
VAG-COM
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VAG-COM
Запиши го като файл - copy,paste- добавяш го към нова тема в раздел и си готов!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: VAG-COM
nasko1978 написа:Запиши го като файл - copy,paste- добавяш го към нова тема в раздел и си готов!

- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: VAG-COM
Колеги може ли някой да ми каже
на голф 4 1.9 тди 110
ahf кода на мотора
грешка 18034 Can Data bus,TCM no signal
за какво е има ли си някой на представа
на голф 4 1.9 тди 110
ahf кода на мотора
грешка 18034 Can Data bus,TCM no signal
за какво е има ли си някой на представа
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: VAG-COM
drago_tr написа:Днес си направих първите лог файлове. Кажете ми дали съм се справил и дали колата ми има някакви проблеми от това което показват файловетеАко трябва нещо да доизкусуря по лог файловете, ще съм благодарен за насоки.
Колата е пасат афн 1998г.1.9 ТДИ 110 кончета, със затапен егр и извадени картерни газове.Катализатор все още има.
Не си направил LOG На най-важния канал! - 11
Като цяло добре си ги направил може да свалиш оборотите още за начало .. около 1100 и така до 4000 е супер! На 3ти канал, показанията на дебитомера са малко нисички, може би ще е добре да го поизчистиш - има теми по върпоса, че не сдаде багажа, че сумата не е приятна!
Само направи на 11 канал да видим турбината и N75 как работят! Като гледам налягането в Manifold-a е доста добро!

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: VAG-COM
Ето ги новите лог файлове....почистих дебитомера и пипнах малко центровката да дойде между зелената и синята линия
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VAG-COM
Перфектен си! 
Може да правиш малко по-дълги логове!

Може да правиш малко по-дълги логове!

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Колеги купих си кабел от ибей с диск със софтуер ваг ком 409.1-s. Качих софта и драйвърите настроих порта и се свързах с компютъра на колата, но първо успях да се свържа сама с енджин, абс и еърбег контролерите, а за някои грешки ми дава че продукта не е регистриран, и дава да се свържа със сайта на рос-тех да регистрирам продукта.Та искам да попитам от къде идва проблема софта ли не е добре нещо кабела ли е някакъв куц, понеже сега се уча на пограмата незнам от къде да почна.Все си мисля че трябва да има някакъв крак, за да регистрирам програмата но не мога да го намеря на инсталационния диск, моля ако някой знае нещо по темата да ми обясни като за начинещ.А щях да пропусна колата е Пасат Б5, АФН мотор, 97 година.
Re: VAG-COM
Код: Избери всички
Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)
Re: VAG-COM
Бате Жоро написа:Код: Избери всички
Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)
Outside Air Temp Sensor (G17) е външен сензор на климатроника. Намира се на питата и според тази грешка
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plusе датчика е за смяна.
На картинката ясно се вижда датчика в началото на червената стрелка.За съжаление по-хубава картинка не можах да намеря.
Цената му е учудващо ниска (~5 Euro), на фона на другите датчици.
Напр. датчик на коляновия вал

Re: VAG-COM
Lisho написа:Бате Жоро написа:Код: Избери всички
Address 08: Auto HVAC
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Тези грешки ми се появят доста често... дали фреона е за смяна(допълване)
Outside Air Temp Sensor (G17) е външен сензор на климатроника. Намира се на питата и според тази грешка
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plusе датчика е за смяна.
На картинката ясно се вижда датчика в началото на червената стрелка.За съжаление по-хубава картинка не можах да намеря.
Цената му е учудващо ниска (~5 Euro), на фона на другите датчици.
Напр. датчик на коляновия вал
Ако не се смени има ли някаква опасност, не карам много често на климатроник. И от къде мога да намеря такъв датчик в бг(сайт)
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Датчик в Порше Изток примерно. Датчика и около 1м кабел са едно цяло. Така че за смяната ще е играчка.
Я един съвет - за този датчки свали капачката до казанчето с хидравличната течност и провери да не е откачен от там. До там стига края на кабела тръгващ от датчика.
А ако караш дори и без този датчик почти няма да имаш проблеми. Климатроника чете показанията и на някой други датчици и май по този в МАФ-а прави някакви приближения за външната температура. Щото при мен с откачения датчик пак показваше почти вярно и на климатроника, и на таблото.
Я един съвет - за този датчки свали капачката до казанчето с хидравличната течност и провери да не е откачен от там. До там стига края на кабела тръгващ от датчика.
А ако караш дори и без този датчик почти няма да имаш проблеми. Климатроника чете показанията и на някой други датчици и май по този в МАФ-а прави някакви приближения за външната температура. Щото при мен с откачения датчик пак показваше почти вярно и на климатроника, и на таблото.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VAG-COM
Здравейте колеги,
днес се сдобих с кабелче от тези синиките (по-ефтините) имам и ваг ком 311.2, а сега на къде...? Искам да го пробвам на едно А3 97г. 1.6 . Как става цялата хамалогия. какво мога да направя с тази програма? До сега изчетох доста теми, но така и е намерих една тема в която всичко да е събрано и изчистено от каквито и да е странични мнения. Дайте да направим една такава с обяснения за връзването и с всички функции и настрийки , които е възможно да се направят с ваг ком-а. Обясне те ми моля Ви , защото ми е много любопитно какво може да се направи. Мога ли да видя реалните километри на колата? Чух , че има 2 километража при някой коли... Май много ми станаха въпросите...

днес се сдобих с кабелче от тези синиките (по-ефтините) имам и ваг ком 311.2, а сега на къде...? Искам да го пробвам на едно А3 97г. 1.6 . Как става цялата хамалогия. какво мога да направя с тази програма? До сега изчетох доста теми, но така и е намерих една тема в която всичко да е събрано и изчистено от каквито и да е странични мнения. Дайте да направим една такава с обяснения за връзването и с всички функции и настрийки , които е възможно да се направят с ваг ком-а. Обясне те ми моля Ви , защото ми е много любопитно какво може да се направи. Мога ли да видя реалните километри на колата? Чух , че има 2 километража при някой коли... Май много ми станаха въпросите...


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Всичките неща за които питаш ги има направени вече, но на английски - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VAG-COM
А как могат да се видят километрите и дали е превъртан километража? То всъщност се виждат и на таблото де, но ми е по - интересно второто. Същотака и живо ме интересува къде не трябва да се пипа зада не се налага после да се купува друга кола? 

Re: VAG-COM
постоянно ми се повтаря тази грешка на ламбда сондата
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
Някой знае ли на какво се дължи ? Става въпрос за пасат B5 1.8 ADR.Проблема на колата е че дава доста висок разход на гориво и леко играят оборотите на празен ход
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
Някой знае ли на какво се дължи ? Става въпрос за пасат B5 1.8 ADR.Проблема на колата е че дава доста висок разход на гориво и леко играят оборотите на празен ход
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта