VAG-COM

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот plamski3 » Съб 05 яну 2013 16:46


Проблемът с кабела ми е решен! Вече всичко му работи!
Работата беше там, че искаше ъпдейт на фирмуера. След като се включи кабела към компютъра и колата и се провери връзката по ЮСБ порта показва, че всичко е ок и веднага след това иска ъпдейт на фирмуера и след него всичко си работи коректно! (Деже си направих и диагностика :Mr Green Fun )

п.п.: Не бъркайте упдейта на фирмуера с този на софтуера (на програмата) който се появява непосредствено след стартирането на програмата!!!
п.п.2: Открих проблема благодарение на колегата dani_94. Благодаря!

Поздрави!




georgi86
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 26 яну 2011 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus,Nicosia

Re: VAG-COM

Мнениеот georgi86 » Съб 05 яну 2013 22:51


Колеги имам проблем с vag-com и ODBII кабела!

1.Не мога да намеря драйвър! (VW Polo 1998-ма 6n1 1.4i GTI)
2.От липсата на драйвър мисля че не може да се авърже,всичките com port-тове не отговарят при тест!
3.Как мога със същият кабел да използвам VAG TACHO?

Хора помагайте!


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот plamski3 » Нед 06 яну 2013 2:18


Колеги, това са ми показанията за двигателя, които генерира ваг-ком-а
Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.lbl
Part No: 06A 906 019 BF
Component: 1.6l R4/2V SIMOS HS2439
Coding: 04000
Shop #: WSC 01317
VCID: 68D5A6790868FA9

Проблема обаче е че Голфчето не е АЕН, а е АКЛ. Някой знае ли защо го показва така? (и двата мотора са 1.6)
И можете ли да ми разясните другите данни какво означават?

И още едно питане: Когато отидох на 17 канал ( за таблото) отстрани на на компонентс пише комби + нещо си .. а колата е хечбег ?!

Благодаря!


montresor
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: VAG-COM

Мнениеот montresor » Нед 06 яну 2013 18:40


Здравеите и честита ви нова година.Интересува ме какво трябва да е съпротивлвнието на сензор G17(това е датчика в предната броня на голф 4 и отчита външната температура) на моя датчик 2,3K.Също така ме интересува какво е захранващото напрежение на самия датчик,че при мен е 5V.Пиша ви,защото ми искарва ето тази грешка
2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

Като цяло темперетурата,която ми показва датчика е с 5градуса под нормалното,това става когато колата започне да се движи, иначе на място показанията са верни .Поздрави.


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот gamble » Пон 07 яну 2013 12:16


Ето и описание на доооооста грешки от самите Ross-Tech:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes

А за колегата "montresor":
00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17)

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open or Short to Plus
Possible Symptoms
In the Instrument Cluster you see dashes (---) instead of a temperature
Possible Causes
Wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster: Open or Short Circuit
Possible Solutions
Check wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster
Check Measuring Block Value

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Short to Ground
Possible Symptoms
In the Instrument Cluster you see dashes (---) instead of a temperature
Possible Causes
Outside Air Temperature Sensor (G17) damaged
Possible Solutions
Check / Replace Outside Air Temperature Sensor (G17)


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: VAG-COM

Мнениеот DG GoLF MKIII » Чет 10 яну 2013 15:48


Здравейте колеги ,купих си кабел от колега от форума мисля ,че е китайче на него пише само OBD2 та значи инсталирах му дарайвърите на кабелчето, след което инсталирах програмката vag com 409.1 .Проблема ми е следния немога дa се свържа ot select control module с контрола 01engine при опит да се свържа ми изписва to many communication errors с другите контроли нямам проблеми където има грешки мога да ги трия . От какво може да е това и има ли някакви други настройки при стартиране на програмата освен да се избира com порта ?
Колата е голф 3 97 gt 2000куб см


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот gamble » Съб 19 яну 2013 20:17


Колеги утре искам да направя малко жив тест (в движение) с VCDS 11.11.4 :) Някакви препоръки кое/къде да гледам? Примерно менюто за ДПФ филтъра кое е? Мн мн не ми е ясно :oops: Също и за турбото, ако има няма да е зле :) Благодаря :обичам ви


jumboo
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот jumboo » Нед 20 яну 2013 16:17


Здравейте колеги,
става въпрос за VW Golf 4 1.9 TDI 110коня 2000 година.
В последно време забелязах че имам проблем със АБС-а колата ми изгасва в движение и се включва да свети ABS и Спирачката. Гася колата паля я наново и отвоно продължавам движение. Това ми се случи на няколко пъти вече. От вчера пък не ми работят мигачите, дори като съм на аварийни. Светят си без да мигат изобщо?! Държа да отбележа че имам китайски ксенон т.к. четох във форума че имало проблеми по някои път от това но до преди 2-3 седмици не съм имал никакви за вече 2 години с него.
Проверих на ВАГ-КОМ-а какви грешки ще изкара и положението е следното ако някой може да помогна за какво иде реч:

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 20 January 2013, 15:25:35:0


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 012 L
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2812
Coding: 00002
Shop #: WSC 31414
No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Controller: 1C0 909 605 A
Component: 2A AIRBAG VW51 0008
Coding: 12865
Shop #: WSC 30056
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.LBL
Controller: 1J0 920 801 E
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V25
Coding: 01142
Shop #: WSC 01384
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2313640
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31414
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 31414
4 Faults Found:
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
35-00 - -

End --------------------------------------------------------------------------------------------------


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VAG-COM

Мнениеот minimalizum » Нед 20 яну 2013 16:55


За АБС виж си бушоните и гнездата дали са наред отпред до акумулатора

за другата грешка в секция 17 :

може да е дефектирал датчика за температурата на антифриза ( на двигателя се монтира ) или буксата към него да
е корозирала с времето.Обикновенно тоя датчик често дефектира и го дават че е с черен цвят и се заменял със зелен. :)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01039


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VAG-COM

Мнениеот na4o4o » Нед 20 яну 2013 18:44


Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.LBL
Controller: 1J0 920 801 E
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V25
Coding: 01142
Shop #: WSC 01384
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2313640
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

колега за тази грешка си смени температурния датчик и аз имах същата грешка след смяната на датчика се оправи.


jumboo
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот jumboo » Нед 20 яну 2013 19:15


за бушоните ги гледах всичките един по един и всички са наред специално даже купих нови и тествах на някой от места с нови и пак нямаше никаква разлика

за датчика за температурата май ще се сменя на сервиз заедно с ремъците и ролките направо :)

събирам мнения сега какво ще ми е нужно за да си направя някаква сметка


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: VAG-COM

Мнениеот actros1846 » Нед 20 яну 2013 20:13


00668 - Supply Voltage Terminal 30
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal
Possible Causes

Fuse(s) faulty
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)

Ето то ти АБЦ кое да си провериш.
Ето и превода с гоогле :lol:
Предпазител (и) неправилно
Окабеляване / Конектори от / до контролния модул дефектни
Захранване (Battery / генератор) неправилно


montresor
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: VAG-COM

Мнениеот montresor » Пет 25 яну 2013 18:55


Здравейте,искам да да попитам при смяна комфорт модула,ще трябва ли някакво адаптиране или нещо от сорта, автомобила е голф 4.Искам да пробвам с друг модул,защото с моя, колата я заключвам и заспива с утечка от 220mA.след като я отключа и заключа отново заспива с утечка 170mA.Като цяло утечката е висока и не знам на какво се дължи.Мисля да сменя модула за да видя какво ще стане: ето това е моя модул 1J0 959 799 AH.
При извадени куплунзи на модула консумацията на колата е 350mA.и когатo я заключа пада на гореспоменатите стойности,моите съмнения са да не би модула да е дефектирал и да не може да заспи колата,до нормалните 30-40mA.Поздрави.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: VAG-COM

Мнениеот nasttii » Нед 27 яну 2013 15:04


montresor написа:Здравейте,искам да да попитам при смяна комфорт модула,ще трябва ли някакво адаптиране или нещо от сорта, автомобила е голф 4.Искам да пробвам с друг модул,защото с моя, колата я заключвам и заспива с утечка от 220mA.след като я отключа и заключа отново заспива с утечка 170mA.Като цяло утечката е висока и не знам на какво се дължи.Мисля да сменя модула за да видя какво ще стане: ето това е моя модул 1J0 959 799 AH.
При извадени куплунзи на модула консумацията на колата е 350mA.и когатo я заключа пада на гореспоменатите стойности,моите съмнения са да не би модула да е дефектирал и да не може да заспи колата,до нормалните 30-40mA.Поздрави.

Щом без модул пак е висока консумацията значи има нещо друго


montresor
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: VAG-COM

Мнениеот montresor » Нед 27 яну 2013 18:06


И аз мисля ,че е нещо друго ама да попитам.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта