Всичко за Digifiz
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Всичко за Digifiz
Тук искам да систематизирам малко информацията която имам за дигиталните табла надявам се темата да е полезна за много хора които искат или се интересуват от такива табла! Надявам се темата да не потъне като всички останали а да стои някъде закачена както тази за спирачките не знам дали съм уцелил раздела ако е нужно я преместете.
Та да започнем отначало това е дигиталното табло или Digifiz монтира се на гти-ки 112 коня (PB) 139 (KR) 160кс (г60). Има два вида до 7'000об/мин и до 8'000об/мин
Естествено има дигитални табла със новата и със старата инсталация (голф 2 ) като новата инсталация е идентична със на голф3 и корадо(тук може да бъркам със сирокото)
Новата :
Старата:
Такааам продължаваме. Какво включва пълния комплект дигифиз:
1.Самото табло снимки има по-нагоре.
2. Стойки за таблото
3. Панелчето за настройка на часовника пак има няколко вида:
4. Тъй като няма вече жило трябва ни датчик за скорост а той е именно(идентичен е с датчик от голф3):
5. Ръчка с MFA тук зависи с кои пера сте вие има много модели всички ги знаем може да се ползва и от голф 3 и от пасат б3
6. Една маса датчици за мфа-то датчик за температура на маслото
7. Датчик за външна температура
8. Вакуум маркуч от колектора към таблото за да си изчислява разхода.
9. Задължително инсталацията независимо каква без нея трудно ще подкарате таблото дори да се преправя изцяло трябват ви поне буксите за самото табло:
10. Не съм сигурен дали оригиналната кошница в резервоара се сработва със уреда за отчитане на литрите бензин на дигифиза някой по-запознат ако може да се изкаже по въпроса.
Такам да речем че сме изчерпали пълния комплект ако нещо съм забравил подсетете ме да го добавя!
Да започнем с "по-интересната" част...
Първо да проверим дали всичко по таблото е наред преди да се хвърлим да го монтираме. Аз предпочитам да го "светкам" извън колата и тогава да го монтирам. Ето как става това:
Имаме два букси всяка от които се разцепва на две SL SK WL WK при нашата задача не е нужно да разглабяме буксите:
WL 1+ бяло син
WL 2+ черно бял
Wl 3- сив
WL 4- кафяв
WL 5- сив и?
WL 6- жълто червен
WL 7 вероятно + бяло син
WK1+ сиво-бял
WK2+ синьо бял
WK3+ черно зелен
WK4- син
WK5- червено бял
WK6- сиво червен
WK7(сигнал обороти вероятно + ) зелен
SL
1 вероятно + (ниво бензин) лилаво черен
2- зелено черен
3
4
5 вероятно + жълт (за маслото е)
6+ сиво син
7+ черен
8- синьо жълт
9+ бяло жълт
SK
1 - бяло червен
2 - жълто червен
3 - синьо черен
4 + червен
5 - кафяво бял
6
7
8 - жълто син
9 + сиво зелен
тази таблица до ден два ще я по оправя имам едно две табла да тествам и ако има промени ще я редактирам.
Принципа е такъв свързвате слагате директно на акумулатор и първо трябва да светне така:
След няколко секунди трябва да се смени на така:
Тъй като това съм го правил преди доста време вече съм го позабравил, но утре/вдругиден ще го направя пак и ще се редактирам ако съм пропуснал/сгрешил нещо.
За днес толкова!
Утре ще продължа с написано на български всяко кабелче за какво е и къде трябва да отиде при новата инсталация със U1 и U2 букси т.е. наръчник за преправяне от стара към нова инсталация.
Надявам се темата да е полезна за повечето
EDIT First blood
Плановете за вечерта отпадат така че продължаваме:
Купили сме табло с някаква инсталация искаме да го сложим на голф 2 с новата инсталация или на голф 3 или на каквото там е със същите букси
Първа стъпка е да намерим U1 U2 букси голям жокер е да си намерите готов кабел за километраж от голф2/3 с такивабукси.
Та реже се буксата на километража на тоя кабел и вече имаме 80% готовност да започнем.
Следващата стъпка е да погледнете това дори да не знаете немски е все едно ако не се оправяте дори с това по добре не започвайте!
