Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Аз когато поръчвах за моята шофьорска беше същото, даваха я като пасажерска но просто писах на продавача да потвърди че ще стане и той потвърди че става за предна лява.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Ето и малко полезна информация от първа ръка или поне възможност за проверка, преди да се купуват микроключета, брави или каквото и да е.
Отворих комфорт модула, нямаше и капка вътре, абсолютно чист, платката също. Пода беше мокър обаче и не знам от къде е дошла тази всичката вода, като проверих стените да не се е стичало и нямаше нищо по тях. Изглежда мокрото е старо и просто не е изсъхнало?! Каналчетата ги почистих преди месец някъде.
Това нещо на снимката долу е един болт, служещ като маса на някои от функциите на комфорт модула. Открих, че при мен проблема със отчитането на отворена/затворена врата, плюс плафоните, плюс интериорното осветление и сигнала за включени изключени фарове, се дължеше именно на този болт.
Десятка гидория, развъртане, изваждане на клемата и гайката, почистване на повърхността около болта-маса, почистване с шкурка на гайката и на клемата, после обратното упражнение, завъртане със финес
и почна всичко да си работи както трябва. Сега вече от тук нататък ако нещо изгори, вече ще знам, че не е тази гайка. Сега всичко си работи както преди.
Давам го просто като инфо, някой преди да купува каквото и да е, нищо не пречи да направи една проверка за не повече от 10 минути работа. При мен проблема се реши така, именно с почистването на тази гайка. Ръждясала е поради наличието на вода под краката на шофьора, сега ще изследвам от къде идва тази вода, дали е нова или просто не е изсъхнала как? Взимам едно шише с вода и почвам да оливам докато видя дали тече някъде отгоре :)
Отворих комфорт модула, нямаше и капка вътре, абсолютно чист, платката също. Пода беше мокър обаче и не знам от къде е дошла тази всичката вода, като проверих стените да не се е стичало и нямаше нищо по тях. Изглежда мокрото е старо и просто не е изсъхнало?! Каналчетата ги почистих преди месец някъде.
Това нещо на снимката долу е един болт, служещ като маса на някои от функциите на комфорт модула. Открих, че при мен проблема със отчитането на отворена/затворена врата, плюс плафоните, плюс интериорното осветление и сигнала за включени изключени фарове, се дължеше именно на този болт.
Десятка гидория, развъртане, изваждане на клемата и гайката, почистване на повърхността около болта-маса, почистване с шкурка на гайката и на клемата, после обратното упражнение, завъртане със финес



Давам го просто като инфо, някой преди да купува каквото и да е, нищо не пречи да направи една проверка за не повече от 10 минути работа. При мен проблема се реши така, именно с почистването на тази гайка. Ръждясала е поради наличието на вода под краката на шофьора, сега ще изследвам от къде идва тази вода, дали е нова или просто не е изсъхнала как? Взимам едно шише с вода и почвам да оливам докато видя дали тече някъде отгоре :)
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
thewolf написа:...
Отводнителните канали под сервото и акумулатора.
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Аз също бих добавил да се погледне целия сноп който върви по пода. Така на един приятел на Пасат 5, понеже кабелите са изолирани с текстилен изолирбанд, койъо избщо не просмуква влага, единия от плюсовите кабели беше направил дупка в купето. А между двете една буца оксиди от протичащите електрохимични реакции. Та по тоя случей, плюса беше прекъснал и модула беше без захранване. От там се сещате, че нищо не работеше 

- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
dancing_niki написа:thewolf написа:...
Отводнителните канали под сервото и акумулатора.
Да колега, ако погледнеш по-назад в темата 1-2 страници, ще видиш снимки как съм ги почистил. Благодаря все пак :)
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
И аз закъсах с тези кекави брави.Карам вече 5г. Пассат Б5, комби 1.9 АФН и досега не съм имал проблеми.
Днес отварям задна лява врата да сложа нещо и затварям-но НЕ- не може да застопори механизма и вратата зее.Иначе проблеми с микретата нямах...За първи път разглобявах врата на моя Пассат,почупих половината щипки
,но извадих бравата и я разглобих.Но механичната част е капсулована на няколко места и не мога да я разпилея и да вида защо не застопорява езичето.Но и да видя надали ще подлежи на ремонт и сглобяване.
Та ако може съвет - каква брава да търся,откъде и какви пари да се приготвя?
Днес отварям задна лява врата да сложа нещо и затварям-но НЕ- не може да застопори механизма и вратата зее.Иначе проблеми с микретата нямах...За първи път разглобявах врата на моя Пассат,почупих половината щипки


Та ако може съвет - каква брава да търся,откъде и какви пари да се приготвя?
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
gancho написа:каква брава да търся,откъде и какви пари да се приготвя?
4-5 поста по-нагоре има едно КЛИК, дето като кликнеш те води към линк от ибей. Тази е бравата за шофьорската врата на моя пасат Б5.5, мисля че са същите брави като на Б5. За задните врати са по-евтини. Това е от ибей. Ако погледнеш назад във темата, ще видиш, че доста колеги са писали за брави, китайски, оригинални и всякакви. Аз съм се спрял на китайска, тази от линка. Един колега беше казал, че вече 2 години не му е правила проблем.
Някой беше споменал някакъв магазин от България, дето купил бравата за 60 лв китайска разбира се, погледни в някои от по-предните страници и ще видиш, че сега не помня точно къде беше.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Здравейте колеги, данните от бордовият компютър спират и тръгват когато си поискат(Б5.5). Подсветката работи просто няма цифри, някой с подобен проблем и дали има нещо общо с този модул.Благодаря предварително.
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Здравей Колега, няма нищо общо. Това с дисплея е друг проблем. На студено се виждат ясно на топло избледяват. Проблемът е в самият дисплей. Има много писано в други теми по въпроса.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега при мен няма избледняване просто изведнъж изгасят и след 20сек.(пример) пак се превключва. И няма значение топло студено,като е по влажно определено по често изключва от колкото при сухото време.
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
По принцип таблото има връзка с модула, но не ми се вярва да е от него. По скоро търси проблема в таблото. Не пречи да дигнесх и мокета да видиш как е.
П.С. Нали за табло с ФИС говорим?
П.С. Нали за табло с ФИС говорим?
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
MFA. Забравих да спомена проблема получи се след автомивка и те така досега.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Ето още един заместител на оригиналното микроключе за плафона в багажника на Пасат (седан):
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NNr-TbdWBZ8J:vikiwat.com/product/20362/mikroprevklyuchvatel-d2hw-a201d-bez-lost-on-on-spdt-0.1-a-125-vac-2-a-12-vdc-ip67.html+&cd=8&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
Има минимална разлика в габаритните размери на ключето на OMRON (по-малко е спрямо това на Cherry), но след запояване стои достатъчно стабилно в леглото.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NNr-TbdWBZ8J:vikiwat.com/product/20362/mikroprevklyuchvatel-d2hw-a201d-bez-lost-on-on-spdt-0.1-a-125-vac-2-a-12-vdc-ip67.html+&cd=8&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
Има минимална разлика в габаритните размери на ключето на OMRON (по-малко е спрямо това на Cherry), но след запояване стои достатъчно стабилно в леглото.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колеги,да се включа с много странен и особен проблем
Та -като заключа колата(пассат Б5,комби 99г.) и с дистанционното и от ключалката и плафоните в купето мигат много начесто,като развален мигач и някакво реле цъка със същата честота,съвсем слабо-чува се само когато колата е затворена и съм вътре.Плафоните във вратите и багажника(комби) не мигат.
Сега предисторията-преди две седмици отварям задна лява врата и затварям-на става,вее се
.Ясно-механичната част на бравата не сработва законтряне някъде.Купих нова брава, уж немска
(55лв) и я отворих преди да я сложа-моторчето е без центробежно съединителче и ми се видя по-афиф ,но я монтирах.Но включването на диода/алармата ставаше от четвъртото заключване.Реших ,че така не става и днес от старата брава преместих ел.частта на новата(ел. плоблеми съм нямал с бравата) и заключва вече коректно
.
Но докато сглобявах кората допрях плафончето(дето свети долу) на маса и изгоря бушона. Изчезнаха ел.стъклата,дистанционното заключване и съответно всички плафони по купе и във вратите.
Смених бушона и всичко проработи, НО с ГОРЕОПИСАНИЯ ПРОБЛЕМ.
Питането ми е къде е това реле,което цъка,и защо цъка така? В комфортмодула ли е или на друго място?
Предполагам това реле командва плафоните в купето.Възможно ли е освен бушона и нещо по комфортмодула да се е прецакало?
И ако не се справя сам, кой в София може компетентно да реши проблема?
п.п. Проблеми с комфортмодула не съм имал,много внимавам за отводнителните и др. отвори и вода/влага по мокета не съм допускал.

Та -като заключа колата(пассат Б5,комби 99г.) и с дистанционното и от ключалката и плафоните в купето мигат много начесто,като развален мигач и някакво реле цъка със същата честота,съвсем слабо-чува се само когато колата е затворена и съм вътре.Плафоните във вратите и багажника(комби) не мигат.
Сега предисторията-преди две седмици отварям задна лява врата и затварям-на става,вее се



Но докато сглобявах кората допрях плафончето(дето свети долу) на маса и изгоря бушона. Изчезнаха ел.стъклата,дистанционното заключване и съответно всички плафони по купе и във вратите.
Смених бушона и всичко проработи, НО с ГОРЕОПИСАНИЯ ПРОБЛЕМ.
Питането ми е къде е това реле,което цъка,и защо цъка така? В комфортмодула ли е или на друго място?
Предполагам това реле командва плафоните в купето.Възможно ли е освен бушона и нещо по комфортмодула да се е прецакало?
И ако не се справя сам, кой в София може компетентно да реши проблема?

п.п. Проблеми с комфортмодула не съм имал,много внимавам за отводнителните и др. отвори и вода/влага по мокета не съм допускал.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
колега, потърси назад в темата имаше линк от един руски сайт, в който има и снимки от процедурата по свалянето на корите на вратата. Отделно имаше колега, постнал снимки на процедурата по-назад в тази тема. Потърси и ще намериш, не помня точно на коя страница беше.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта