Здравейте,
Сменил съм над 10 автомобила,повечето от които фолксваген но с такъв проблем не съм се сблъсквал никога.
Две сутрини подред влизайки в буса уредите на таблото светят.Уточнявам,че светят само тези които светят при нормално подаване на контакт(температура,масло и много често мигащ сигнал за подгряване).При завъртане на ключа стартера върти но не пали и не се чува включването и изключването на релето за подгряване(нормално и в топло време ако не изчакам да подгрее за 2/3 секунди не пали).
При откачане и закачане на клемата на акомулатора нещата не се променят.
При изваждане на един от бушоните(единственият жълт) всичко по таблото угасва и след поставянето му отново,при неутрално положение на контактния ключ контролните лампи светват както при подаване на контакт,включва и изключва и подгряването и след завъртане на ключа запалва.
Следващият проблем е, че не може пък да се изгаси-връщам ключа в неутрално положение, вадя го въобще от контакта и двигателя не угасва.
Угасва отново след изваждането на жълтия предпазител.
След няколко манипулации с бушона нещата се оправят и паленето и гасенето се нормализират като тогава при махане и поставяне на бушона при неутрално положение на ключа таблото не светва.Явно нещо симулира подаването на контакт само че без ключ и затова светват контролните лампи.
Описах доста подробно проблема и се надявам на помощ за разрешаването му.
LT 35 2.5 TDI/2003г. Уредите на таблото светват сами
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: LT 35 2.5 TDI/2003г. Уредите на таблото светват сами
Докато четях ми се завъртя идеята за прецакан клеморед - остава в позиция на контакт. Това обяснява негасненето.
Проверката е лесна - вадиш куплунга на клемореда, когато пак се случи да го завариш да свети.
Проблема е, че вероятно доста пластмаси ще има за разглабяне, докато стигнеш до тоя куплунг
Второто, което ми хрумна, е да залепва разтоварващото реле.
И идея си нямам кое може да е при ЛТ-то
Проверката е лесна - вадиш куплунга на клемореда, когато пак се случи да го завариш да свети.
Проблема е, че вероятно доста пластмаси ще има за разглабяне, докато стигнеш до тоя куплунг

Второто, което ми хрумна, е да залепва разтоварващото реле.
И идея си нямам кое може да е при ЛТ-то
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: GABROVO
Re: LT 35 2.5 TDI/2003г. Уредите на таблото светват сами
И двата варианта изглеждат правдоподобни,но си мисля, че ако е от клемореда ще го прави по често(в смисъл не само сутрин-праез деня буса се пали поне по 100 пъти).Вероятно е релето или нещо друго.Днес проблема го нямаше.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта