В събота забравих фаровете включени и на другия ден трябваше някой да ми дава ток. Покарах колата 5-6км и се прибрах. Същия ден имах излизане с нея и тя запали без проблем. В понеделник сутринта отново запали и успях да отида на работа. От тогава започнаха и проблемите. Вечерта не успя да запали сама. На другия ден (вторник) също не успя да запали въпреки, че пак покарах 5-6км. След работа реших да я покарам повече (около 23км), но след 2 часа отново не запали. Накрая реших, че й трябва повечко каране и направих 60км, но сутринта не пробвах да видя дали ще запали.
Тук изниква въпроса. Има ли смисъл да се пробвам с каране да се заредин или направо да се зареди на някакво устройство, или няма смисъл и да си купя нов.
Държа да отбележа, че колата я имам от над 6г и никога не съм имал проблем с акумулатора, като не е сменян откакто я имам. За преди това не зная каква му е историята.
Също така има ли начин да разбера по някакъв начин дали е дошъл края на акумулатора или има още живот в него?
Приемам всякакви съвето отностно проблема: зареждане с каране, зареждане с устройство или нов.
Ако се окаже, че трябва нов ще се радвам да препоръчате марка, модел и примерно място от където да се вземе. Ако има някаква оферта за отстъпка ще е голям +.
Колата е Голф 4 1.6 AKL и не знам какъв е акумулатора
