VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- vagcom
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
DimoNN написа:DimoNN написа:Правил ли е някой разни настройки като вкл. на лампичка за коланите, заключване на вратите над 20км/ч, включване на звукова сигнализация на алармата и т.н.? и ако да - как и от къде се цъкат? никой ли не знае?
Тези работи стават с кодиране на съответният модул - централно заключване, комфорт модул, центр. електрик и т.н.т. Зависи от колата ...
Информация има и тук - http://wiki.ross-tech.com/index.php/Dia ... Procedures
но не всичко е описано. В инет има информация...
Например активиране на авт. заключване в Audi A3 8L - http://www.youtube.com/watch?v=tK774dx6Isg
- vagcom
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VAG-Com
TheSin написа:могат всички модели на Seat, VW,Skoda, и някои Аудита от 1994 до 2004
A защо "и някои Аудита" ?
С KKL и VAG-COM 311.2 се работят всички VAG автомобили до около 2003/4г.
След това се появява CAN и на някои с кан бъс може да се прочете само двигателя по ККЛ.
Но има и изключения - ранните TDI до 1994г. и 2.6 с еку на хелла и т.н.т. - http://www.ross-tech.com/vag-com/issues.html (ккл е dump интерфейс )
Най-отдолу има табличка за приложението - http://www.sklad66.com/cardiag/KKL/index.htm
таблицата не е пълна, ако някой има питане да ми пусне кода на платформата или ако не го знае началото на вин номера и ще мога да му кажа повече.
- vagcom
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
dymbo написа:vagcom написа:
Например активиране на авт. заключване в Audi A3 8L - http://www.youtube.com/watch?v=tK774dx6Isg
Това е много полезен линк , имам един въпрос искам да си направя климатроника да не се вкл. всеки път когато дам на контакт, обаче не знам тези кодове които се сменят а на мен с версия 311.2-N не ми ги показва като инфо както на клипчето. Знае ли някои от каде да ги видя??
клипчето аз съм ги "снимал"
първо кажи каква е колата и т.н.т.
а най-добре е направо да пуснеш номера на климатроника, ваг-кома го казва
не съм сигурен дали има точна такава възможност ...
информация за кодирането има в elsawin, на сайта на рос-тех и още много места...
- vagcom
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
dymbo написа:номер на климатроника не знам ?? от каде да го видя ??
Controller: 8L0 820 043 B
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72
Coding: 04143
Shop #: WSC 06335
No fault code
това ми показа vag това ли е номера
Да това е инфото.
Но не можах да намеря нищо в момента за кодирането на този контролер а и нямам елза в момента при мен.
Сега кодирането ти е 4143, запиши си това число.
И ако ти се занимава - експериментирай с вдигане и сваляне на битове.
Или изчакай елзата и търси там.
Друг вариант е да прочетеш кода от друга кола със сyщият HVAC
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
VAG-COM
Здравейте колеги.
Абсолютно не разбирам от VAG COM,но от доста време се питам следното нещо.
Въпросът ми не е за определен модел автомобил,а като цяло.
Например се случи колата просто да изгасне,поради шофьорско невнимание,на кръстовище.Или пък напр. заради акумулатор не иска да завърти,мигат часовници,датчици цъкат.
Или както при мен заради кабел на свеща,покарах на 3-4цилиндъра няколко км.
Почетох VAG COM темите,но не можах да си отговоря.От такива случки пак ли се трупат грешки?
Може би въпросът ми е смешен но...скоро питах един майстор (уш),и той като мене,не знае.
...благодаря.
Абсолютно не разбирам от VAG COM,но от доста време се питам следното нещо.
Въпросът ми не е за определен модел автомобил,а като цяло.
Например се случи колата просто да изгасне,поради шофьорско невнимание,на кръстовище.Или пък напр. заради акумулатор не иска да завърти,мигат часовници,датчици цъкат.
Или както при мен заради кабел на свеща,покарах на 3-4цилиндъра няколко км.
Почетох VAG COM темите,но не можах да си отговоря.От такива случки пак ли се трупат грешки?
Може би въпросът ми е смешен но...скоро питах един майстор (уш),и той като мене,не знае.
