Предполагаем "проблем" с имобилайзер на Пасат В4

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4479
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Предполагаем "проблем" с имобилайзер на Пасат В4

Мнениеот Pet_rov » Съб 26 апр 2014 12:13


Здравейте колеги. През изминалата седмица имах неприятен проблем, който реших да споделя тук. Един ден Пасатът просто спря да пали. Нито на газ, нито на бензин. Бях чувал за евентуален проблем с имото и реших да потърся съответният майстор. Обадих се, каза ми донеси кутийката, ще го оправим. Занесох я, отвори я, извърши манипулацията и каза - готов си. Връщам се, изпълнявам указанието да не закачам соленоида и тя не запали. Закачих го и о, чудо. Моторът оживя. Да, но само до първото палене. 3 пъти после не запали. Накрая запали и аз беж при майстора. Компютърът ти си заминава, ми каза. Вадим го, сваля чипа, прави нов. Запали, но не беше моята кола - няма обороти, спъната, грешка в ламбда - сондата.... Платих си чинно 70 лева за двете услуги и се махнах. Реших да потърся второ мнение. Отивам, четем компа и се оказва, че софтуерът не е точно същия. За имото също. Взех си оригиналния чип, изчистихме грешките и се оправи. До второто палене. И пак компа не се чете. Колата стоя на трупчета 3 дни, аз търся комп комплект с имо. Тук държа да изкажа благодарност на колегата Pas1.8Mi - Цецо, с когото надълго и нашироко обсъдихме проблема. Хайде пак при втория майстор, чистене, проверка и накрая проблемът се оказа супер елементарен - прекъснат плюс след контакт на имобилайзера. За цялата дандания платих още 50 лева. Един съвет от мен - преди да прибягвате до сложни интервенции и филми, проверете първо дали всички токове са наред. Дано съм бил полезен на някого в бъдеще.




Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта