Маслото не спира да свети Голф 2 Digifiz

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
ilkodobrich
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 12 окт 2011 22:34
Автомобил: Golf 2 GTI 16V
Двигател: 9A 2.0 16V
Местоположение: Добрич

Маслото не спира да свети Голф 2 Digifiz

Мнениеот ilkodobrich » Пон 18 авг 2014 19:28


Здравейте колеги. Имах голф 2 гти 16в 1.8 КР с дигиталното табло обаче му махнах КР-а и си сложих 1.6 тди. След запалването на дизела всичко по таблото си заработи без проблем, освен оборотомера и лампата за маслото. За оборотомера разбрах че няма възможност да тръгне на дизеловия мотор, но искам поне маслото да си работи както трябва. Първо пробвах с датчика от дизеловия мотор който стои на масления филтър след това сложих датчика от КР-а на дизела и пак не работи. Лампата свети постоянно понякога почва да премигва и да пищи зумера. Ще съм благодарен ако някой ми каже какво трябва да направя за да си решя проблема и уреда да заработи правилно. Само да добвая че голфа е с МФА и на КР двигателя имаше датчик за температурата на маслото а на дизеловия мотор мястото където влиза датчика е заето от тръбичката която отива в турбото.




Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Маслото не спира да свети Голф 2 Digifiz

Мнениеот anrus » Пон 18 авг 2014 19:54


Маслената сигнализация използва информация за оборотите, за да работи коректно.


Потребителски аватар
ilkodobrich
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 12 окт 2011 22:34
Автомобил: Golf 2 GTI 16V
Двигател: 9A 2.0 16V
Местоположение: Добрич

Re: Маслото не спира да свети Голф 2 Digifiz

Мнениеот ilkodobrich » Пон 18 авг 2014 20:06


anrus написа:Маслената сигнализация използва информация за оборотите, за да работи коректно.


И в крайна сметка има ли някакъв начин да заработи коректно ? Сигнал за оборотомера мога да взема от динамото от букса W (червено черния кабел) но до колкото разбрах сигнала от динамото е аналогов а дигиталното табло му трябвало цифров сигнал от еку-то на бензиновия мотор което аз махнах.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта