Проблема е следния, лятото ми се скапа акомулатора (интересно защо лятото) оставил съм го да пресъхне и се оказа, че за нищо не става.. Та замених го с но турски (много ги хвалят) МУТЛУ 80Ah SILVER. и до преди няколко дни. викам си сигурно колата не зарежда но след като го замерих в покой 13.5V без консумация. от магазина казаха, че било ниско зареждането и да търся проблем в колата. закарах я на сервиз там установиха, че колата зарежда и наистина при 2200 об/мин. с включени всичко консуматори вдига на моменти до 15V иначе на 14.2 - 14.4.
Викам добре ще покарам така до като падне пак и ще търсим проблем. Вечерта излязох и забелязах, че при подаване на газ има разлика в светлината на фаровете - при по високи обороти става по ярко. (както и да е)
На следващата вечер след работа проверявам зареждането при изключени консуматори и показва 12,4V. (доста ниско)
(
след като го направих разбрах колко е опасно но го направих) свалих клемата на акумулатора при работещ двигатели колата на момента загасна. Пробвах пак (щото си викам бе как ще загасне, трябва да работи
) и резултат пак същия.Доста дълго стана но...
Та питам това загасване може ли да е защитна реакция от претоварване, прегряване, защитна реакция на реле-регулатора или т.н. или алтернатора прави мизерии.


. Точно знам какво е какво питам, ако не си успял да прочетеш какво точно се пита в темата