...благодаря.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 29 яну 2009 9:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: VAG-COM
зна4и кабела е vag-com 311.2 имам и по ножия софтуеар пробвам и сдвата и нестава инсталирал сам вси4ко като хората сигурен сам пробвах на бора и 4ете мотора на ауди а4 съ6то няма проблем на моита не иска да 4ете мотора кабела не е оригинален купих го 45 лв незнам как да си намеря активажионния код за софтуеата
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: VAG-COM
Ако нямаш активационен код - намери си key gen. Ао не намериш пиши да ти пратя.
Ако след като въведеш активационния код не става - не мога да помогна.
Ако след като въведеш активационния код не става - не мога да помогна.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG-COM
AFT и VagCom 311.2 не се разбират.
Чете само : 6K0 906 025E SIMOS 4S2 3510 и за двигателя клетки 1 до 5 .оттам нагоре няма активна .чете обороти, напрежение на сондата, на акумулатора, температура на охл. течност , ъгъл на отваряне на клапата .Напрежението на сондата е добре импулсите съшо.
проблемите на този мотор са : при топъл двигател при стартиране, запалва и след малко гасне .Докато не се подаде газ загасва. Ако се изфорсира не загасва и си държи равномерни обороти на ПХ.При студен двигател проблема го няма.
Няма грешки за изчистване.
Чете само : 6K0 906 025E SIMOS 4S2 3510 и за двигателя клетки 1 до 5 .оттам нагоре няма активна .чете обороти, напрежение на сондата, на акумулатора, температура на охл. течност , ъгъл на отваряне на клапата .Напрежението на сондата е добре импулсите съшо.
проблемите на този мотор са : при топъл двигател при стартиране, запалва и след малко гасне .Докато не се подаде газ загасва. Ако се изфорсира не загасва и си държи равномерни обороти на ПХ.При студен двигател проблема го няма.
Няма грешки за изчистване.
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
http://www.r32oc.com/16832-post17.html
тук е описано как можете да си включите/изключите някои фабрични опцийки (мигане н мигачите при отключване/заключване, бипкане на клаксона пак при откл./закл., автоматично заключване/отключване на колата). Общо взето се променя поленцето New value (1-включване на съответната опция (оn), 0- изключване (оff)), след което давате Test и Save... успех да отбележа, че като дадете тест, не очаквайте новата функция да се тества... просто виждате промяната от on->off и обратно, след което се появява бутон Save...
тук е описано как можете да си включите/изключите някои фабрични опцийки (мигане н мигачите при отключване/заключване, бипкане на клаксона пак при откл./закл., автоматично заключване/отключване на колата). Общо взето се променя поленцето New value (1-включване на съответната опция (оn), 0- изключване (оff)), след което давате Test и Save... успех да отбележа, че като дадете тест, не очаквайте новата функция да се тества... просто виждате промяната от on->off и обратно, след което се появява бутон Save...
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF
Re: VAG-COM
Някои знае ли на колко ml.h работи наи добре двигателя , AHU 90к. заводско си беше на 3-3.2мл. промених го на 4.2мл. разлика има , ако го увелича още дали ще има някакви странични проблеми??
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VAG-COM
Ако говориш за количеството впръскано гориво, в 01 канал на адаптация, тогава стойността е добре да е на 3 мг. при 90 градуса. Ако може да се смъкне на 2.5 ефекта ще е - по-пъргава кола, но с по-голям разход и повече пушек. Аналогично е обратното !
Този отговор одоволетвори ли те ?
Този отговор одоволетвори ли те ?
Re: VAG-COM
Гомез,
Не е ли обратна логиката - при по-голямо число или повече впръскано гориво сместа да се обогатява повече? Тоест колата да харчи повече и да пуши?
Преди 5-6 дни проверихме на един колега чисто новата шкода - 5.2, хвърчи като самолет.
Не е ли обратна логиката - при по-голямо число или повече впръскано гориво сместа да се обогатява повече? Тоест колата да харчи повече и да пуши?
Преди 5-6 дни проверихме на един колега чисто новата шкода - 5.2, хвърчи като самолет.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта