Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструменти

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструменти

Мнениеот vladaeca » Чет 25 дек 2014 23:09


Здравейте Колеги,
От 3 дена жена ми е горд собственик на Голф4 2000г. 1.6 AKL. Проверих в VCDS и видях, че има 3 активирани ключа към таблото като ние получихме само един. Искам да махнем ненужните.
От два дена се опитвам да прочета кода на таблото(по-долу съм написал номера му).
Използвам VAG Comander 3.6 K+CAN като междувремнно го пусках и на моя пасат 1998г. като там си работи перфектно. Разликата е в производителите на табла. На голфа таблото е Motometer и не може да се прочете, а на другия VW passat е VDO където го чете за 15 секунди.

Някой има ли идея защо не се получава?

1J0 920 82 1А - KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28.




Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот Vag_activator » Чет 25 дек 2014 23:14


С командера е малко опасно да пипаш по motometur табла!
Пък особенно,ако е след 2000-та година! :Mr Green Fun
Използвай vag tacho,и с командера трябва да стане...но много внимавай като го използваш с motometur! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот vladaeca » Чет 25 дек 2014 23:39


Колега с командера внимавам. Ползвам точно два бутона, но не желае да прочете пина.
Влизам в Instruments/Immobilizer и след това натискам бутона Read.
Започва да се свързва, прецъква два пъти реленце в таблото и след 10 сек. изписва, че не може да се свърже. След, което излизам, рестартирам и пак същото.
Не ми се вярва така да му навредя, но и нямам особен избор. Tacho нямам и те първа трябва да купувам кабел.
Моля дай някакъв жокер знам, че имаш достатъчно опит.
Предварително Благодаря.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот Vag_activator » Пет 26 дек 2014 10:32


Не знам какъв ти е комадера,моят е 1.4 фулл и ги чете такива табла...
Твоят 3.6 може да е с калпав софтуер,нямам представа.
Командера ми е първият купен кабел в тази насока,преди 5-6 години...
Но после си взех Vag tacho 2.5,и забравих за командера.Остана като резервен варият в трудни ситуации!
После си взех и Vag tacho 5.0 който даже и не съм ползвал реално...
За в бъдеще мислех да закупя Vag dash,от от него се отказах...

Не знам,ако реша да се занимавам по професионално,може да си купя Abrites което си е 4-цифрена сума и не знам до колко има смисъл в моят схупен град.

Та съвета ми е,ако само за един пин виж някой колега да ти ослужи за прочитането му с vag tacho.

А иначе горе преди да read-неш,не сменяш ли от падащото меню на motometur/BOO???


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот vladaeca » Пет 26 дек 2014 19:05


Колега на къде по-професионално от това :mhihi
Така като гледам си събрал целия необходим аресенал за правене на всичко по VAG.
Заинтригува ме с тая версия на командера 1.4 full. Ще я потърся из нета и ще опитам да чета с нея. Ина4е на 100% избирам правилната опция от падащото меню.

Ако и с 1.4 не стане ще приплача на Васко, Ники или Владко. Лошото е, че ме дразни тази ситуация с допълнителните два ключа. Някак си се чуствам уязвим.

Сега като си ми паднал да те питам. Ето това ми е комфорта : 1J0 959 799 AH.
Иска ми се да му махна недомислицата с изключването на алармата при отключване на вратата. Според теб възможно ли е да се случи?

Мерси много за помоща.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот Vag_activator » Пет 26 дек 2014 21:56


Да,става няма проблем при AH комфорт модулите. :th_up


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот sportul » Пет 02 яну 2015 21:43


Пробвали с всички видове табла , самия софтуер може да е толкова скапан ,че едно изписва а гледа друго :)


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот vladaeca » Пон 05 яну 2015 22:26


Чак с всички не съм, но с по-голямата част.
Вече започвам да си мисля, че някой от предишните собственици е пренареждал пиновете в ОБД буксата. С ваг Ком няма проблеми закача се към всички контролери.

Не знам какво да правя говорих с Владко, но нещо останах без пари и сага го карам на молитва :bowdown

Дано не я избомбят, че и каското свърши заедно с 2014.


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот vladaeca » Съб 10 яну 2015 23:36


Оправихме работата. Взех кабел ваг тахо и всичко се случи за 1 Мин. Важно беше да премахна другите два ключа, които така и не получих от предишния собственик. Мерси много активатор :th_up прав беше за тахо кабела.
Сега остава да намеря и един vds pro кабел за да си преправя настройките на алармата.
Дори вече съм намерил в ебей http://www.ebay.com/itm/Serial-OBD2-RS-232-Interface-VDS-PRO-VW-AUDI-SEAT-SKODA-/260691809030
Дано да работи.

Последна промяна от vladaeca на Нед 11 яну 2015 1:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот Vag_activator » Нед 11 яну 2015 0:48


Мисля,че ще е ок!


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 не мога да прочета пин кода на таблото с инструме

Мнениеот vladaeca » Сря 01 апр 2015 20:51


Малко да обнявя темата.
След като си поръчах кабелчето от ebay пристигна за около 20 дена, и чак преди няколко дни успях да отделя време за да си поиграя.

Успях да активирам затварянето и отварянето на прозорците от дистанционното.
Жената е доволна, но аз все още не съм.

За съжаление неуспях да премахна изключването на фабричната аларама от клчючалката на шофьорската врата.
Това, което очаквам да се случи е следното.
1. Да премахнем изключването на алармата от ключалата като аз направих сленото:
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04364 = 50 => 62
04365 = 255 => 62
04366 = 255 => 62
като стойноста 62 се смята с бинарен калкулатор.
Т.е 50 = 00110010 като нулите в bold трябва да станат 11
след което пресмятаме 00111110 и получаваме 62.
2. Второто нещо, което е необходимо да се направи е деактивацията на алармата от имубилайзера на колата. Т.е ако до 20-30 секунди не се постави обучен ключ в ключалката за палене на автомобилът алармата започва да пищи. Е какво направих аз:
Прочетох адреси
адрес|стара с-ст|нова с-ст
04355 = 255 => 128
04356 = 255 => 128
04357 = 255 => 128
и тук правим следното. Ако стостите са 255 директно вписваме 128, а ако не е 255 трябва да се смята по следния начин. Примерно ако е 24 = 00011000 трябва да променим осмия бит в bold на 1, което прави 10011000 = 152.
И тогава записваме този номер на трите адреса по горе.

И след всичкото това магарене поне два пъти нищо не се промени и сега се опитвам да разбера къде греша.

Vag-activator дай някакъв съвет, че вече съм се хванал за главата.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта