VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- mojojojof
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 26 апр 2011 20:47
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.LBL
Controller: 1J0 920 801 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27
Coding: 01143
Shop #: WSC 00046
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1564395
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
а също и тази какво озна4ава ?
Controller: 1J0 920 801 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27
Coding: 01143
Shop #: WSC 00046
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1564395
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
а също и тази какво озна4ава ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
за първата грешка виж тази тема
viewtopic.php?t=114692
Втората е за температурния датчик,изтрий я и ако пак се появява го смени,аз така направих и вече не се появява такава грешка
viewtopic.php?t=114692
Втората е за температурния датчик,изтрий я и ако пак се появява го смени,аз така направих и вече не се появява такава грешка
- lightfire
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 05 яну 2012 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Carfan написа:за първата грешка виж тази тема
viewtopic.php?t=114692
Втората е за температурния датчик,изтрий я и ако пак се появява го смени,аз така направих и вече не се появява такава грешка
Колегата е прав, за втората грешка обаче може да направиш и друго. Изтрий я, ако се появи пак извади кабела, който мисля че е с 4 крачета цръкни го малко с вд 40 и го сложи пак. Ако и това не стане тогава вече сменяй.
Поздрави
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
колеги малко помощ колата голф 3 2е 93г искам да изключа автоматичната корекция на делкото за да си направя центровка с стробускоп програмата с която работя е VCDS Release 11.112 кабела е HEX-USB+CAN VAG-A мерси 

- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте днес както си карах и колата заби проверих с VAG-Com и излезна 17965 . След това направих 2 лога първият се вижда как турбото пренадува с доста. Вторият лог извадих маркуча от N75 и турбото се нормализира малко дали е от клапана или е зацапана геометрията ?
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Най -вероятно е геометрията.Виж при работеш двигател като махнеш вакумния маркуч на актуатора на турбото и като го сложиш с колко се вдига лостчето (около 1см трябва да е)
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги отскоро имам VAG-COM кабелче и днес правих пълен скан със него.
Ето две неща, които ме озадачиха ?
Ако някой има някаква идея от какво се дължат ще бъда благодарен да каже.
Ето две неща, които ме озадачиха ?
Ако някой има някаква идея от какво се дължат ще бъда благодарен да каже.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4U Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04096
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.LBL
Controller: 1J0 035 186 D
Component: Radio BNO 0005
Coding: 01403
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit
00852 - Loudspeaker(s); Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
- hol1gans
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, имам интересна грешка, за която няма почти нищо писано.
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 16 July 2012, 19:25:09:0
Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001
Software Coding: 11501
Work Shop Code: WSC 13622
Additional Info: WVWZZZ3BZ1E105918 VWZ7Z0Y2987453
2 Faults Found:
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
Става дума за 2рата грешка. Колата понякога върви добре, понякога много куца. Съмнява ме Н75клапана. Моля за помощ
P.S Изчистих грешката и до сега я карах, до 3200оборота някъде колата лети, обаче нагоре ми се струва че налягането на турбото спада
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 16 July 2012, 19:25:09:0
Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001
Software Coding: 11501
Work Shop Code: WSC 13622
Additional Info: WVWZZZ3BZ1E105918 VWZ7Z0Y2987453
2 Faults Found:
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
Става дума за 2рата грешка. Колата понякога върви добре, понякога много куца. Съмнява ме Н75клапана. Моля за помощ
P.S Изчистих грешката и до сега я карах, до 3200оборота някъде колата лети, обаче нагоре ми се струва че налягането на турбото спада
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На мен ми изглежда все едно втората грешка идва вследствие от първата...
- vladidiakov
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Да не е задръстено турбото?
- hol1gans
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Пробвах Н75 и работи, иначе не сам свалял турбото, но четвъртък ще сменяме главата и тогава ще кажа на майстора да ми свали и турбото да го види....че ми омразна с проблемите вече
- vladidiakov
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Успех колега! После пиши какъв е бил проблема.
- hol1gans
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не главата, а гарнитурата исках да кажа 
P.S Ето пак същата грешка, че лимитът е превишен и пак спря да върви докато не изчистя грешката.

P.S Ето пак същата грешка, че лимитът е превишен и пак спря да върви докато не изчистя грешката.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги. Искам да попитам на VCDS-Lite в Engine на живите данни Group 16 какво показва и какви трябва да са нормите? Става въпрос за 1.8т прикачам и снимка.

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега утре след работа ако остане време ще погледна и аз и ще направя снимка и ще ти я пратя ако искаш
.

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта