VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
nogopechen
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот nogopechen » Съб 04 юли 2020 22:42


Може би с един мултимер и една пробна лампа ще се открие къде пропада ''Supply Voltage B+". Не е сложно.




Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот SpeeDLine » Съб 18 юли 2020 10:58


Georgi Vutov написа:Здравейте колеги! Колата е Пасат б5.5 и проблема е , че когато запаля от няколко дена насам светва абс , есп и индикацията за ръчната спирачка и премигва няколко пъти след което всичко изчезва. Днес това ми се случи и в движение и след около 3-4 сек.
угаснаха . Това излезна на диагностиката

3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent

Имах същият проблем оказа се слаб акумулатор. Пробвай с друг акумулатор. При мен се получаваше сутрин при първо палене и после нямаше проблеми.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот highline_4motion » Сря 22 юли 2020 14:49


Колеги купих пасат б6 2006г - освен американски тип мигачи и стоповете да светят като донът друго някакви глезотийки има ли?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zinoto » Сря 22 юли 2020 14:56


Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот highline_4motion » Сря 22 юли 2020 21:15


Да и за дневните мога да се направи с халогена обаче проблема че искам аз да си включа а не като запаля и да свети , примерно ако ставаше на ауто да почне да свети халогена (дрл) и с американския модул стои прекрасно обаче не става


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот simonb » Чет 23 юли 2020 7:24


Zinoto написа:Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.

Моите са точно така, през деня светят на 50%
Като дръпнеш ръчната спирачка угасват, пуснеш ли я светват. Вечер си цъкам копчето и светват на 100%


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот highline_4motion » Чет 23 юли 2020 13:28


А иначе забранено ли е да са кара на американски тип мигачи с габарит през деня


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kris11 » Вто 28 юли 2020 18:58


А трябва да ви жулнат хубави глоби и то солени за червените мигачи, а не да залягат зад триногите .
Има си закон за България и там е описано какви трябва да са светлините.
Другата тъпотия е защо ви пускат при първоначална регистрация в КАТ с такива мигачи.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот highline_4motion » Вто 28 юли 2020 23:05


Кой да жулнат ? Питам като прост човек , Все едно сефте виждаш някой да кара така ? Половината "тунинг" гъзари са така нищо им няма и те купуват допълнителен модул за да го направят , а не като мен през ваг кома което го има фабрично !


Потребителски аватар
pazdir
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот pazdir » Вто 04 авг 2020 20:23


Колеги, имам следното питане: консумацията на ток спада значително 30 мин. след като съм изгасил изцяло колата... отива на 40 милиамперчаса, а преди това 30 мин. е на 150. Това до тук добре, нормално е, модулите били заспивали след 30 минути, но има ли начин с VCDS да се намали това време на заспиване, например да бъде 10 мин, а не 30?


october
Мнения: 70
Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
Автомобил:
Двигател: ваг ком
Местоположение: Стз + Плд

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот october » Вто 04 авг 2020 20:54


Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4

Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.

Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА


Потребителски аватар
pazdir
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот pazdir » Вто 04 авг 2020 21:04


october написа:Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4

Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.

Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
Сеат кордоба 2004 година е колата, колега. Значи не е нормално да стои 30 мин на такава висока консумация? Иначе, като махна този бушон, за който говориш, при мен е бушон N30 Power supply central locking unit, консумацията веднага пада до 40 милиампера.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот nero » Съб 22 авг 2020 21:17


Здравейте, колата пали и върви без проблеми но свети чека и на диагностиката излизат следните две грешки:

012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 000 - - - Intermittent

001025 - EGR System: insufficient Flow
P0401 - 000 - -

п.с. двигателя е 1.9 тди , 105 к.с., 2008 г.

След триене на грешките, след един ден пак се появяват.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот jordancho » Пет 28 авг 2020 20:46


servo.JPG
servo.JPG (25.74 KиБ) Видяна 5448 пъти
Здравейте колеги, колата е Bora V5 150hp AGZ мотор. Спирачките, ESP-то и ABS-a си работят нормално, но от време на време (3-4 пъти годишно) ми светва лампата, че ESP-то е изключено и дори и да натискам бутона не мога да го включа. След изгаване и повторно стартиране на двигателя всичко е наред и ESP-то вече работи. На диагностиката в раздела на ABS-а излиза тази грешка:
Control Module Part Number: 1J0 907 379 S
Component and/or Version: ESP 20 CAN V010
Software Coding: 00209
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)
35-10 - - - Intermittent
Мисля да го извадя това нещо (номер 11 на снимката) и да го поизчистя, но не съм сигурен как да го разглобя, дали ще има някакви гумички след това за смяна и прочие.
На другите серво-апарати които съм виждал до сега такова нещо няма (майстора също за първи път видя такава джиджавка). Някой има ли представа точно каква му е функцията и как да го разглобя ?


Kiofre
Мнения: 259
Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:19
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Kiofre » Нед 30 авг 2020 19:31


Mисля, че се зблуждаваш, 11 не е Brake Pressure Release Solenoid , а по-скоро датчик за вакуума в сервоусилвателя. 11 трябва да е някъде в клапанния блок на АБСа. Intermittent сигурно е захранването му, демек прекъсващо, губещо се.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта