Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика

Мнениеот zoovanka » Чет 15 окт 2015 10:40


Колеги моля за помощ при разчитането на следните грешки:
2 Faults Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1103 - 007 - Performance too Low - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3264 /min
Mass Air / Rev.: 354.3 mg/str
Resistance: 0.07 kOhm
Hex Value: 0x0002

18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 81.8 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 2464 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010

Readiness: 0010 0001
Отворената верига и слабия сигнал ме навеждат на мисълта за умряла първа ламда сонда.Вие на какво мнение сте?




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот megatronS » Нед 18 окт 2015 11:09


Предполага се, че проблемът идва от изгоряла или дала на късо верига на подгряването на сондата, от което веднага идва проблем и с работата на самата сонда. Трябва да се проверят кабелите и сигналите.


BOAN_1
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
Автомобил: golf3_golf5
Двигател: 1997AFT_2006BSE

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот BOAN_1 » Чет 22 окт 2015 17:23


Здравей,

Със същия мотор /1.6 BSE/съм и се боря с подобни грешки.

16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 - 006 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4640 /min
Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 0.340 V

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Hex Value: 0x0070
Speed: 92.5 km/h
Temperature: 688.0°C

Смяна на сондата мисля да оставя за последно. Преди това мисля да проверя смукателните колектори, дали не вкарва въздух след дросела и така да бърка компютъра.


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот zoovanka » Пет 23 окт 2015 14:51


Колега доколкото си превеждам грешките ти касаят втората ламда сонда след катализатора.Аз смених предната на колектора която е и вече 2 000 км нямам регистрирана грешка.Разбира се сложих оригинала NGK,че тая попара съм ял миналата година на същия мотор но на друг автомобил.


mkotsev
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 20 апр 2015 12:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: BCB 2003

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот mkotsev » Пет 23 окт 2015 16:29


BOAN_1 написа:Здравей,

Със същия мотор /1.6 BSE/съм и се боря с подобни грешки.

16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 - 006 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4640 /min
Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 0.340 V

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Hex Value: 0x0070
Speed: 92.5 km/h
Temperature: 688.0°C

Смяна на сондата мисля да оставя за последно. Преди това мисля да проверя смукателните колектори, дали не вкарва въздух след дросела и така да бърка компютъра.

Това е грешка на 2-рата ламбда която е след катализатора. Тя поне е по-евтина и се намира по-лесно в моргите отколкото първата ( тя е широколентова и струва една минимална работна заплата)


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот zoovanka » Пет 23 окт 2015 16:38


Бош 165 лв. в Бургас,проверих я като си взимах моята преди две седмици.Има я и на NGK,като разликата в цената беше доста голяма.


BOAN_1
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
Автомобил: golf3_golf5
Двигател: 1997AFT_2006BSE

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот BOAN_1 » Пет 23 окт 2015 17:57


Здравейте,

Днес мисля че намерих къде губи вакуум, но не съм сигурен.

Колега zoovanka, можеш ли да провериш малкия маркуч, които свързва всмукателните колектори с клапана който е на въздуховода, непосредствено преди дроселовата клапа там където влизат и газовете от капака на клапаните.

При мен се чува свистене и когато стисна малкото вакуум маркуче свистенето спира.

Би ли проверил как е при теб.

Благодаря за информацията за сондата. Май ще се наложи да я сменям.


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот zoovanka » Съб 24 окт 2015 10:55


Ами видях го въпросния маркуч,но при мен няма свистене колега.


BOAN_1
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
Автомобил: golf3_golf5
Двигател: 1997AFT_2006BSE

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!

Мнениеот BOAN_1 » Нед 25 окт 2015 9:46


Мерси много.


paskalev89
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 04 яну 2023 10:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика

Мнениеот paskalev89 » Чет 05 яну 2023 11:01


Здравейте колеги, и аз имам такова свистене от въпросното маркуче и когато го запуша свистенето спира. Също така от време на време на празен ход веднъж притриса, веднага вдига обороти и ми записва грешка p2243. Ще помоля колегата BOAN_1 да сподели как е разрешил проблема.
Благодарности!


eraychofb
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 28 яну 2023 23:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика

Мнениеот eraychofb » Съб 21 окт 2023 13:49


Имам следната грешка:
18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 1632 /min
Mass Air / Rev.: 305.2 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010

Извадих сондата, която се намира зад мотора с малко зор. Нямаше кой знае какви сажди. Изчистих го, но проблема и грешката си остават. Проблемът е, че от време на време колата губи оборот по принцип таботи на 650 оборота и докато си седя на светофар(оборота пада малко да кажем до 500 и после се дига и колата един вид трепери) Случва се веднъж да кажем на 100км, обаче си го прави този проблем. Дали проблемът е реално в ламбдата сонда, дали закупуване на чисто нов ще реши проблема?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта