Предполагаем "проблем" с имобилайзер на Пасат В4
- Pet_rov
- Мнения: 4479
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Предполагаем "проблем" с имобилайзер на Пасат В4
Здравейте колеги. През изминалата седмица имах неприятен проблем, който реших да споделя тук. Един ден Пасатът просто спря да пали. Нито на газ, нито на бензин. Бях чувал за евентуален проблем с имото и реших да потърся съответният майстор. Обадих се, каза ми донеси кутийката, ще го оправим. Занесох я, отвори я, извърши манипулацията и каза - готов си. Връщам се, изпълнявам указанието да не закачам соленоида и тя не запали. Закачих го и о, чудо. Моторът оживя. Да, но само до първото палене. 3 пъти после не запали. Накрая запали и аз беж при майстора. Компютърът ти си заминава, ми каза. Вадим го, сваля чипа, прави нов. Запали, но не беше моята кола - няма обороти, спъната, грешка в ламбда - сондата.... Платих си чинно 70 лева за двете услуги и се махнах. Реших да потърся второ мнение. Отивам, четем компа и се оказва, че софтуерът не е точно същия. За имото също. Взех си оригиналния чип, изчистихме грешките и се оправи. До второто палене. И пак компа не се чете. Колата стоя на трупчета 3 дни, аз търся комп комплект с имо. Тук държа да изкажа благодарност на колегата Pas1.8Mi - Цецо, с когото надълго и нашироко обсъдихме проблема. Хайде пак при втория майстор, чистене, проверка и накрая проблемът се оказа супер елементарен - прекъснат плюс след контакт на имобилайзера. За цялата дандания платих още 50 лева. Един съвет от мен - преди да прибягвате до сложни интервенции и филми, проверете първо дали всички токове са наред. Дано съм бил полезен на някого в бъдеще.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта