VAG Commander за Голф 3
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
VAG Commander за Голф 3
Кабел VAG Commander 1.4 става ли за Голф 3 ,че някъде пише,че е за от Голф 4 нагоре ,другаде пише че става...
Re: VAG Commander за Голф 3
stypkata написа:Кабел VAG Commander 1.4 става ли за Голф 3 ,че някъде пише,че е за от Голф 4 нагоре ,другаде пише че става...
колега имам ваг командер 5.5 версия, за корекция на километраш минимума е голф 5 и оше някои модели на фолксваген.
за извличане на пин код минимума е голф 4 или бора от 98г. на горе, и някои модели на ауди и пасат( става дума за преди 2000г)
честно казано ползвам го за чистене на краш дата и изключване на имобилайзер, не съм се пробвал на голф 3 но мисля е че няма да стане.
За какво искаш по точно да го използваш?
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VAG Commander за Голф 3
Добре,благодаря за отговора.Добре,че не съм го поръчал.А с какво да си изключа имобилайзера на тройката ?С Vag-Tacho?
Re: VAG Commander за Голф 3
vag tacho наподобява ваг ком, разликата е в извличането на пиновете,
защо искаш да го изключиш, ако имаш проблем с паленето закачи го на ваг ком, може да излезне нещо, аз имах поло 96 г.и имаше проблем с паленето, тогава го прави един майстор и ми каза че имало някаква грешка в имобилайзера или нещо подобно, изчисти ги и каза че ако пак прави този проблем ще се наложи да преобучава ключа, но вече няколко години нямам проблем с него, имам и голф 4 и и ми светеше лампата на таблото че не ми разпознава ключа, оказа се че акомулатора здаде багажа в този момент и го смених и лампата изгасна.
защо искаш да го изключиш, ако имаш проблем с паленето закачи го на ваг ком, може да излезне нещо, аз имах поло 96 г.и имаше проблем с паленето, тогава го прави един майстор и ми каза че имало някаква грешка в имобилайзера или нещо подобно, изчисти ги и каза че ако пак прави този проблем ще се наложи да преобучава ключа, но вече няколко години нямам проблем с него, имам и голф 4 и и ми светеше лампата на таблото че не ми разпознава ключа, оказа се че акомулатора здаде багажа в този момент и го смених и лампата изгасна.
Re: VAG Commander за Голф 3
ползвам ваг командер само за лични нужди, и на приятели, не професионално, по добре иди при някой с диагностика да ти го види най добре
Re: VAG Commander за Голф 3
ако вече си решил да си закупуваш някакъв софтуер за диагностика ти си решаваш, не ме разбирай погрешно, не ти казвам да не си купуваш дадено нещо, просто споделям моя малък опит в това. преди време уморих едно табло на голф 4 с програмката и от тогава винаги си имам едно на ум, затова си ръчкам само по моята кола, и на приятели, не давам съвети как се работи с нея и т.н,
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VAG Commander за Голф 3
Искам да изключа имобилайзера,защото ми прави проблеми от време на време и е доста неприятно когато бързам за някъде да взема да въртя 20пъти докато запали.А понякога става и на доста км-ри от дома ми това,което е още по-неприятно.Също мисля,че ако въобще някой реши да краде 20 годишната ми таратайка имобилайзера ще е последното нещо,което ще го спре като гледам как отварят разни екзотики по-бързо от собствениците им..така че само проблеми с този имобилайзер и по-добре ще ми е ако въобще го няма и да не го мисля ще ми направили проблем или не.Ваг кома ми извади грешка Data wiring faulty -implausible signal.Аз това го разбирам като проблем с кабелите или прекъснат кабел или с лоша връзка или каквото и да е не и трябва на тази кола много отдавна защита от кражба :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG Commander за Голф 3
маркирай положението на ключа при , което ти прави въртели. Обърни ключа на 180 градуса и пак пробвай. Възможно е проблема да е от увеличено разстояние м/у чипа в ключа и бобинката .Друг вариант е да извдиш чипа и да залепиш до бобинката.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта