VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Kalin72 » Съб 30 апр 2011 18:47






Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот fichtenweg » Пон 02 май 2011 19:17


Здравейте,

знае ли някой на какво може да се дължи следната грешка

Изображение

Принципно е възможно един от проводниците към диагностичната букса да замасява някъде или уред закачен към K линията да я замасява. Автомобилът няма допълнително поставяно стерео.


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот tsvetanovvvv » Пон 02 май 2011 21:51


fichtenweg написа:Здравейте,

знае ли някой на какво може да се дължи следната грешка

Изображение

Принципно е възможно един от проводниците към диагностичната букса да замасява някъде или уред закачен към K линията да я замасява. Автомобилът няма допълнително поставяно стерео.

Сам си си отговорил на въпроса.......К линията ти е замасена някъде. Но незнам как може да се открие къде.


Потребителски аватар
Alex_ace
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
Автомобил: Golf 4 1.6
Двигател: AKL
Местоположение: Бургас

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Alex_ace » Вто 03 май 2011 16:05


Мерси за помоща колеги :)


Потребителски аватар
dionis1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dionis1 » Вто 10 май 2011 8:05


Здравейте колеги! На графиката най от долу с жълтия цвят е сигнала от ламбдата. Нормално ли е да е права линия или си имам проблем.
Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот radotom » Вто 10 май 2011 11:28


Здрасти.
Нормално е на тази графика да е права линията и не е ясно дали имаш проблем :lol:
В момента ти покава стойност на напрежението малко над 1V.
По принцип Ламбдата генерира напрежение от 0.2V до 1.1V - съответно този малък размах на напрежението няма как да се индицира при толкова груба скала.
Изключи всички други графики и тогава гледай.
А виж и в квадратчето със стойностите какво показва ;)


Потребителски аватар
dionis1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dionis1 » Сря 11 май 2011 17:09


Благодаря колега :beer


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Koksan » Сря 11 май 2011 19:01


Здравейте, как да вдигна малко оборотите на празен ход на Голф 4 1,9 TDI, ASZ мотор с VAG-COM 10.63?
Маховика отново тръгна да се разбива и при загряла кола на празен ход влиза в едни странни резонанси от време на време, които ако се вдигнат оборотите от сегашните 903 на около 930-940 изчезва и въобще ги няма?

Благодаря предварително!


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот reactiven » Сря 11 май 2011 21:57


Колеги, пратете ме на ваг-ком в Пловдив , да ми видят грешките, след сваляне на броня на А4Тс код АЕБ, светна айрбега!


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lent » Чет 12 май 2011 22:51


Здравейте!Разполагам с VAG-COM и в резултат на няколко сканирания за грешки установих следното:когато карам на бензин всичко е наред и в паметта на ЕКУ-то не се регистрират никакви грешки.В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"

Насочете ме къде да търся проблема.За да внеса малко яснота по въпроса ще кажа,че газовата уредба е TARTARINI TEC-99 EVOLUTION.Има си собстена електроника в кутийка,която управлява един стъпков мотор на пътя на газта към двигателя и освен това "имитира" показания на ламбда сондата.
По пътя на логиката поне според мен щом на бензин не ми дава грешката,значи ламбда сондата все пак е жива - има някакво регулиране на сместа.Когато обаче превключа на газ предполагам че ламбда сондата се изключва,а по проводниците към ЕКУ-то се изпраща някакъв сигнал от електрониката на АГУ-то с такива параметри,че ЕКУ-то все едно отчита ламбдата.Та въпроса ми е следния - възможно ли е този сигнал,изпращан от АГУ-то да не е коректен спрямо стойностите,които се очакват да бъдат подавани към ЕКУ-то на колата и оттам да излиза това "19-10 Lower limit - intermittent"?Знам ,че напрежението на изправна сонда трябва да варира между 0 и 1 волт,като се мени постоянно.Възможно ли е АГУ-то да подава някакъв сигнал извън тези граници и затова да се появява грешката?Някой може ли да внесе яснота какво се има в предвид под "19-10 Lower limit - intermittent"?


П.П.:Забравих да спомена - системата за управление на двигателя е Siemens Simos - 2P


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот radotom » Пет 13 май 2011 12:14


lent написа:В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"

Насочете ме къде да търся проблема.

В първата част на първото изречение! :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lent » Пет 13 май 2011 15:20


radotom написа:
lent написа:В момента в който превключа на газ и покарам малко се появява следната грешка:
"00537 - Lambda(Oxygen sensor)Regulation
19-10 Lower limit - intermittent"

Насочете ме къде да търся проблема.

В първата част на първото изречение! :lol: :lol: :lol:


Искаш да кажеш,че грешката се записва в момента,когато става комутацията - при преминаване от бензин на газ?Т.е за момент ЕКУ-то не отчита сигнал от сондата или той е извън граници и записва грешката,така ли?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Koksan » Пет 13 май 2011 23:38


Не ... икса да каже - "Превключване на газ"! Нямаш проблем! Просто сондата не работи правилно когато си на газ и затова записва грешката и от там се бъгва системата!
Карай така и не търси проблеми!

А по моя въпрос с увеличаването на дебита на дюзите??? някой нещо да каже?

Поздрави!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rudoni » Съб 14 май 2011 8:58


Koksan написа:Не ... икса да каже - "Превключване на газ"! Нямаш проблем! Просто сондата не работи правилно когато си на газ и затова записва грешката и от там се бъгва системата!
Карай така и не търси проблеми!

А по моя въпрос с увеличаването на дебита на дюзите??? някой нещо да каже?

Поздрави!

http://www.youtube.com/watch?v=8gW5FCfSP6k
потърси тук и виж си решил проблемът! :) има и търсачка във подфорума за дизели!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот radotom » Съб 14 май 2011 9:24


lent написа:Искаш да кажеш,че грешката се записва в момента,когато става комутацията - при преминаване от бензин на газ?Т.е за момент ЕКУ-то не отчита сигнал от сондата или той е извън граници и записва грешката,така ли?


Възможно е, но според мен е малко вероятно.
Комутацията става сравнително бързо - от гледна точка на контролера това би трябвало да представлява просто пик надолу в сместа. Т.е. 0V за момент.
Проблема според мен е именно в неправилното показание на емулатора на Ламбдата - той си прави някакъв си сигнал, нямащ нищо общо с текущите параметри на мотора.
За да си сигурен за момента на комутация - пробвай 2-3 пъти да превключиш газ-бензин, като на газ недей задържа, покарай на бензин и провери пак - не би трябвало да има грешка.
Нямам и идея от газови уредби - все още нямам такава. Но малкото, което прочетох сега за този модел Тартарини ме навежда на мисълта за някакъв по-прост тип механично регулеруем предшественик на ГИ. На практика той не взема сигнал от контролера на колата.
Контролера, от своя страна, получава сигнал от Ламбдата (някакъв, имитиран!), чете си и другите датчици (температура, позиция на дросел...) и се мъчи да комбинира нещата, регулирайки сместа.
Да, ама не му се отдава mhihi Тартаринито си знае неговото си!
И съответно компа си мисли 'Ламбдата ми говори глупости - значи не бачка!' и набива грешка :dontknow:
Защо не пробваш какво ще се случи, ако оставиш ламбда-сондата постоянно включена? Без емулатор... :roll:



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта