това са снимките на буксата от ключа на фаровете http://yuliyan26.snimka.bg/automobiles/golf-4-dnevni-svetlini.815005
Модул дневни светлини за Голф 4 - Решено !
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Модул дневни светлини за Голф 4 - Решено !
Здравейте колеги , закупих тоя модул за светлините http://elimex.bg/product/36068/kit-modul-avtomatichni-farove-12v.html . Най-вече заради забравянето на габаритите , защото не ми сигнализира зумера от това микро ключе и ми хрума на вържа габаритите към модул заедно с халогените за дневни светлини . Буксата ми е 12 пинова , но незнаех каде да търся халогените и двата габарита от ключа на фаровете . Накрая ги намерих
това са снимките на буксата от ключа на фаровете http://yuliyan26.snimka.bg/automobiles/golf-4-dnevni-svetlini.815005
това са снимките на буксата от ключа на фаровете http://yuliyan26.snimka.bg/automobiles/golf-4-dnevni-svetlini.815005
Последна промяна от VW Golf 4 1.8T - GTI на Съб 26 апр 2014 13:43, променено общо 3 пъти.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: Модул дневни светлини за Голф 4
Дано това ти помогне:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=210160&hilit=%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6+DRL+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84
В темата има почти всички отговори на въпросите ти.
Халогените са вързани през реле което се управлява от дългите светлини, т.е при включени хелогени се включат и дългите - халогените гаснат. Ако при теб е така, може да ти направи проблем (ще започне да жужи) въпросното реле. Все пак може да се пробва.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=210160&hilit=%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6+DRL+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84
В темата има почти всички отговори на въпросите ти.
Халогените са вързани през реле което се управлява от дългите светлини, т.е при включени хелогени се включат и дългите - халогените гаснат. Ако при теб е така, може да ти направи проблем (ще започне да жужи) въпросното реле. Все пак може да се пробва.
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Модул дневни светлини за Голф 4
Мерси колега Petyoffy за отзоваването :) Значи какво се получава след множесто тестове , кабел след кабел , чудене как е и кой кабел за какво е накрая ги открих
, е едно бушонче 5А пострада за таблото но важното е че ги намерих кой за какво е
ЗА ФАРОВЕТЕ не съм го пробвал но мисля , че ще е от буксата №17 ще се захрани допълнително таблото , а №4 е кабела към фаровете кадето ще се върже изход от модула. За контакт +12В е №1 на буксата . А +12В от акумолатора директно или от самата букса за вход на модула . Така като монтираме модула ще имаме къси , табло и габарити :)
Успех на колегите който ще правят същата процедура !
Това много ми помогна и БЛАГОДАРЯ на колегата за точното обяснение в друга тема за светлините :)
Само дето май буксата показана на снимка 2 към положенията на ключа за фаровете нещо не отговаря на това което може би е , не съм много сигурен но беше объркващо за да намеря на мен кабелите който ми трябват. Иначе другата снимка първата е вярна на 100% и от нея намерих кой кабел за какво е.
, е едно бушонче 5А пострада за таблото но важното е че ги намерих кой за какво е ЗА ФАРОВЕТЕ не съм го пробвал но мисля , че ще е от буксата №17 ще се захрани допълнително таблото , а №4 е кабела към фаровете кадето ще се върже изход от модула. За контакт +12В е №1 на буксата . А +12В от акумолатора директно или от самата букса за вход на модула . Така като монтираме модула ще имаме къси , табло и габарити :)
Успех на колегите който ще правят същата процедура !

Това много ми помогна и БЛАГОДАРЯ на колегата за точното обяснение в друга тема за светлините :)
Само дето май буксата показана на снимка 2 към положенията на ключа за фаровете нещо не отговаря на това което може би е , не съм много сигурен но беше объркващо за да намеря на мен кабелите който ми трябват. Иначе другата снимка първата е вярна на 100% и от нея намерих кой кабел за какво е. georgebonev написа:Да помогнем и на други колеги с полезна информация:
Ел схеми за Голф 3 и Венто
(цветни, отваря нов прозорец и пита за запис на PDF файла).
По посочените позиции на пиновете (за ключа за фаровете) можем да се ориентираме за това кой кабел за къде е.
От друг форум видях публикувана следната схема за ключ за фарове, но беше по-важно описанието на пиновете, отколкото номерацията им:
А тази снимка е от нашия форум:
Моля за извинение към колегите:
56D - габарити
TFL, SRA - до колкото прочетох - ползват се при вариант на окабеляване с вградени функции за Дневни светлини (DRL).
Последна промяна от VW Golf 4 1.8T - GTI на Съб 26 апр 2014 13:46, променено общо 2 пъти.
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Модул дневни светлини за Голф 4
Само , че имаше една греда като вързах халогените по тоя начин не искаха да светнат ( защото няма какво да даде ток към таблото ). Поправих се бързо и се сетих на време да взема -12В и +12В от акумулатора ( с предпазител 25А) и по старата схема вързах халогените и габаритите . Другото което е модула не изключва автоматично когато се включат ръчно светлините , но едва ли ще е проблем . Но за денем стана перфектно - сега в момента ми включват халогени , табло и габаритите :) , при завъртане на копчето имам и къси като и халогени , но това ще го корегирам с копчето на модула за вкл/изкл.
- Така за да светнат халогените , и фаровете трябва да се даде +12В на номер 17 от буксата за да захраниме таблото - тук ше доиде от модула допълнителнят зелен кабел който ще го ползваме за таблото
- Лев и Десен габарит е номер 13 и 14 от буксата - тук се връзва преди и задни на модула ( 2та зелени кабела )
- Контакт +12В е номер 1 от буксата - тук ще захраниме жълтият кабел на модула
- Масата (-12В)ни е номер 10 от буксата - при мен на модула е бял кабел за -12В но мисля да го вържа на по дебел кабел се пак има доста натоварване при всичките светлини
- Изход към фаровете е номер 8 на буксата за халогените - тука ще дойде черният кабел от модула
- Идващ +12В халогени е номер 16 от буксата - там ще се върже червенят кабел от модула ( това тука в случая е грешно защото няма какво да задейства таблото и така не се вкл. нищо освен модула . За да захрана халогена взех +12В от акумулатора но пак нещо не ме кефи заради избегването на релето му :(
ето и буксата от 1 до 17
1.- Контакт +12В
2.- Отв.арм табло,15А,36 светл. за мъгла ( и тука тече +12В при контакт май беше )
3.- НЯМА
4.- Фарове
5.- НЯМА
6.- НЯМА
7.- Мощност до купето
8.- Преден фар мъгла
9.- Заден фар мъгла
10.- Маса (-12В)
11.- НЯМА
12.- НЯМА
13.- Ляв габарит
14.- Десен габарит
15.- Постояннен +12В
16.- Дава +12В за халогените
17.- Армат. табло което му трябва +12в за да светне
При мен е вързано като на схемата в изход за халогените №8 на буксата и се задейства релето за дълги което прекъсва халогените до изкл. на дългите. Само малко не ми харесва ако едновременно е включен модула и копчето за фаровете но може и това да се оправи с неговото си копче за вкл/изкл на модула . Успех на всички предприели връзване на модул за светлини !

- Така за да светнат халогените , и фаровете трябва да се даде +12В на номер 17 от буксата за да захраниме таблото - тук ше доиде от модула допълнителнят зелен кабел който ще го ползваме за таблото
- Лев и Десен габарит е номер 13 и 14 от буксата - тук се връзва преди и задни на модула ( 2та зелени кабела )
- Контакт +12В е номер 1 от буксата - тук ще захраниме жълтият кабел на модула
- Масата (-12В)ни е номер 10 от буксата - при мен на модула е бял кабел за -12В но мисля да го вържа на по дебел кабел се пак има доста натоварване при всичките светлини
- Изход към фаровете е номер 8 на буксата за халогените - тука ще дойде черният кабел от модула
- Идващ +12В халогени е номер 16 от буксата - там ще се върже червенят кабел от модула ( това тука в случая е грешно защото няма какво да задейства таблото и така не се вкл. нищо освен модула . За да захрана халогена взех +12В от акумулатора но пак нещо не ме кефи заради избегването на релето му :(
ето и буксата от 1 до 17
1.- Контакт +12В
2.- Отв.арм табло,15А,36 светл. за мъгла ( и тука тече +12В при контакт май беше )
3.- НЯМА
4.- Фарове
5.- НЯМА
6.- НЯМА
7.- Мощност до купето
8.- Преден фар мъгла
9.- Заден фар мъгла
10.- Маса (-12В)
11.- НЯМА
12.- НЯМА
13.- Ляв габарит
14.- Десен габарит
15.- Постояннен +12В
16.- Дава +12В за халогените
17.- Армат. табло което му трябва +12в за да светне
При мен е вързано като на схемата в изход за халогените №8 на буксата и се задейства релето за дълги което прекъсва халогените до изкл. на дългите. Само малко не ми харесва ако едновременно е включен модула и копчето за фаровете но може и това да се оправи с неговото си копче за вкл/изкл на модула . Успех на всички предприели връзване на модул за светлини !

-
valiosport
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Модул дневни светлини за Голф 4 - Решено !
Ще ползвам тази тема да питам, понеже в моята никой не пише.
Проблема е следния: Поставих реленца на фаровете, но се яви проблем, лампата за дългите свети постоянно и при включване от дълги на къси, не огасват дългите....
Накрая вързах всичко както си беше без релета и нещата се оправиха, но сега дългите светят значително по-слабо... Моля за помощ, какво да направя за да реша проблема с дългите.
Проблема е следния: Поставих реленца на фаровете, но се яви проблем, лампата за дългите свети постоянно и при включване от дълги на къси, не огасват дългите....
Накрая вързах всичко както си беше без релета и нещата се оправиха, но сега дългите светят значително по-слабо... Моля за помощ, какво да направя за да реша проблема с дългите.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта

