VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Привет.
Опитвам се да активирам DRL на Пасат Б6 2008.
избирам опция Северна Америка и ок.
После обаче искам да димирам халогените на 50%, но при запис ми дава грешка.
Как да процедирам?
Благодаря.
Опитвам се да активирам DRL на Пасат Б6 2008.
избирам опция Северна Америка и ок.
После обаче искам да димирам халогените на 50%, но при запис ми дава грешка.
Как да процедирам?
Благодаря.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 05 май 2021 14:47
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: 19TDI 110ps
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, някой може ли да ми прати активиран vcds lite? Благодаря!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
zverino1 написа:Здравейте, някой може ли да ми прати активиран vcds lite? Благодаря!
Това е кракната версия 1.2 FULL, не е орязана. Да се прибави в изключения на антивирусната, инсталира се , пуска се, връзва се адаптера към колата, прави се ТЕСТ на връзката на адаптера от меню Опции, прави се диагностика на модул по желание в автомобила. След цялата тази процедура, програмата се активира автоматично.
https://dox.abv.bg/download?id=48ec375c76# - Линк за сваляне
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги какъв преходник да си взема, за да ползвам кабела си с VCDS за диагностика на Ford Galaxy 1.9 TDI ?
Мерси
Мерси
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
здравейте,
знае ли някойдали може с vag-com да се разделят софтуерно мигачите от габаритите на VW passat B7 внос от америка
знае ли някойдали може с vag-com да се разделят софтуерно мигачите от габаритите на VW passat B7 внос от америка
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Drakezoid написа:Колеги какъв преходник да си взема, за да ползвам кабела си с VCDS за диагностика на Ford Galaxy 1.9 TDI ?
Мерси
А твоя кабел беше
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Drakezoid написа:Колеги какъв преходник да си взема, за да ползвам кабела си с VCDS за диагностика на Ford Galaxy 1.9 TDI ?
Мерси
Ако Галакси-то е с мотор на VW се чете директно, без преход.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
ivan_pop написа:Drakezoid написа:Колеги какъв преходник да си взема, за да ползвам кабела си с VCDS за диагностика на Ford Galaxy 1.9 TDI ?
Мерси
Ако Галакси-то е с мотор на VW се чете директно, без преход.
Знам , ама да си каже какъв му е кабела. До 2001г е под пепелника куплунга.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
kris11 написа:ivan_pop написа:Drakezoid написа:Колеги какъв преходник да си взема, за да ползвам кабела си с VCDS за диагностика на Ford Galaxy 1.9 TDI ?
Мерси
Ако Галакси-то е с мотор на VW се чете директно, без преход.
Знам , ама да си каже какъв му е кабела. А не помня къде , но бях мернал ,че има автомобил различен от VAG
До 2001г е под пепелника куплунга.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Кабела ми е китайско копие на оригиналния на Ross Tech. Ползвал съм го на Passat и Golf.
Предполагам куплунга за свързване към автомобила отговаря на някакъв стандарт.
Пробвах да го закача на Galaxy то на един приятел и буксата не беше съвместима.
Тогава някъде мернах, че има преходници.
Затова и питам.
Ако има значение схемното изпълнение:
https://i.postimg.cc/63WQ1dXS/2.jpg
https://i.postimg.cc/3rbwn4bS/4.jpg
Предполагам куплунга за свързване към автомобила отговаря на някакъв стандарт.
Пробвах да го закача на Galaxy то на един приятел и буксата не беше съвместима.
Тогава някъде мернах, че има преходници.
Затова и питам.
Ако има значение схемното изпълнение:
https://i.postimg.cc/63WQ1dXS/2.jpg
https://i.postimg.cc/3rbwn4bS/4.jpg
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
За Форд Галакси от 1996 до 2000 година, буксата е под пепелника. След 2000 година е отляво долу ниско под волана. Никакъв преходник не трябва, защото буксата на тази кола е стандарт. Кабелът на VCDS не може да се използва за тези автомобили. За диагностика на Форд се използва ELM327 (за по новите Фордове, кабела се нуждае от хардуерно преправяне за прехвърляне на КАН линиите на други крака) и програмата Forscan.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
megatronS написа:Кабелът на VCDS не може да се използва за тези автомобили.
Аз се сещам за две Галкси-та които съм чел със сигурност с VCDS , без каквито и да е преходи.И двет бяха нафтени AFN и AHU, без каквито и да е преходи.Чел съм само мотора.И двете коли са на приятели.На единия дори му правих темпомат.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
За VCDS се смята HEX-CAN кабела. Кабелът ККЛ не е VCDS кабел. В менюто на Форскан няма ВАГ адаптер, предполагам си използвал програма с емулация на Карман скенера, който поддържа много автомобили, включително и Форд с ККЛ , ВАГ Командер, както и някой модели на VCDS, но чете само двигател. За да почне да чете и другите контролери се преработва съответния адаптер чрез имитация на мултиплексор, за превключване на К и КАН линии между различните пинове на автомобила. Тук нарочно не съм го споменал, защото там нещата са доста по сложни. Обикновен ЕЛМ327 прави абсолютно всичко на дилърско ниво за фирмата Форд и струва 10лв. Самият адаптер ЕЛМ327, те първа ще навлиза в диагностиката с пълна сила, поради факта, че всички най-нови коли се четат с него и най-важното всички електрически коли също. Смешното е, че кабел за 10лв., чете кола 2020-2021 година, а апаратура за 3000 евро не. В този порядък на мисли е перфектно всеки да си има под ръка един такъв адаптер, върши чудеса там, където, всички други се провалят. Кабелът ЕЛМ327, му се поставят ключета, за да прехвърля КАН линията на новите модели ФОРД след 2006 година на други крака, за по старите не е необходими използването на такава преработка. Прехвърлянето на КАН линията е необходимо, за да се виждат повече контролери за диагностика и кодиране в съответната кола. Лиценз за програмата се плаща само при използване на функция за обучаване на ключове.
На долния линк прикачвам най-новата версия на програмата за Форд, заедно със схеми на адаптера, който ще е активен 20 дни. Тук пак ще отворя скоба, че адаптера си работи и без преработка, дори и на новите Форд след 2005-2006 година, просто вижда по малко контолери за адаптиране, кодиране и диагностика, като например контролер за адаптивни светлини. И друго важно се сещам , програмата поддържа ЕЛМ327 по кабел, по Блутут и по WIFI. Програмата я има и под Андроид, за който го мързи да използва лаптоп, но в Гугъл Магазин се среща само демо версия, която също върши чудесна работа, а иначе е платена, но цената е пренебрежително ниска за лиценза.
https://dox.abv.bg/download?id=e731d11339# - Линк за сваляне
На долния линк прикачвам най-новата версия на програмата за Форд, заедно със схеми на адаптера, който ще е активен 20 дни. Тук пак ще отворя скоба, че адаптера си работи и без преработка, дори и на новите Форд след 2005-2006 година, просто вижда по малко контолери за адаптиране, кодиране и диагностика, като например контролер за адаптивни светлини. И друго важно се сещам , програмата поддържа ЕЛМ327 по кабел, по Блутут и по WIFI. Програмата я има и под Андроид, за който го мързи да използва лаптоп, но в Гугъл Магазин се среща само демо версия, която също върши чудесна работа, а иначе е платена, но цената е пренебрежително ниска за лиценза.
https://dox.abv.bg/download?id=e731d11339# - Линк за сваляне
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта