
При работещ двигател и без консуматори алтернатора зарежда с ~14,2 V, като пусна фарове, отопление на заден прозорец, радио и чистачки напрежението пада до ~13,8 V. Мерено е на клемите на акумулатора, а и през VAG COM пак показва близка стойност и мисля, че е в нормата.
Но когато пусна климатика, следва лека промяна на оборотите (нещо като срив за секунда, после са си ОК, леко завишени) и след това напрежението пада до ~12,4 V, след което бавно се покачва до около 13 и си остава там. Когато го спра и се нормализира. Реле-регулатора е сменен и би трябвало проблема да не е от него, а VAG COM понякога записва следната грешка
16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low
Понякога при подаване на контакт, лампата на таблото на алтернатора (тази с акумулатора), премигва, точно все едно няма добра връзка някъде. А принципно би трябвало да свети постоянно когато съм на контакт. Случи се да почне да премигва така и в движение. И при двата случая като се запали колата, след това да се загаси, после всичко е наред. Друго което забелязвам - понякога при палане ми свети лампата за АБС-а и след 1-2 секунди изгасва, понякога не. Въобще, кашата става все по-голяма.
От всичките неща си мисля, че е възможно някъде да има лоша връзка при масите около двигателя? Някой има ли схема за всички такива точки за AGU двигател?