VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот nasko1978 » Сря 24 юли 2013 15:57


Йоанчо аз съм с кабел 704,1 и нямам проблем с коли до 2007-2008. :th_up




Потребителски аватар
mr24
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот mr24 » Пет 02 авг 2013 8:17


Преди около месец си проверих дюзите с вак-ком (горните показания от прикачения файл). Вчера отново направих същата проверка (долните показания). По колата нищо не е правено. Миналата седмица ходих до морето и обратно, ако има някакво значение карането продължително на високи обороти. Нормално ли е да се се променят така показанията???
Прикачени файлове
duzi.png
duzi.png (8.5 KиБ) Видяна 4410 пъти


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zinoto » Пет 02 авг 2013 15:05


Показанията се менят от много фактори, и в двата случая нямаш проблем. Дюзите не могат да се проверяват така,а само на стенд! На този канал ти показва съотношението на изравняване на впръскването. Обикновено ако имаш слаб цилиндър и на него впръскването е с голяма разлика спрямо останалите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dobrin » Съб 03 авг 2013 6:59


yoan4o написа:Колеги,
имам следния въпрос.

В момента ползвам ВАГ КОМ 409.11 с който чета коли до 2003г.

Интересува ме какъв кабел да си купя за Голф 5 2007г.?
Това подходящо ли е?
http://prodavalnik.com/vag-com-10-6-4-11-3-vag-kom-vagcom-diagnostika-diagnostichen-ured-audi-seat-skoda-volkswagen-vw-golf-i27990393

Клубния кабел взехме от колегата vagcom. Ето и темата му. Доволни сме, чете всичко, последни актуализации.


Потребителски аватар
mr24
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот mr24 » Пон 05 авг 2013 9:53


Zinoto написа:Показанията се менят от много фактори, и в двата случая нямаш проблем. Дюзите не могат да се проверяват така,а само на стенд! На този канал ти показва съотношението на изравняване на впръскването. Обикновено ако имаш слаб цилиндър и на него впръскването е с голяма разлика спрямо останалите.

Ясно, мерси
А ориентировъчно колко струва проверка на стенд?


varrvarina
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
Автомобил: Passat variant B6 TDI
Двигател: BMP
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот varrvarina » Вто 06 авг 2013 20:50


Здравейте, някой сблъсквал ли се е с тази грешка и може ли този сензор да се оправи по някъкъв начин или трябва да се смени с нов.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9816
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 75EB90706551
1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
P0473 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Mileage: 176282 km
Time Indication: 0
Date: 2013.08.04
Time: 15:42:55

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Mileage: 190 km
Temperature: 138.0°C
Absolute Pres.: 938.4 mbar


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот minimalizum » Сря 07 авг 2013 20:50


varrvarina написа:Здравейте, някой сблъсквал ли се е с тази грешка и може ли този сензор да се оправи по някъкъв начин или трябва да се смени с нов.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9816
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 75EB90706551
1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
P0473 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Mileage: 176282 km
Time Indication: 0
Date: 2013.08.04
Time: 15:42:55

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Mileage: 190 km
Temperature: 138.0°C
Absolute Pres.: 938.4 mbar



колата ти има май DPF филтър и това е някакъв датчик за него :) мисля че филтъра ти се е позадръстил и се опитва да се самопочисти -----с яко и проддължително каране ......Така мисля


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот plamikcho » Чет 08 авг 2013 15:07


@varrvarina - Аз имам подобен проблем. При мен DPF е задръстен (с намален капацитет) и явно това шашка датчика за налягането (G450). При мен този датчик беше повреден и съответно регенерацията ставаше след определени километри, но при градско каране филтъра се задръстваше преди тези километри и светваше лампата. След смяната на датчика нещата се подобриха. Между другото повредата на датчика е прекъсната спойка (ограденото на снимката). Виж данните от 068 и 073 канали. Ето моите за сравнение. На моята кола забелязвам следното поведение:
- при градско каране филтъра не може да се чисти и постепенно се задръства.
- когато мине границата 9-10% започва да дава тази грешка

1 Fault Found:

001138 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0472 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 174122 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:59:17

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Mileage: 110 km
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 887.4 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

- грешката се чисти, но се появява след време, ако филтъра не е близо до 0%
- при извънградско каране филтъра се чисти до 0% и Readiness status става Passed за Exhaust Gas Recirculation.
Прикачени файлове
20130808_152454.jpg
dpf1.PNG
dpf2.PNG


varrvarina
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
Автомобил: Passat variant B6 TDI
Двигател: BMP
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот varrvarina » Чет 08 авг 2013 16:13


@plamikcho-Здрасти, искам да попитам след дълго каране извънградско лампата сама ли изгасва или трябва да изтрия грешката. Още утре ще проверя дали моя датчик има прекъсната спойка. Това влияе ли по някъкъв начин на колата (в смисъл мога ли да карам без да се притеснявам).


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот plamikcho » Чет 08 авг 2013 16:30


Би трябвало да изгасне след 15-20 мин каране по магистрала. Грешката можеш да я изтриеш, но сигурно пак ще се появи. За датчика - трябва да го отвориш отгоре, за да видиш дали са здрави спойките. Аз моя го смених и после си играх да отварям стария без да се притеснявам дали ще го строша. Дали влияе на колата - да, и то доста. От този датчик ЕКУ-то определя колко е задръстен филтъра и кога да пуска регенерация. Ето тук малко по темата: http://www.myturbodiesel.com/1000q/DPF-Adblue-FAQ-VW-Audi.htm. Много хубаво е описано как работи DPF и как регенерира. По-добре преди да пипаш датчика покарай колата с включен VCDS и запиши лог на 075. Това е за да видиш дали се чисти филтъра. Аз направих тази проба и тогава установих, че датчика не работи и колата не иска да чисти при магистрално каране. Датчика си го купих от А***+ за 75 лв (Бош).


Потребителски аватар
mr24
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот mr24 » Съб 10 авг 2013 22:22


Някъде бях чел (ако не се лъжа тук) как се коригира разхода показвам от бордовия компютър, но не го намирам. Дали може някой да ме съпортне?


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот minimalizum » Нед 11 авг 2013 21:40


mr24 написа:Някъде бях чел (ако не се лъжа тук) как се коригира разхода показвам от бордовия компютър, но не го намирам. Дали може някой да ме съпортне?



http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=324053
Прикачени файлове
razhodomer  nastroika.jpg


Потребителски аватар
mr24
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот mr24 » Нед 11 авг 2013 23:10


Хммм... а аз като нямам контролер 17? :eek

А това, което бях чел по спомен се коригираше +/- 50%


varrvarina
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
Автомобил: Passat variant B6 TDI
Двигател: BMP
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот varrvarina » Вто 13 авг 2013 8:42


Здравейте, изчетох всички страници, но неможах да открия как (може ли въобще) да се направи да се вдигат стъклата автоматично след заключване на колата с фабричния ключ. Става въпрос за пасат В6.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Сря 14 авг 2013 8:26


Колега ето ти темата за вдигане и сваляне на джамците за VW.
За твоятa незнам дали е удачно това.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=334438&start=60



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта