



VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Йоанчо аз съм с кабел 704,1 и нямам проблем с коли до 2007-2008. 

- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Преди около месец си проверих дюзите с вак-ком (горните показания от прикачения файл). Вчера отново направих същата проверка (долните показания). По колата нищо не е правено. Миналата седмица ходих до морето и обратно, ако има някакво значение карането продължително на високи обороти. Нормално ли е да се се променят така показанията???
- Прикачени файлове
-
- duzi.png (8.5 KиБ) Видяна 4410 пъти
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Показанията се менят от много фактори, и в двата случая нямаш проблем. Дюзите не могат да се проверяват така,а само на стенд! На този канал ти показва съотношението на изравняване на впръскването. Обикновено ако имаш слаб цилиндър и на него впръскването е с голяма разлика спрямо останалите.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
yoan4o написа:Колеги,
имам следния въпрос.
В момента ползвам ВАГ КОМ 409.11 с който чета коли до 2003г.
Интересува ме какъв кабел да си купя за Голф 5 2007г.?
Това подходящо ли е?
http://prodavalnik.com/vag-com-10-6-4-11-3-vag-kom-vagcom-diagnostika-diagnostichen-ured-audi-seat-skoda-volkswagen-vw-golf-i27990393
Клубния кабел взехме от колегата vagcom. Ето и темата му. Доволни сме, чете всичко, последни актуализации.
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Zinoto написа:Показанията се менят от много фактори, и в двата случая нямаш проблем. Дюзите не могат да се проверяват така,а само на стенд! На този канал ти показва съотношението на изравняване на впръскването. Обикновено ако имаш слаб цилиндър и на него впръскването е с голяма разлика спрямо останалите.
Ясно, мерси
А ориентировъчно колко струва проверка на стенд?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
- Автомобил: Passat variant B6 TDI
- Двигател: BMP
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, някой сблъсквал ли се е с тази грешка и може ли този сензор да се оправи по някъкъв начин или трябва да се смени с нов.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9816
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 75EB90706551
1 Fault Found:
001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
P0473 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Mileage: 176282 km
Time Indication: 0
Date: 2013.08.04
Time: 15:42:55
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Mileage: 190 km
Temperature: 138.0°C
Absolute Pres.: 938.4 mbar
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9816
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 75EB90706551
1 Fault Found:
001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
P0473 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Mileage: 176282 km
Time Indication: 0
Date: 2013.08.04
Time: 15:42:55
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Mileage: 190 km
Temperature: 138.0°C
Absolute Pres.: 938.4 mbar
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
varrvarina написа:Здравейте, някой сблъсквал ли се е с тази грешка и може ли този сензор да се оправи по някъкъв начин или трябва да се смени с нов.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9816
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 75EB90706551
1 Fault Found:
001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
P0473 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Mileage: 176282 km
Time Indication: 0
Date: 2013.08.04
Time: 15:42:55
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Mileage: 190 km
Temperature: 138.0°C
Absolute Pres.: 938.4 mbar
колата ти има май DPF филтър и това е някакъв датчик за него :) мисля че филтъра ти се е позадръстил и се опитва да се самопочисти -----с яко и проддължително каране ......Така мисля
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
@varrvarina - Аз имам подобен проблем. При мен DPF е задръстен (с намален капацитет) и явно това шашка датчика за налягането (G450). При мен този датчик беше повреден и съответно регенерацията ставаше след определени километри, но при градско каране филтъра се задръстваше преди тези километри и светваше лампата. След смяната на датчика нещата се подобриха. Между другото повредата на датчика е прекъсната спойка (ограденото на снимката). Виж данните от 068 и 073 канали. Ето моите за сравнение. На моята кола забелязвам следното поведение:
- при градско каране филтъра не може да се чисти и постепенно се задръства.
- когато мине границата 9-10% започва да дава тази грешка
1 Fault Found:
001138 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0472 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 174122 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:59:17
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Mileage: 110 km
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 887.4 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
- грешката се чисти, но се появява след време, ако филтъра не е близо до 0%
- при извънградско каране филтъра се чисти до 0% и Readiness status става Passed за Exhaust Gas Recirculation.
- при градско каране филтъра не може да се чисти и постепенно се задръства.
- когато мине границата 9-10% започва да дава тази грешка
1 Fault Found:
001138 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0472 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 174122 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:59:17
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Mileage: 110 km
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 887.4 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
- грешката се чисти, но се появява след време, ако филтъра не е близо до 0%
- при извънградско каране филтъра се чисти до 0% и Readiness status става Passed за Exhaust Gas Recirculation.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
- Автомобил: Passat variant B6 TDI
- Двигател: BMP
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
@plamikcho-Здрасти, искам да попитам след дълго каране извънградско лампата сама ли изгасва или трябва да изтрия грешката. Още утре ще проверя дали моя датчик има прекъсната спойка. Това влияе ли по някъкъв начин на колата (в смисъл мога ли да карам без да се притеснявам).
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Би трябвало да изгасне след 15-20 мин каране по магистрала. Грешката можеш да я изтриеш, но сигурно пак ще се появи. За датчика - трябва да го отвориш отгоре, за да видиш дали са здрави спойките. Аз моя го смених и после си играх да отварям стария без да се притеснявам дали ще го строша. Дали влияе на колата - да, и то доста. От този датчик ЕКУ-то определя колко е задръстен филтъра и кога да пуска регенерация. Ето тук малко по темата: http://www.myturbodiesel.com/1000q/DPF-Adblue-FAQ-VW-Audi.htm. Много хубаво е описано как работи DPF и как регенерира. По-добре преди да пипаш датчика покарай колата с включен VCDS и запиши лог на 075. Това е за да видиш дали се чисти филтъра. Аз направих тази проба и тогава установих, че датчика не работи и колата не иска да чисти при магистрално каране. Датчика си го купих от А***+ за 75 лв (Бош).
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някъде бях чел (ако не се лъжа тук) как се коригира разхода показвам от бордовия компютър, но не го намирам. Дали може някой да ме съпортне?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
mr24 написа:Някъде бях чел (ако не се лъжа тук) как се коригира разхода показвам от бордовия компютър, но не го намирам. Дали може някой да ме съпортне?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=324053
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Хммм... а аз като нямам контролер 17?
А това, което бях чел по спомен се коригираше +/- 50%

А това, което бях чел по спомен се коригираше +/- 50%
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
- Автомобил: Passat variant B6 TDI
- Двигател: BMP
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, изчетох всички страници, но неможах да открия как (може ли въобще) да се направи да се вдигат стъклата автоматично след заключване на колата с фабричния ключ. Става въпрос за пасат В6.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега ето ти темата за вдигане и сваляне на джамците за VW.
За твоятa незнам дали е удачно това.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=334438&start=60
За твоятa незнам дали е удачно това.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=334438&start=60
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта