VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lubo007 » Нед 25 май 2014 22:05


TDI Възможно и е с 2 различни кабела да показва различна центровка!? Ако не, от какво може да бяга центровката?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот samo_pechka » Нед 25 май 2014 22:23


Случайно мернах въпроса на колегата : Ако авансатора е наред,погледнете за проблем в ангренажно колело кол.вал .


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот xxx_man » Съб 31 май 2014 10:01


Някой може ли да ми обясни тази спецификация на кабела : VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB - кои модели на МК4 мога да правя диагностика ???


cristooo
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 15 май 2008 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот cristooo » Нед 01 юни 2014 10:14


Оф! Ровя вече 1 час, но не мога да намеря инфо, та и аз ще ви подосаждам с въпроси :smile
Къде във VCDS се прави диагностика на дюзите? Ровя тук в едно ръководство на руски и не мога да се ориентирам. А може и да няма такова нещо и да съм се заблудил... Преди време четох (но не беше този форум и не беше за VW), че при диагностика излизат показанията на дюзите като отклонения в +-, като всъщност само положителните стойности били проблемни (отрицателните коригирали) и колкото по близо е до нулата, толкова по-добре е дюзата? За помпа-дюзите на 1,9TDI се интересувам, от последните модификации 2008-2009 година. Идеята ми е, че тези дни ще ми дадат едно Bluetooth OBD2 адаптерче за диагноситка и е добре да се подготвя със знанията предварително какво мога да наблюдавам през него.
А се занимавам с това, понеже съм в търсене на семейна кола, та ми се иска като оглеждам разните предложения, да мога на място да видя как работи двигателя (и най-вече скъпите за подмяна детайли - дюзи, турбина) без на първо виждане да разчитам на хора, които разбират повече от мен. А вече след като на пръв поглед одобря някоя кола, то е ясно че ще трябва да я види и някой по-разбиращ.
Ако пък не става с тези Bluetooth OBD2 адаптери, то ще взема нормален кабел... или пък друг софтуер??? А?

Помогнете да се ориентирам, моля.

п.п. а и още нещо - дюзите имат ли си някакви серийни номера, които за "докладват" при преглед през VCDS? Не модел, а уникален сериен номер?


kriki
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 10 авг 2013 18:28
Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI 4motion
Двигател: AUY 2002
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kriki » Пон 02 юни 2014 11:39


Задължително си вземи кабел (HEX-USB+CAN за VCDS).
Тия адапторчета са с доста ограничена функционалност и най-вероятно няма да ти свършат работа.


cristooo
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 15 май 2008 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот cristooo » Вто 03 юни 2014 11:32


ОК, мерси за съвета.
И все пак, къде в менютата да намеря показанията как работят дюзите?


ayhan4ik
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
Автомобил: Dacia Logan
Двигател: 1.4 2007
Местоположение: Burgas

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ayhan4ik » Сря 04 юни 2014 10:52


Здравейте, нормално ли е -28,5 % ламбда?

Изображение


Dpapazov

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Dpapazov » Сря 04 юни 2014 17:53


Колеги, сори за спама но не намирам инфо никъде. Имам лаптоп с Windows 8.1 и кабел с диск 11.11.3 като успявам да подкарам драйвърите само на Windows 7 :( възможно ли е по някакъв начин да подкарам нещата с тази 8.1. Ако имате под ръка някакви препратки, че моите критерии за търсене не водят до резултат. Уиндоуса ми казва, че е намерил драйвърите но не може да ги инсталира, защото били стари или прочие... на 11.11.3. Под седмица си ги инсталира нормално и работи. Но лаптопа със седмицата държи точно 5мин на батерия и нищо не може да се свърши с него :(


unid
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 23 май 2012 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Smolyan

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот unid » Пет 20 юни 2014 21:27


Здравейте, колеги.Имам проблем с комфорт модула (моя беше с № 1с0 959 799),който изгоря.Намерих 1J0 959 799 ah-Може ли с ваг ком да се настрои да работи с моята кола, и как става ако може.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Пон 23 юни 2014 13:33


Не мога да ти кажа на кой канал се тестват перките, но мога да ти кажа, че като пуснеш климатроника, веднага трябва да ти се пуснат перките на бавната 1ва степен, независимо колко е загряла колата. Ако не се лъжа на 90 и няколко градуса тръгва 1ва степен и около 110 градуса е 2рата.


ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ivansa78 » Пон 23 юни 2014 13:48


1-ва степен 95 2-ра 102 но щом не си я чувал да не си с виско


ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ivansa78 » Пон 23 юни 2014 14:36


електрическата е за климатика само, основната е с вискосъединител всичко е наред не се вкарвай във филми Ако почне да загрява по стрелка тогава търси проблем!!!!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пон 23 юни 2014 14:49


Да, би следвало Виското да предава по високи обороти на перката в следствие на повишаващата се температура и така да насмогва да охлажда.

93 градуса е нормално.

Много в краен случай ел перката можело да сработи.

Но и аз на моят Дизел не съм я виждал да го прави самостоятелно.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пон 23 юни 2014 15:25


Абе до 96-98 се води за нормално при бензиновите.

Виското трудно ще го тестваш, но някой пробват по дивашки метод- на загрял мотор докато перката се върти се опитват да я спрат с примерно вестник внимателно така че да не потрошат витлата или отгоре по плоскостта на кръглта прриферия се натиска пак с нещо меко-вестник и тнт. Ако се спира трудно, значи виското е в час и обратното.

Чистил ли си прахта и боклуците между радиаторите ?

Като хванеш при тия 96 водното към радиатора и го стиснеш на балон ли е или е по меко ?


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Пон 23 юни 2014 15:45


При мен с тоя 6так чувам от време на време в жегите и 2рата степен :icon_lol Но доста рядко се случва, инак м/у 90-100градуса няма проблем :c020 При мен не бачкаше 1вата степен близо 1 година и редовно качваше до 110 градуса и отгоре, но от както си оправих 1вата степен много рядко чувам 2рата да включи турбото :h020



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikooo и 20 госта