал от сондата или той е извън граници и записва грешката,така ли?
Възможно е, но според мен е малко вероятно.
Комутацията става сравнително бързо - от гледна точка на контролера това би трябвало да представлява просто пик надолу в сместа. Т.е. 0V за момент.
Проблема според мен е именно в неправилното показание на емулатора на Ламбдата - той си прави някакъв си сигнал, нямащ нищо общо с текущите параметри на мотора.
За да си сигурен за момента на комутация - пробвай 2-3 пъти да превключиш газ-бензин, като на газ недей задържа, покарай на бензин и провери пак - не би трябвало да има грешка.
Нямам и идея от газови уредби - все още нямам такава. Но малкото, което прочетох сега за този модел Тартарини ме навежда на мисълта за някакъв по-прост тип механично регулеруем предшественик на ГИ. На практика той не взема сигнал от контролера на колата.
Контролера, от своя страна, получава сигнал от Ламбдата (някакъв, имитиран!), чете си и другите датчици (температура, позиция на дросел...) и се мъчи да комбинира нещата, регулирайки сместа.
Да, ама не му се отдава

И съответно компа си мисли 'Ламбдата ми говори глупости - значи не бачка!' и набива грешка

Защо не пробваш какво ще се случи, ако оставиш ламбда-сондата постоянно включена? Без емулатор...

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта