
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здр. някои знае ли как може да се изключи имобилайзера на пасат 98г афн
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги да питам каква е разликата между БАЗИСНИ НАСТРОЙКИ и ОСНОВНИ НАСТРОЙКИ- това е на отделен бутон и позволява да се върнеш към измервателният блок обратно?
Нещо не мога да схвана- пробвах да натисна от Измервателните блокове, Суич към основните настройки и двигателя плавно се ускори до към 2000 об. и пружината мигаше на таблото със свирене на зумера. Та после спира и оборотите се връщат в норма. В крайна сметка ми направи впечатление че каналите се подредиха от 0 до 02 и основните настройки станаха неактивни. Това дали е променило нещо и каква е идеята на тия функции и настройки?
Нещо не мога да схвана- пробвах да натисна от Измервателните блокове, Суич към основните настройки и двигателя плавно се ускори до към 2000 об. и пружината мигаше на таблото със свирене на зумера. Та после спира и оборотите се връщат в норма. В крайна сметка ми направи впечатление че каналите се подредиха от 0 до 02 и основните настройки станаха неактивни. Това дали е променило нещо и каква е идеята на тия функции и настройки?

- ingenera7
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 25 дек 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А някой знае ли как се правят настройките за скоростомера и оборотомера от клипчето?
http://www.youtube.com/watch?v=EMTCTJgMVBQ
http://www.youtube.com/watch?v=EMTCTJgMVBQ
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Адаптация накладки VCDS
Колеги не мога да намеря в търсачката как се правеше адаптацията за смяната на накладките на автомобилите във VAG групата след 2003/04 г . Нещо не търся правилно . Едно линкче ,ако може ?
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, имам кабел от е-bay vag kkl 409.1. Инсталирах си vag com 409.1 на лаптопа. Колата е пасат б5 1.8 125 к.с. 1999г. Оправих настройките с портовете. Обаче ми чете само двигателя. Намери само една грешка и аз я изчистих. Като дам да ми чете двигателя там си се появяват ваг ком номерата в зелено и т.н. Обаче като дам нещо друго и ми изписва No response from controller. Искам да чувъркам и да си правя диагностика и на други неща. Като например да си направя лампата за бензин да ми светва на повече литри. Централното първоначално да отключва само моята врата. Да пробвам уредите на таблото. Да пробвам електрическата инсталация. И още други нещица. Като дам тест ми изписва yes на всичко без "Ross tech design: NO" и другото там какво беше iso нещо си - пак No. Какво да направя за да ми станат активни и другите опции на програмата? Благодаря предварително.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги бях задал въпроса и преди но хайде пак да попитам че не получих отговор. А не ми се дават много пари за ново лосче след като това според мен работи напълно коректно. Грешката е следната: 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) ; 014 - Defective.
Какво значи това бихте ли ми обяснили ? В какво е проблема и как да го реша
Какво значи това бихте ли ми обяснили ? В какво е проблема и как да го реша

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
ventotdi Това ли търсиш http://www.ross-tech.net/vag-com/advert ... echTip.pdf
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) ; 014 - Defective. Работи ли превключвателя определящ интервала за прекъсване на чистачките?
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) ; 014 - Defective. Работи ли превключвателя определящ интервала за прекъсване на чистачките?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
van4ooo написа:00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) ; 014 - Defective. Работи ли превключвателя определящ интервала за прекъсване на чистачките?
Да мисля че работи. Само на 1-ва степен на сила на чистачките обаче. Предполагам така трябва да е

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Днес пробвах на ваг-кома тестовете на релетата и ел клапаните и на таблото уредите и лампите.
Но тест за това дали работят подгревните свещи- примерно съпротивление да им мери или да ги пуска нямаше. Само релето цъка и ми правеше впечатление че лампите на таблото си намаляха светенето, което ме навежда на мисълта че има голям товар през релето. Но дали всички подгревни свещи бачкат. Лампата на таблото също я тества и свети- мига.
Та има ли по точен тест за подгревните свещи, щото тоя дето го прави вага ми е фалшив
Но тест за това дали работят подгревните свещи- примерно съпротивление да им мери или да ги пуска нямаше. Само релето цъка и ми правеше впечатление че лампите на таблото си намаляха светенето, което ме навежда на мисълта че има голям товар през релето. Но дали всички подгревни свещи бачкат. Лампата на таблото също я тества и свети- мига.
Та има ли по точен тест за подгревните свещи, щото тоя дето го прави вага ми е фалшив

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Най точния метод е да ги развиеш и провериш(вероятно теста е на релето). Достатъчно е да зададеш въпроса само в една тема и да кажеш каква е колата.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
При толкова електроника и Ваг-ком тестери и накрая да ги отвивам си е направо смех, то така стана и с неправилно регулираната ми геометрия. Сам фанах и я регулирах без никви компери и е ок сега.
Щом мери горивото в резервоара и дава съпротивлението на сондата в омове и литрите на 02 канал, начи и свещите може да ги мерне тоя ваг ком.
Колата е Пасат 131 ПД.
Щом мери горивото в резервоара и дава съпротивлението на сондата в омове и литрите на 02 канал, начи и свещите може да ги мерне тоя ваг ком.
Колата е Пасат 131 ПД.
Последна промяна от kossis на Пет 02 ное 2012 21:31, променено общо 1 път.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Е с'я и като пръднете ли трябва да го засича компютъра ? Сваляш си свещите и ги тестваш на ръка. Чрез Vag-а ще разбереш само,че ти работи релето. А и си представям как си си "регулирал геометрията" на око
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега Ивайлоооооооооо
, Аз фундамента на реглажа го хванах, и не знам как съм я регулирал ама върви добре и до моето село до Търново ми даде разход 8/100 с 150 км каране - около 3000 об. мотора мъркаше и клима пусках. И на връщане си направих проба от предпоследния тунел на магистрала Хемус до последния в посока София (скачат с бънджи от виадукта там) е голямо изкачване и със стария бензинов 90 коня пасат, там карах до към 100 км и падаше скоростта и ръгах 4. Тоя дивак на 6 върви и ускорява повече от 150 и нема лимити за него. По едно време тия с бавните колички
ме позасякоха докато прелитах и свалих до към 110 км. и пак от 6 дръпна до 150 и ми унася на завоите. Това е дивотия
.
Може би малко още требе да поотворя геото с оня шестограмния шпилок, за да я направя по пъргава на старта и по сецната на високите. Ама за са не барам. Доволен !
Да не забравяме, че колата беше сецната заради геото и нямаше добро изпускане на ниски, а от там висок разход и спъване на старта- се едно тапа в ауспуха. Благодарение на Автокъща Факт и Реал-турбо мърльовците
Егати и тъпия комп- ще пръдна и ще се отровя, а той нищо няма да направи !
Как се достига до свеща зад нафтовия филтър ? Филтъра майче се отвива с некъв болт 13 мм ли е ?



Може би малко още требе да поотворя геото с оня шестограмния шпилок, за да я направя по пъргава на старта и по сецната на високите. Ама за са не барам. Доволен !
Да не забравяме, че колата беше сецната заради геото и нямаше добро изпускане на ниски, а от там висок разход и спъване на старта- се едно тапа в ауспуха. Благодарение на Автокъща Факт и Реал-турбо мърльовците

Егати и тъпия комп- ще пръдна и ще се отровя, а той нищо няма да направи !

Как се достига до свеща зад нафтовия филтър ? Филтъра майче се отвива с некъв болт 13 мм ли е ?

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На тая Бомба-Дюза може ли някъде из ваг-кома да се види дали е добра центровката на Тандем помпата и П-Дюзите ? Тоест дали мотора е центрован добре. Не ми е много ясно кава е тука центровката и как работи.
Тандем помпата едновременно ли подава нафта или по отделно за всяка дюза и какви са тия ел. инпулси от тандем помпата към дюзите, нещо такова недоразбрах ?
Тандем помпата едновременно ли подава нафта или по отделно за всяка дюза и какви са тия ел. инпулси от тандем помпата към дюзите, нещо такова недоразбрах ?
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
kossis написа:На тая Бомба-Дюза може ли някъде из ваг-кома да се види дали е добра центровката на Тандем помпата и П-Дюзите ? Тоест дали мотора е центрован добре. Не ми е много ясно кава е тука центровката и как работи.
Тандем помпата едновременно ли подава нафта или по отделно за всяка дюза и какви са тия ел. инпулси от тандем помпата към дюзите, нещо такова недоразбрах ?
мисля че трябва да прочетеш тази тема

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта