Проблем по време на диагностика с VAG-COM на Golf 3, ABU,1.6

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
niksept
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 22 мар 2011 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Септември

Проблем по време на диагностика с VAG-COM на Golf 3, ABU,1.6

Мнениеот niksept » Пет 06 мар 2015 12:36


Здравейте,
колата е Golf 3 1.6 mono, 75 к.с., 09.1994 г. по талон.

Ще опитам да опиша накратко как се стигна до проблема.

Купих от EBAY евтин кабел за диагностика KKL409.1. Инсталирах драйвърите на лаптоп с Win 8.1 Pro 64bit, драйвърите бяха на диска. Програмата VAG-COM Release 409.1-US също инсталирах от диска, който вървеше с кабела. Всичко заработи, комп. се свърза с кабела, следователно направи и връзка с ECU при НЕ работещ двигател. Първото което направих е да проверя за грешки „Fault Codes”. Понеже нямам знания, реших да пипам нищо, а само да разгледам.

Тук се получи проблема. Докато бях в менюто за грешки, стартирах двигателя и реших да се върна назад („Close Controllers, Go Back”), за да разгледам „живите стойности“ (обороти, темп., волтаж и т.н.). При натискане на бутона назад мотора на колата започна да прекъсва и спря да работи. След като мотора спря и програмата спря и се затвори сама. При последващите опити да стартирам програмата тя спираше и автоматично се затваряше. Изключих KKL кабела, но колата не можа да запали. Като подам контакт, не се чува бензиновата помпа, а тя е сменена миналата година.

От информацията която намерих разбрах, че ECU включва бенз. помпа, чрез минусов кабел, който минава през имобилайзер и се свързва към реле 167. При замерване колко волта стигат до помпата бяха 8-9 волта, знам че трябва да са 12. Проверих и смених всички бушони и релета. Акумулатора е нов и показва 12 волта. Извадих клемата на акумулатора за 20 мин., но колата пак не иска да запали на бензин. На газ пали и работи без проблеми. Релето за газ/бензин също е проверено. Има фабрична аларма с ключ, която е изключена. Не е премахната понеже контролира централното. Изолирах имобилайзера на алармата преди години, защото мислех, че от него идва проблема, но се оказа бенз. помпа.

Въпроса ми е какво се обърка? ECU блокира, изгоря? Имобилайзера се задейства? Ясно е, че ще я карам на майстор. Все пак, ако някой има идея нека сподели. Предполагам не съм описал всичко (гледах да е по кратко описанието), затова питайте.

Извинявам се, ако темата не е в правилен раздел и моля да бъде преместена.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем по време на диагностика с VAG-COM на Golf 3, ABU

Мнениеот pas1.8mi » Нед 08 мар 2015 12:12


Релето за помпата щраква ли,при подаване на контакт?Ако щраква,провери с пробна лампа(не с волт-метър),дали отиват 12в до помпата.Ако има захранване,значи помпата пак се е повредила!



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта