VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може би с един мултимер и една пробна лампа ще се открие къде пропада ''Supply Voltage B+". Не е сложно.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Georgi Vutov написа:Здравейте колеги! Колата е Пасат б5.5 и проблема е , че когато запаля от няколко дена насам светва абс , есп и индикацията за ръчната спирачка и премигва няколко пъти след което всичко изчезва. Днес това ми се случи и в движение и след около 3-4 сек.
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
Имах същият проблем оказа се слаб акумулатор. Пробвай с друг акумулатор. При мен се получаваше сутрин при първо палене и после нямаше проблеми.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги купих пасат б6 2006г - освен американски тип мигачи и стоповете да светят като донът друго някакви глезотийки има ли?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Да и за дневните мога да се направи с халогена обаче проблема че искам аз да си включа а не като запаля и да свети , примерно ако ставаше на ауто да почне да свети халогена (дрл) и с американския модул стои прекрасно обаче не става
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Zinoto написа:Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.
Моите са точно така, през деня светят на 50%
Като дръпнеш ръчната спирачка угасват, пуснеш ли я светват. Вечер си цъкам копчето и светват на 100%
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А иначе забранено ли е да са кара на американски тип мигачи с габарит през деня
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А трябва да ви жулнат хубави глоби и то солени за червените мигачи, а не да залягат зад триногите .
Има си закон за България и там е описано какви трябва да са светлините.
Другата тъпотия е защо ви пускат при първоначална регистрация в КАТ с такива мигачи.
Има си закон за България и там е описано какви трябва да са светлините.
Другата тъпотия е защо ви пускат при първоначална регистрация в КАТ с такива мигачи.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Кой да жулнат ? Питам като прост човек , Все едно сефте виждаш някой да кара така ? Половината "тунинг" гъзари са така нищо им няма и те купуват допълнителен модул за да го направят , а не като мен през ваг кома което го има фабрично !
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, имам следното питане: консумацията на ток спада значително 30 мин. след като съм изгасил изцяло колата... отива на 40 милиамперчаса, а преди това 30 мин. е на 150. Това до тук добре, нормално е, модулите били заспивали след 30 минути, но има ли начин с VCDS да се намали това време на заспиване, например да бъде 10 мин, а не 30?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Сеат кордоба 2004 година е колата, колега. Значи не е нормално да стои 30 мин на такава висока консумация? Иначе, като махна този бушон, за който говориш, при мен е бушон N30 Power supply central locking unit, консумацията веднага пада до 40 милиампера.october написа:Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, колата пали и върви без проблеми но свети чека и на диагностиката излизат следните две грешки:
012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 000 - - - Intermittent
001025 - EGR System: insufficient Flow
P0401 - 000 - -
п.с. двигателя е 1.9 тди , 105 к.с., 2008 г.
След триене на грешките, след един ден пак се появяват.
012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 000 - - - Intermittent
001025 - EGR System: insufficient Flow
P0401 - 000 - -
п.с. двигателя е 1.9 тди , 105 к.с., 2008 г.
След триене на грешките, след един ден пак се появяват.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Control Module Part Number: 1J0 907 379 S
Component and/or Version: ESP 20 CAN V010
Software Coding: 00209
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)
35-10 - - - Intermittent
Мисля да го извадя това нещо (номер 11 на снимката) и да го поизчистя, но не съм сигурен как да го разглобя, дали ще има някакви гумички след това за смяна и прочие.
На другите серво-апарати които съм виждал до сега такова нещо няма (майстора също за първи път видя такава джиджавка). Някой има ли представа точно каква му е функцията и как да го разглобя ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Mисля, че се зблуждаваш, 11 не е Brake Pressure Release Solenoid , а по-скоро датчик за вакуума в сервоусилвателя. 11 трябва да е някъде в клапанния блок на АБСа. Intermittent сигурно е захранването му, демек прекъсващо, губещо се.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта