Букса за компресор цетрално Поло 6N (Монтаж копче централно)

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Букса за компресор цетрално Поло 6N (Монтаж копче централно)

Мнениеот Bahama man » Нед 15 дек 2013 17:12


Здравейте! Решил съм да си монтирам копче за отключване и заключване на централното вътре на таблото. За целта ми трябва схема с кабелите на буксата, която влиза в компресора отзад. Въпросът ми е към кои кабели трябва да свържа кабелите на копчето, за да мога да отключвам и заключвам отвътре. Търсих подобна тема, но има такава само за Голф, а от Голф не ми върши работа различни са. Благодаря предварително.

Последна промяна от Bahama man на Сря 25 дек 2013 12:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Схема на букса за компресор на цетрално Поло 6N

Мнениеот Bahama man » Пон 16 дек 2013 19:12


Хайде бе толкова ли няма специалисти тук? В другите теми чета философии и компетенции, тук всеки мълчи.


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Схема на букса за компресор на цетрално Поло 6N

Мнениеот lent » Пон 16 дек 2013 19:16


"По колата посрещат,по ума изпращат!"

Жокер - защо ще си играеш чак от буксата на компресора да теглиш кабели,като според мен поне ще е по-добре да закачиш кабелите от шофьорската врата?


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 206
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Схема на букса за компресор на цетрално Поло 6N

Мнениеот boichopavlov » Пон 16 дек 2013 19:27


Ето!
untitled.JPG
схема


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Схема на букса за компресор на цетрално Поло 6N

Мнениеот Bahama man » Вто 17 дек 2013 9:59


Благодаря колеги! Аз също мисля, че от шофьорската врата, ще е по-лесно да се свържат кабелите. На вратата два или повече кабели трябва да излизат?


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Схема на букса за компресор на цетрално Поло 6N

Мнениеот Bahama man » Сря 25 дек 2013 12:51


Онзи ден успях да сложа копчето, с помощта на приятел и мултицет. Ще напиша накратко операцията изобщо не е трудно!

1.Разглобявате кората, сваля се лесно на щипки е, като внимавате да не ги счупите! Съвет от мен работете при положителни температури и хубаво време!
2.Откачвате малката буксичка, която е свързана с малката помпичка на централното в шофьорската врата.
3.На буксичката има три кабела червен, черен и бял (моят бял беше и със сиво)
4.Измервате с мултицета всеки от трите кабела и става ясно кой дава сигнала за отключване, заключване и маса (в случаят аз не разбирах от токове и бях повикал приятел) Той ме караше да въртя отвън с ключа, за да разбере кой кабел какъв сигнал изпраща към помпичката.
5.След като вече бяхме намерили кабелите ги свързахме и ги запоихме. Прекарах кабелите и ги обвързах с изолирбанд към другият сноп кабели, които са за централното.
6.Изкарахме кабелите през една малка дупка на кората на вратата, чрез която кабелите достигат до копчето монтирано точно на дръжката на вратата (на снимката се вижда)!
7.Дойде момента за монтиране на копчето на дръжката. За целта с поялника направих дупка по грубите размери на копчето, след което, с доста пилене с пила, успях да направя дупка по размерите на копчето! Отварям скоба тук, че цялата тази операция по монтирането на копчето ми отне тройно повече време отколкото свързването на кабелите! :) След това срещнах и проблем със затварянето на дръжката към кората, тя се щрака с три щипки! Наложи се да махна едната щипка и да поизрежа доста от пластмасата, за която се щрака дръжката. Понеже пречи на копчето и не може дръжката да се щракне към кората! Но това зависи преди всичко какво копче ще вземете. Всичко зависи от размерите на копчето. Не предвидих, че близкото му разположение до кората ще пречи да се щракне дръжката, но както и да е след доста труд успях да го сложа и стана много добре! Ето и ефекта на снимките. Цялата операция ни отне точно три часа. Ако имате въпроси питайте! Надявам се, че бях полезен! Ако модераторите решат, нека направят темата важна.
П.С Забравих да напиша, че купих обикновено копче за ел. стъкла от магазина, копчето струва 5лв. и е перфектно за тази цел! Кабели имах, за това че цялата галимация ми струваше 5лв. и три часа работа :c020
Поздрави и Весела Коледа на всички!

Изображение

Изображение



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта