Здравейте колеги,
става въпрос за това,че не ми работеше клаксона на толедото(вероятно при голф и пасат е подобна инсталацията) и затова питам и тук.
Проследих кабели гледах схеми(не разбирам много),но открих клаксона,мерих с мултисет стига ток по кабелите и го свалих със се стойката от купето.Свързах кабелите и започна да свири както трябва(натиснеш свири),но когато монтирах стойката обратно на мястото и,клаксона започна да свири при подаване на контакт от ключа(все едно е замасил)два пъти подадох контакт и бушона изгоря.После при слагане на друг бушон веднага изгаря.Гледах инсталацията от бушонерата до самия клаксон не видях да е замасил кабела някъде.На схемата която гледам има един прекъсвач означен с J4.
Въпроса ми е знае ли някой дали на клаксона има поставено реле?
Доста теми четох в различни форуми и се оказва че едни коли имат релета,а други нямат.Гледах в една книга за голф 2 и джета,но за клаксона нищо не пишеше.
Мисълта ми е следната щом някъде е замасило и не видях да има проблем с кабела,възможно е релето да се е згафило и постоянно да минава ток през него.
Въпрос за клаксон
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта