:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 12 сеп 2012 14:55


nasko1978 написа:Сумарното налягане трябва да е 1948 мбар.Нещо не е наред,със сигурност колата е много мудна и хич не върви нали!? :roll:

Да тотален гроб. Ще я разглобяваме видяло се е. По начина му на каране си мисля, че е зацепила геометрията, но като се отвори ще си покаже :beer




rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rostislav1998 » Съб 22 сеп 2012 8:17


Колеги къде се гледаха реалните километри.Трябва ли да се логна,и става ли с 409.1.да се видят.Благодаря.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот tih » Съб 22 сеп 2012 11:32


rostislav1998 написа:Колеги къде се гледаха реалните километри.Трябва ли да се логна,и става ли с 409.1.да се видят.Благодаря.


И аз това се питам, може ли да се видят с ваг-ком или да се изкарат направо на таблото реалните км.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот FELIPE » Съб 22 сеп 2012 14:45




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Съб 29 сеп 2012 11:38


Поздрави колеги

Да питам, понеже имам проблем с вървенето на пасат 131к АВФ. Проблема е, че до около 2000 об. колата наема тромаво и за да включи турбото трябва да задържам газта или леко да я върна около 2000 - 2200 об. и тогава колата литва. На место турбото се чува че работи (рециклирано е), актуатора дърпа лоста на геометрията около сантиметър, при рязко изфорсиране клапан 75 сработва и гаси геометрията.
Аз понеже не знаех и разкачих дебитомера и карах без него- се едно няма турбо така.
Дадох я на диагностика и излезнаха 3 грешки 4490- разходомер въздух- прекъсване / свързване на маса, 462С-регулиране налягане принудително пълнене, 468Е.
Казаха, че дебитомера е заминал, геометрията е за регулиране - границата е премината надолу и катализатора е за смяна.

Дали е заминал дебитомера или е отчело моето разкачане, а той е читав ?
Дали геометрията включва по късно от написаното погоре ?

Тия грешки как се чистят и влиаят ли на работата на мотора после ?
Ако не е в ред дебитомера това ли е кода, дето са ми го написали ?


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Съб 29 сеп 2012 11:45


Според мен първо си закачи дебитомера, изтрии всички грешки и след като я покараш малко пак я закачи на комп. диагностика. След сваляне на дебитомера обикновенно вдига грешка и има нужда само от изчистването й(или поне така беше в моят случай) ;). Също така няма да е лошо да си махнеш катализатора, може и той да бъгва електрониката ако е запушен.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Съб 29 сеп 2012 13:02


А без да се изчистят, само с изгасване на акумулатора ще има ли ефект ?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 13:07


kossis написа:А без да се изчистят, само с изгасване на акумулатора ще има ли ефект ?

НЕ


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Съб 29 сеп 2012 13:29


Тоест ще продължава да забива

То това забиване стана осезаемо след като видях и включих разкачен вакуум на клапан н18 за ЕГР, от там ми бягах и спирачките сервото се одървяше на 4 натискания. Сега спирачките са ток, ама почна да забива.

Много силно ме интересува за какво е третия извод на клапаните Н18 за ЕГР и Н75 за турбото. От Н18 излиза лек вакуум и при подаване на газ се овеличава, а от Н75 няма никаква проходимост при надуване с уста. Намерих схема и виждам че са вързани към въздушният филтър и двата- нещо казват че се разтоварвали към атмосферата ?

Какво трябва да има на този извод- вакуум или нищо, тоест дали мойте са в ред ? :?:
Разликата в номерата на двата клапана е една буква (А) само, в повече.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 03 окт 2012 10:11


Дебитомера се мери в движение, да се види какви стойности показва. Имаше някъде писано как се прави тест на N75, но в момента не мога да го намеря.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Сря 03 окт 2012 11:01


За разтоварващия вакуум на н75 сам разбрах какво прави и за какво е :mrgreen: , ако някой иска да знае да пита !

А какво значи грешка 4490 - разходомер за въздух, прекъсване/ свързване на маса. Това е отчетена грешка от комп. диагностика и дава ли достатъчно основание за подмяна на дебитомера, без тестване под товар в движение?

Аз преди диагностиката го чистих тоя дебитомер и един ден карах с разкачена букса - колата все едно няма турбо. Сигурно е записало някаква грешка.

Но дали е тая горната грешка или не, а де :?: ?


plamenkirovski
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: mezdra

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот plamenkirovski » Съб 13 окт 2012 16:18


VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

Saturday,13,October,2012,14:07:48:46913

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

Mileage: 182950km/113679miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AGU.lbl
Part No: 06A 906 018 R
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Coding: 04000
Shop #: WSC 00000
VCID: 316596C7F8295A8B

3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 35-00 - Signal too Low
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
Part No: 1J0 907 379 H
Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Coding: 13504
Shop #: WSC 01317
VCID: 366FA5DB11477DB3

1 Fault Found:
00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)
35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl
Part No: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 9.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 01317
VCID: 1F41607F9EBDDCFB

3 Faults Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
35-10 - - - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
35-10 - - - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
Part No: 1J0 909 609
Component: A AIRBAG VW3 SG 0002
Coding: 00065
Shop #: WSC 01317
VCID: ECDBC7B39F8B7763

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
Part No: 1J0 919 880 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V11
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
VCID: 306393C3F3235383

Subsystem 1 - Part No: Ident
Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0317107
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0317107

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 J
Component: 03 Zentral-SG Komf.0002
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317
VCID: 458DD2175CA1E62B

Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
Component: 01 Tõrsteuerger. FS0002

Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
Component: 03 Tõrsteuerger. BF0001

Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
Component: 13 Tõrsteuerger. HL0002

Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
Component: 13 Tõrsteuerger. HR0002

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------



някой ще помогне ли?? :bowdown


Потребителски аватар
lightfire
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 05 яну 2012 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lightfire » Нед 14 окт 2012 9:04


Здравей. Първото нещо, което препоръчвам (ако не си го направил) след като сканираш за грешки да ги изтриеш и да сканираш пак.
Не съм експерт, но колкото мога да помогна ще се опитам, да се надяваме,че и някои друг от колегите ще помогне.

18010 - Power Supply Terminal 30 - провери си токовете. Виж динамото колко ток ти дава. Изчисти клемите и така

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) - това ти е дебитомера. Първото нещо, което можеш да направиш е да му дръпнеш кабела да го позачистиш и да го пръснеш с ВД 40 препоръчвам да откачиш акумулатора преди това. Второто нещо е да свалиш дебитомера и да го пръснеш с контактен спрей после да го издухаш примерно с компресор. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПИПАЙ СЕНЗОРА С ПРЪСТИ И НЕ ГО БЪРШИ С НИЩО.

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)сензор за скорост на задна дясна гума. Ако не се лъжа и той е с конектор, така че познатата операция вадиш конектора чистиш пръскаш с контактен спрей и дано заработи.

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
За тези моторчета има достатъчно много изписано във форум :търсачкаа има хора, които са снимали как се разглобява сменя и т.н. Ако ти се наложи да ги сменяш пиши ми имам централното мисля ще ти го дам ефтино.

Надявам се да съм помогнал поне малко и дано някой по - разбиращ колега ти се отзове

Поздрави


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот policevidin » Нед 14 окт 2012 10:33


lightfire написа:Здравей. Първото нещо, което препоръчвам (ако не си го направил) след като сканираш за грешки да ги изтриеш и да сканираш пак.
Не съм експерт, но колкото мога да помогна ще се опитам, да се надяваме,че и някои друг от колегите ще помогне.

18010 - Power Supply Terminal 30 - провери си токовете. Виж динамото колко ток ти дава. Изчисти клемите и така

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) - това ти е дебитомера. Първото нещо, което можеш да направиш е да му дръпнеш кабела да го позачистиш и да го пръснеш с ВД 40 препоръчвам да откачиш акумулатора преди това. Второто нещо е да свалиш дебитомера и да го пръснеш с контактен спрей после да го издухаш примерно с компресор. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПИПАЙ СЕНЗОРА С ПРЪСТИ И НЕ ГО БЪРШИ С НИЩО.

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)сензор за скорост на задна дясна гума. Ако не се лъжа и той е с конектор, така че познатата операция вадиш конектора чистиш пръскаш с контактен спрей и дано заработи.

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
За тези моторчета има достатъчно много изписано във форум :търсачкаа има хора, които са снимали как се разглобява сменя и т.н. Ако ти се наложи да ги сменяш пиши ми имам централното мисля ще ти го дам ефтино.

Надявам се да съм помогнал поне малко и дано някой по - разбиращ колега ти се отзове

Поздрави

Не с компресор че ще му се разлетят керамичните елементи наоколо. С ВД 40 не опитвай, даже не си и помисляй да пръскаш кадето и да е това не е болт или панта да се раздвижва. Отиди в някой магазин за авто части и попитай за спрей за почистване на дебитонер струва 12-15лв. и с него обилни напръскай елементите вътре в дебитомера БЕЗ ДА ГИ ДОКОСВАШ С КАКВОТО И ДА БИЛО само струята на спрея да ги мие. Със същият спрей си напръскай буксата на дебитомера и тази с кабелите за него.
Останалото е ОК! Нищо против теб колега просто съм го препатил тива с ВД40.


Потребителски аватар
lightfire
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 05 яну 2012 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lightfire » Пон 15 окт 2012 19:14


policevidin написа:
lightfire написа:Здравей. Първото нещо, което препоръчвам (ако не си го направил) след като сканираш за грешки да ги изтриеш и да сканираш пак.
Не съм експерт, но колкото мога да помогна ще се опитам, да се надяваме,че и някои друг от колегите ще помогне.

18010 - Power Supply Terminal 30 - провери си токовете. Виж динамото колко ток ти дава. Изчисти клемите и така

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) - това ти е дебитомера. Първото нещо, което можеш да направиш е да му дръпнеш кабела да го позачистиш и да го пръснеш с ВД 40 препоръчвам да откачиш акумулатора преди това. Второто нещо е да свалиш дебитомера и да го пръснеш с контактен спрей после да го издухаш примерно с компресор. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПИПАЙ СЕНЗОРА С ПРЪСТИ И НЕ ГО БЪРШИ С НИЩО.

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)сензор за скорост на задна дясна гума. Ако не се лъжа и той е с конектор, така че познатата операция вадиш конектора чистиш пръскаш с контактен спрей и дано заработи.

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
За тези моторчета има достатъчно много изписано във форум :търсачкаа има хора, които са снимали как се разглобява сменя и т.н. Ако ти се наложи да ги сменяш пиши ми имам централното мисля ще ти го дам ефтино.

Надявам се да съм помогнал поне малко и дано някой по - разбиращ колега ти се отзове

Поздрави

Не с компресор че ще му се разлетят керамичните елементи наоколо. С ВД 40 не опитвай, даже не си и помисляй да пръскаш кадето и да е това не е болт или панта да се раздвижва. Отиди в някой магазин за авто части и попитай за спрей за почистване на дебитонер струва 12-15лв. и с него обилни напръскай елементите вътре в дебитомера БЕЗ ДА ГИ ДОКОСВАШ С КАКВОТО И ДА БИЛО само струята на спрея да ги мие. Със същият спрей си напръскай буксата на дебитомера и тази с кабелите за него.
Останалото е ОК! Нищо против теб колега просто съм го препатил тива с ВД40.


Немаш грижи колега аз не се засягам не претендирам, че разбирам за това казах, който с каквото може да помага. Аз си купих някакъв спрей за почистване на дебитомер да има за по - нататък. Иначе моя с ВД - 40 и продухване си работи перфектно вече 3 месеца важното е колегата да си оправи проблемите



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта