Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Здравейте Колеги ,моят клаксон си беше най-обикновен (като на снимка 1) но нещо се прецака и сега ми попадна един,но двоен (като на снимка 2) Как да го свържа като двойния е с 4 жици,а от колата излизат само 2??
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Плюса е общ колега и минуса също и минуса идва от волана,така че свързваш две по две.Два плюса на двата клаксона по една жица и минуса така 

- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Значи до колкото разбрах,свързвам плюсовете заедно и минусите заедно така,че да станат все едно две жици (+ и –)
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
tubleron написа:Значи до колкото разбрах,свързвам плюсовете заедно и минусите заедно така,че да станат все едно две жици (+ и –)
Да така правиш,реално все едно си имаш един клаксон и към него добавяш втори

- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Много Благодаря 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13538
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
с 2 клаксона задължително през реле !!!
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Значи работата е за ел. техник 

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
kris11 написа:с 2 клаксона задължително през реле !!!
Защо?
П.П. Колегата znainainai ми отговори на ЛС, защото няма кирилица - публикувам мнението му в превод:
znainainai написа:Защото товарип пъпките на волана, затова трябва реле. VAG-овете, които са оригинално с двутонален клаксон са с реле именно по тази причина.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)
Един Колега ми писа на лични,че ако сложа едно реле 53 на предпоследното място от дясно на ляво всичко ще е ок. Аз имам такова реле на пред-последното място. Пробвах с двата калаксона но не свирят. Въпроса ми е-Трябва ли още едно реле 53 да сложа до моето (на пред пред последна позиция) за да стане работата?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта