предполагам, сред нас има алармаджии, които евентуално биха помогнали. Колата ми е със заводско централно (пневматично, вакуумно, както искате го наречете) и с монтирана някаква аларма (на стъклото имаше стикер Anaconda, който премахнах, предполагам това е марката на алармената система). След известни проблеми с лостчето на машинката, която се задвижва от алармата реших да премина към друг подход. Проблемите с централното ме изнервяха до краен предел и опитите ми да оправя МЕХАНИЧНО нещата завършваха с временен успех, реших да сменя тактиката. И така, който е запознат с централното на Мк2 знае, че в шофьорската врата има машинка, която подава към компресора плюс на два различни пина от 3-те на буксата, за да отключи и заключи автомобила. Работата е там, че импулсът от алармата трае около половин-една секунда, което е крайно недостатъчно за компресора да заключи/отключи вратите. Останах с впечатление от изчетено в интернет, че се нуждае от 3-4 секунди. Отварях алармения модул и направих снимки, като на платката му имаше само един-единствен джъмпер (който беше даден накъсо). Премахнах го, за да отворя веригата с надеждата нещо да се промени - уви, ефект нямаше и го върнах на мястото му.
Идеята ми е по някакъв начин да докарам до буксата на шофьорската машинка 12В за повече от секунда, като вариантите са няколко:
1. Да монтирам две релета за време - едно за отключване и едно за заключване преди машинката (като импулсът от алармата се превърне в оперативна/управляваща верига за релетата).
2. Да удължа времето на импулса за отключване/заключване на самата аларма (пак ще сложа реленца, но само за да изолирам физически двете линии - оригиналната заводска и тази на алармата, понеже ще трябва да си оставя и варианта да си ползвам и ключа, не само дистанционното)
3. Да закупя нова аларма или модул за централно, който да има тази функция (евентуално и на него бих му боднал две релета, чиито оперативни вериги да се управляват от самия модул, вместо да подавам 12В към ел.машинка за централно).
Бих бил благодарен на съвети и насоки от ваша страна, накрая ако ме ухапе лудото магаре ще изскубя всички кабелаци покрай алармата и имобилайзера и ще си върна всичко, както от завода е излязла колата.