С помощта на РАСО и чичку гугъл
утре ще продължа
Та да започнем отначало това е дигиталното табло или Digifiz монтира се на гти-ки 112 коня (PB) 139 (KR) 160кс (г60). Има два вида до 7'000об/мин и до 8'000об/мин
Естествено има дигитални табла със новата и със старата инсталация (голф 2 ) като новата инсталация е идентична със на голф3 и корадо(тук може да бъркам със сирокото)
Новата :
Старата:
Такааам продължаваме. Какво включва пълния комплект дигифиз:
1.Самото табло снимки има по-нагоре.
2. Стойки за таблото
3. Панелчето за настройка на часовника пак има няколко вида:
4. Тъй като няма вече жило трябва ни датчик за скорост а той е именно(идентичен е с датчик от голф3):
5. Ръчка с MFA тук зависи с кои пера сте вие има много модели всички ги знаем може да се ползва и от голф 3 и от пасат б3
6. Една маса датчици за мфа-то датчик за температура на маслото
7. Датчик за външна температура
8. Вакуум маркуч от колектора към таблото за да си изчислява разхода.
9. Задължително инсталацията независимо каква без нея трудно ще подкарате таблото дори да се преправя изцяло трябват ви поне буксите за самото табло:
10. Не съм сигурен дали оригиналната кошница в резервоара се сработва със уреда за отчитане на литрите бензин на дигифиза някой по-запознат ако може да се изкаже по въпроса.
Такам да речем че сме изчерпали пълния комплект ако нещо съм забравил подсетете ме да го добавя!
Да започнем с "по-интересната" част...
Първо да проверим дали всичко по таблото е наред преди да се хвърлим да го монтираме. Аз предпочитам да го "светкам" извън колата и тогава да го монтирам. Ето как става това:
Имаме два букси всяка от които се разцепва на две SL SK WL WK при нашата задача не е нужно да разглабяме буксите:
WL 1+ бяло син
WL 2+ черно бял
Wl 3- сив
WL 4- кафяв
WL 5- сив и?
WL 6- жълто червен
WL 7 вероятно + бяло син
WK1+ сиво-бял
WK2+ синьо бял
WK3+ черно зелен
WK4- син
WK5- червено бял
WK6- сиво червен
WK7(сигнал обороти вероятно + ) зелен
SL
1 вероятно + (ниво бензин) лилаво черен
2- зелено черен
3
4
5 вероятно + жълт (за маслото е)
6+ сиво син
7+ черен
8- синьо жълт
9+ бяло жълт
SK
1 - бяло червен
2 - жълто червен
3 - синьо черен
4 + червен
5 - кафяво бял
6
7
8 - жълто син
9 + сиво зелен
тази таблица до ден два ще я по оправя имам едно две табла да тествам и ако има промени ще я редактирам.
Принципа е такъв свързвате слагате директно на акумулатор и първо трябва да светне така:
След няколко секунди трябва да се смени на така:
Тъй като това съм го правил преди доста време вече съм го позабравил, но утре/вдругиден ще го направя пак и ще се редактирам ако съм пропуснал/сгрешил нещо.
За днес толкова!
Утре ще продължа с написано на български всяко кабелче за какво е и къде трябва да отиде при новата инсталация със U1 и U2 букси т.е. наръчник за преправяне от стара към нова инсталация.
Надявам се темата да е полезна за повечето
EDIT First blood
Плановете за вечерта отпадат така че продължаваме:
Купили сме табло с някаква инсталация искаме да го сложим на голф 2 с новата инсталация или на голф 3 или на каквото там е със същите букси
Първа стъпка е да намерим U1 U2 букси голям жокер е да си намерите готов кабел за километраж от голф2/3 с такивабукси.
Та реже се буксата на километража на тоя кабел и вече имаме 80% готовност да започнем.
Следващата стъпка е да погледнете това дори да не знаете немски е все едно ако не се оправяте дори с това по добре не започвайте!
С помощта на РАСО и чичку гугъл
утре ще продължа
Последна промяна от Div Selqnin на Нед 25 май 2014 21:47, променено общо 2 пъти.
- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: Всичко за Digifiz
Ще следя с интерес , аз съмия имам проблеми с отчитането на датчиците и някой други работи за който ако си наясно бих те питал на лс ;)
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Всичко за Digifiz
Естествено даже имаш ми фейсбука Александър Антонов драскай направо там ако мога ще помагам естествено
- lisicata
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пон 27 юни 2011 10:03
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9 TD AAZ
- Местоположение: Bulgaria
Re: Всичко за Digifiz
На голф 3 1.9 ТД ААЗ може ли да се монтира? И каква е цената на таблото?
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Всичко за Digifiz
Цената на таблото е много зависеща от кой го продава аз съм купувал от 100лв до 350лв :)
За това дали може да се сложи на дизел според мен всичко може някои функции като моментен/среден разход няма да работят според мен. При голф 3 се преправя и самата пластмаса около таблото за да изглежда завършено без дупки наоколо
не съмм гледал дизеловите инсталации ама на теория не би трябвало да се различава много
За това дали може да се сложи на дизел според мен всичко може някои функции като моментен/среден разход няма да работят според мен. При голф 3 се преправя и самата пластмаса около таблото за да изглежда завършено без дупки наоколо
не съмм гледал дизеловите инсталации ама на теория не би трябвало да се различава много
Re: Всичко за Digifiz
Много добра тема си започнал колега и аз преди 3 години минах през това и до преди седмица всичко ми работеше безотказно но тия дни таблото изключва напално и работят единствено светлините отдолу(акумолатор,мигачи,ръчна....)или светват част от оборотомера и километража и то с около 20% от капацитета си без да отчитат просто си светят едни и сащи детаили,ако имаш идея от какво може да е ще сам много благодарен
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Всичко за Digifiz
ЕДИТ 19.06.2014
Малко се забавих но ето два клипа. Пускам ги чак сега имаше малко заверки сесии знаете как е:
https://www.youtube.com/watch?v=V38dBl3mRFA
https://www.youtube.com/watch?v=aG6cuKYRu4s
Колега и аз съм имал подобен проблем оказаха се буксите на таблото бяха се поразхлабили виж какво се случва там
ПП Наистина държа темата да бъде закачена някъде а да не потъне..
Малко се забавих но ето два клипа. Пускам ги чак сега имаше малко заверки сесии знаете как е:
https://www.youtube.com/watch?v=V38dBl3mRFA
https://www.youtube.com/watch?v=aG6cuKYRu4s
Колега и аз съм имал подобен проблем оказаха се буксите на таблото бяха се поразхлабили виж какво се случва там
ПП Наистина държа темата да бъде закачена някъде а да не потъне..
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Всичко за Digifiz
искам да разбера на оградените в червено букси къде и е мястото и коя за какво служи. Сините букси са наредени по местата + някаква зелена. Другите все още не мога да открия инфо за какво са, но в момента не ми показва нищо, а само светка и се тества, както е на клиповете ти.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Всичко за Digifiz
Аз ще слагам такова на 3-ка обаче ми трябват кабелите до бушониерата че не искам да съсипвам тия дето са на колата сега
- ilkodobrich
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 22:34
- Автомобил: Golf 2 GTI 16V
- Двигател: 9A 2.0 16V
- Местоположение: Добрич
Re: Всичко за Digifiz
Имам голф 1.8 кр (139кс) с дигитално табло и пълен ел. пакет обаче реших да му присъдя двигател 1.6 тди не съм много навътре по въпроса с токовете, ясно ми е че километража и някой неща от МФА ще тръгнат, но въпроса ми е как да свържа оборотомера на дизеловия мотор(не знам кой е кабела който взима импулс) и също така на тялото на масления филтър на дизеловия мотор няма място за датчика за температурата на маслото и искам да питам къде мога да го сложа за да измерва правилно температурата?
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Всичко за Digifiz
Ти дори и да вземеш импулс за оборотомера, той няма да ти показва правилно
- ilkodobrich
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 окт 2011 22:34
- Автомобил: Golf 2 GTI 16V
- Двигател: 9A 2.0 16V
- Местоположение: Добрич
Re: Всичко за Digifiz
Аз не държа да показва правилно само искам да се мести скалата.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Всичко за Digifiz
Някой да има кабела или поне буксите за таблото?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта