Здравейте колеги,
имам проблем с диагностиката, ходих в два сервиза и в двата не успяха и ми казаха, че модула бил изолиран или нещо подобно. Купих си VCDS 12.12.0 (китайски :)) и аз да пробвам. И аз не успях да се свържа. Проблема според мен е K line. Има напрежение 10,5V на 7 пин и то само на контакт. Когато отнема контакта пада с точно 7V или става 3,5V, няма разлика с включено/изключено радио. Пробвах с изваден бушон на радиото, намаля, но само с 1,5V. Колата е с GAMMA радио и CD чейнджър в багажника, заводските ми се струват. Между 4-ти и 16-ти пин си има 12V. Та въпросите ми са:
-как да намеря къде имам оттечка;
-възможно ли е когато са връщали километража да са го окъсили и ако да, къде прекъсват веригата обикновено;
-мога ли да "пусна" едно ново кабелче и от къде;
Благодаря предварително.
Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
Нямам лампи на таблото, които да светят. Само лампата на шофьорската врата светва едва когато е почти затворена. Причината да искам да направя диагностика е ниска консумация на празен ход 0,3 l/h и прекъсване, ако има някаква връзка.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
Ако ти е премахнат имобилайзера софтуерно, ще прави точно това, тоест няма повече да можеш да се свързваш с ЕCU. Втори вариант е проблем в шината за К линията (интеграла в компютъра, която осъществява връзката с процесора). Компютърът, може да го подвържеш външно към адаптера за проба. Пускаш на адаптера захранване: 4 и 5 на маса и 16 към +12 волта, а 7 крак го пускаш директно към крачето за линия на ECU. Преди да правиш експерименти, пробвай да запалиш автомобила и да поддържаш минимум 2500 оборота и в този момент се опитай да се свържеш е ECU, някои модели компютри го изискват за свръзка, поне с апаратурата на RossTech.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
Благодаря за информацията. Пробвах варианта с оборотите и не даде положителен резултат. А относно имобилайзера не мислих, че е изолиран, защото имам двата ключа и отделно трети пластмасов, даже и табелката с кода на имобилайзера. На кой пин на ECU-то трябва да закача К-линията.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
A162 къде му е мястото, защото на шината под волана имам едно празно място
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
да няма разместени кабели в буксата , понякога се пристъпва към това с цел защита от кражба ?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
Пробвах имобилайзера, работи си, не е изолиран.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5.5 2001 AVF - проблем с OBD куплунг
Здравей, гледам че темата е стара, но да попитам дали има развитие по въпроса?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта