Как да подменим (Елиминирам)микроключета на ГОЛФ4

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Как да подменим (Елиминирам)микроключета на ГОЛФ4

Мнениеот Duke_BG » Чет 11 фев 2021 8:52


aladin написа:При отключване на шофьорската врата се отключва само тя, но другите остават заключени и трябва след това от копчето на централното да се отключат ръчно.
Този проблем дали е от микроключето или е прекъснат кабел в снопа кабели?

.......


този проблем е от друго микро ключе - темата е за микро ключето което указва че вратата е отворена - то се намира на "петлето" на бравата
а това което следи дали ключа е завъртян се намира вътре в бравата.

и по-скоро проблема ти не е в прекъснат кабел, защото бравата се свързва директно в модула на вратата - обикновенно проблемите са в кофти спойки на платката в бравата.
една диагностика може да ти покаже проблема.




Потребителски аватар
aladin
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 21 ное 2004 8:48
Автомобил: Mercedes CLK 192 ps
Двигател: M 111 944 1998 cm3
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да подменим (Елиминирам)микроключета на ГОЛФ4

Мнениеот aladin » Пет 20 авг 2021 15:50


Бутона нормално отворен ли трябва да е или нормално затворен ?


Потребителски аватар
GolfUser
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 18 дек 2020 22:17
Автомобил: golf4 2004 МК4
Двигател: dti 90c
Местоположение: Плевен

Re: Как да подменим (Елиминирам)микроключета на ГОЛФ4

Мнениеот GolfUser » Вто 22 фев 2022 21:51


Аз си смених моето ключе.Препоръчвам да се смени микрото,а не да се слага друго,дупчейки някъде дупка.
Ако се заиграете с микрото,ще трябва да се свали всичко-тоест почистване и смазване на механизма и самата ключалка.Не е трудно,стига желание да има.
Преди два дни разглобих вратата,стигнах до механизма и се оказа,че не мога да развия болтовете с торкс40.Като за първи път разглабяне и зглабяне ми отне около 3 часа.
Тук да вметна че имах заигравка със зглабянето на бравата(жилото трябва да стои не увиснало,а опънато).
Днес го направих за по-малко от час,като в това включвам и смяна на микрото.Всичко става бързо,като знаеш къде какво има за сваляне.
Нужният бит за двата болта е М8.(с 12 зъбчета).С малко почукване бита влиза много плътно и се развива и без пръскане на някаква раздвижна течност.Все пак колите са на 15+ години и 90%от тях не са пипани чак до там.
Друг е въпроса че микрото,което сложих не е като оригиналното,разбира се,и не знам колко ще изкара,но съм сигурен че ще е повече от описаното в тази тема ключе.
Мога да дам подробности(какво съм правил),ако има нужда, но мисля че всеки нормално любопитен и кадърен би се справил.

aladin написа:Бутона нормално отворен ли трябва да е или нормално затворен ?

При отворено трябва да дава контакт.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта