:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

VAG-COM

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: VAG-COM

Мнениеот nasko1978 » Пет 12 ное 2010 17:40


Запиши го като файл - copy,paste- добавяш го към нова тема в раздел и си готов!




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: VAG-COM

Мнениеот drago_tr » Пет 12 ное 2010 17:59


nasko1978 написа:Запиши го като файл - copy,paste- добавяш го към нова тема в раздел и си готов!

:bowdown Благодарско колега...справих се но ги качих в предното си мнение


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: VAG-COM

Мнениеот vaso18 » Съб 13 ное 2010 11:57


Колеги може ли някой да ми каже
на голф 4 1.9 тди 110
ahf кода на мотора
грешка 18034 Can Data bus,TCM no signal

за какво е има ли си някой на представа


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот Koksan » Съб 13 ное 2010 13:36


drago_tr написа:Днес си направих първите лог файлове. Кажете ми дали съм се справил и дали колата ми има някакви проблеми от това което показват файловете :bowdown Ако трябва нещо да доизкусуря по лог файловете, ще съм благодарен за насоки.
Колата е пасат афн 1998г.1.9 ТДИ 110 кончета, със затапен егр и извадени картерни газове.Катализатор все още има.

LOG-01-010-xxx-001.xls

LOG-01-008-xxx-001.xls

LOG-01-003-xxx-001.xls


Не си направил LOG На най-важния канал! - 11
Като цяло добре си ги направил може да свалиш оборотите още за начало .. около 1100 и така до 4000 е супер! На 3ти канал, показанията на дебитомера са малко нисички, може би ще е добре да го поизчистиш - има теми по върпоса, че не сдаде багажа, че сумата не е приятна!
Само направи на 11 канал да видим турбината и N75 как работят! Като гледам налягането в Manifold-a е доста добро! :да:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: VAG-COM

Мнениеот drago_tr » Нед 14 ное 2010 12:25


Ето ги новите лог файлове....почистих дебитомера и пипнах малко центровката да дойде между зелената и синята линия
LOG-01-008-011-003.xls
(13.5 KиБ) Свален 498 пъти

LOG-01-008-010-011.xls
(13.5 KиБ) Свален 216 пъти

LOG-01-003-008-001.xls
(13.5 KиБ) Свален 258 пъти


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: VAG-COM

Мнениеот nasko1978 » Нед 14 ное 2010 19:49


Перфектен си! :да:
Може да правиш малко по-дълги логове! :012:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот mili 75 » Пон 15 ное 2010 9:26


Колеги купих си кабел от ибей с диск със софтуер ваг ком 409.1-s. Качих софта и драйвърите настроих порта и се свързах с компютъра на колата, но първо успях да се свържа сама с енджин, абс и еърбег контролерите, а за някои грешки ми дава че продукта не е регистриран, и дава да се свържа със сайта на рос-тех да регистрирам продукта.Та искам да попитам от къде идва проблема софта ли не е добре нещо кабела ли е някакъв куц, понеже сега се уча на пограмата незнам от къде да почна.Все си мисля че трябва да има някакъв крак, за да регистрирам програмата но не мога да го намеря на инсталационния диск, моля ако някой знае нещо по темата да ми обясни като за начинещ.А щях да пропусна колата е Пасат Б5, АФН мотор, 97 година.


Бате Жоро
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 29 май 2010 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: блг

Re: VAG-COM

Мнениеот Бате Жоро » Съб 20 ное 2010 20:17


Код: Избери всички

Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent


Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот Lisho » Нед 21 ное 2010 18:41


Бате Жоро написа:

Код: Избери всички

Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent


Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)


Outside Air Temp Sensor (G17) е външен сензор на климатроника. Намира се на питата и според тази грешка
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plusе датчика е за смяна.
На картинката ясно се вижда датчика в началото на червената стрелка.За съжаление по-хубава картинка не можах да намеря.
Цената му е учудващо ниска (~5 Euro), на фона на другите датчици.
Напр. датчик на коляновия вал :banghead:


Бате Жоро
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 29 май 2010 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: блг

Re: VAG-COM

Мнениеот Бате Жоро » Нед 21 ное 2010 19:31


Lisho написа:
Бате Жоро написа:

Код: Избери всички

Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent


Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)


Outside Air Temp Sensor (G17) е външен сензор на климатроника. Намира се на питата и според тази грешка
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plusе датчика е за смяна.
На картинката ясно се вижда датчика в началото на червената стрелка.За съжаление по-хубава картинка не можах да намеря.
Цената му е учудващо ниска (~5 Euro), на фона на другите датчици.
Напр. датчик на коляновия вал :banghead:


Ако не се смени има ли някаква опасност, не карам много често на климатроник. И от къде мога да намеря такъв датчик в бг(сайт)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот brum » Нед 21 ное 2010 20:12


Датчик в Порше Изток примерно. Датчика и около 1м кабел са едно цяло. Така че за смяната ще е играчка.

Я един съвет - за този датчки свали капачката до казанчето с хидравличната течност и провери да не е откачен от там. До там стига края на кабела тръгващ от датчика.

А ако караш дори и без този датчик почти няма да имаш проблеми. Климатроника чете показанията и на някой други датчици и май по този в МАФ-а прави някакви приближения за външната температура. Щото при мен с откачения датчик пак показваше почти вярно и на климатроника, и на таблото.


silvergreen
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: VAG-COM

Мнениеот silvergreen » Сря 24 ное 2010 2:57


Здравейте колеги,
днес се сдобих с кабелче от тези синиките (по-ефтините) имам и ваг ком 311.2, а сега на къде...? Искам да го пробвам на едно А3 97г. 1.6 . Как става цялата хамалогия. какво мога да направя с тази програма? До сега изчетох доста теми, но така и е намерих една тема в която всичко да е събрано и изчистено от каквито и да е странични мнения. Дайте да направим една такава с обяснения за връзването и с всички функции и настрийки , които е възможно да се направят с ваг ком-а. Обясне те ми моля Ви , защото ми е много любопитно какво може да се направи. Мога ли да видя реалните километри на колата? Чух , че има 2 километража при някой коли... Май много ми станаха въпросите... :shock :banghead:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот brum » Сря 24 ное 2010 10:48


Всичките неща за които питаш ги има направени вече, но на английски - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page.


silvergreen
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: VAG-COM

Мнениеот silvergreen » Чет 25 ное 2010 19:18


А как могат да се видят километрите и дали е превъртан километража? То всъщност се виждат и на таблото де, но ми е по - интересно второто. Същотака и живо ме интересува къде не трябва да се пипа зада не се налага после да се купува друга кола? :lol:


Carfan
Мнения: 299
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: VAG-COM

Мнениеот Carfan » Чет 25 ное 2010 20:22


постоянно ми се повтаря тази грешка на ламбда сондата
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
Някой знае ли на какво се дължи ? Става въпрос за пасат B5 1.8 ADR.Проблема на колата е че дава доста висок разход на гориво и леко играят оборотите на празен ход



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта