Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот tubleron » Съб 02 ное 2013 10:13


Здравейте Колеги ,моят клаксон си беше най-обикновен (като на снимка 1) но нещо се прецака и сега ми попадна един,но двоен (като на снимка 2) Как да го свържа като двойния е с 4 жици,а от колата излизат само 2??
Без име.png




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот enigma79 » Съб 02 ное 2013 10:17


Плюса е общ колега и минуса също и минуса идва от волана,така че свързваш две по две.Два плюса на двата клаксона по една жица и минуса така :th_up


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот tubleron » Съб 02 ное 2013 10:21


Значи до колкото разбрах,свързвам плюсовете заедно и минусите заедно така,че да станат все едно две жици (+ и –)


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот enigma79 » Съб 02 ное 2013 10:27


tubleron написа:Значи до колкото разбрах,свързвам плюсовете заедно и минусите заедно така,че да станат все едно две жици (+ и –)

Да така правиш,реално все едно си имаш един клаксон и към него добавяш втори :biggrin


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот tubleron » Съб 02 ное 2013 10:32


Много Благодаря :beer


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13538
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот kris11 » Съб 02 ное 2013 16:45


с 2 клаксона задължително през реле !!!


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот tubleron » Съб 02 ное 2013 19:18


Значи работата е за ел. техник :rolleyes


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20220
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот Vlad777 » Съб 02 ное 2013 19:53


kris11 написа:с 2 клаксона задължително през реле !!!

Защо?

П.П. Колегата znainainai ми отговори на ЛС, защото няма кирилица - публикувам мнението му в превод:

znainainai написа:Защото товарип пъпките на волана, затова трябва реле. VAG-овете, които са оригинално с двутонален клаксон са с реле именно по тази причина.


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за свързване на Клаксон (Бибитка)

Мнениеот tubleron » Нед 20 апр 2014 12:09


Един Колега ми писа на лични,че ако сложа едно реле 53 на предпоследното място от дясно на ляво всичко ще е ок. Аз имам такова реле на пред-последното място. Пробвах с двата калаксона но не свирят. Въпроса ми е-Трябва ли още едно реле 53 да сложа до моето (на пред пред последна позиция) за да стане работата?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта