Колата е голф 4(MK4) 1.9 TDI (AHF 110коня).Проблема е,че акумулатора за два три дни пада до 11.01v(Нов BOSCH 74AH). Измерих зареждането и е 14.2v(на празен ход без консуматори) на фарове и парно 14v.Консумацията на заключена кола и включена аларма винаги е различно!(изчаквам поне 15-20мин за да заспи всичко и тогава меря).Веднъж е 0.005а друг път 0.007а при еднакви условия(колата е в гараж). Преди няколко дни забелязах нещо странно.Вечерта се прибрах от работа и измерих 12.80v.Отключих колата и премерих на сутринта 12.01v.След това забелязах,че акумулатора започва да вдига сам напрежение и за около 3-4 минути се вдигна сам до 12.35v.Което ме води до мисълта,че по някакъв начин алармата "смуче"акумулатора.Алармата е фабрична и се активира от ключа(стандартен сгаваем ключ с два бутона)И диод с червена подсветка на вратата.Но има и един допълнителен светодиод който е сложен и който след заключване на колата започва да мига 3-5 секунди и след това вдига прозорците.(не ги вдига светодиода разбира се а някаква допълнителна аларма

