Здравейте, най - накрая и аз открих топлата вода и сложих ксенон на късите на фар с лупа, както си трябва. Видях, че всички хвалят bktuning и отидох там. Момчето беше много точно каза ми, че файда от скъп няма и ми сложи един за 75лв. Понеже си нямам хабер да питам някои неща.
1 - Четох, че е хубаво баласта да е хванат за метал да прави маса. Единия го хванах над самия фар за болт който държи някаква пластмаса над фара, а другия за един болт който държи кутията на въздушния филтър. Дали да ги преместя някъде другаде?
2 - Забелязах, че баластите бая загряват. Самият фар също загрява като при халогенна крушка. Това нормално ли е? До колкото знам ксенона не отделя топлина, или бъркам?
3 - При първо палене съвсем леко примигва таблото. Наистина съвсем леко. При всяко следващо няма абсолютно никакъв проблем. Четох, че с консумацията на ток шега не бива, това примигване притеснитилно ли е?
4 - И последно. Струва ми се, че като карам по нарвности, тип павета или някакъв много кърпен път където подрусва често, като че ли примигва. Ако мина през дупки няма проблем, но като се получи някакъв резонанс и започва съвсем леко да примигва.
Ще съм много благодарен на отговори, защо в това отношение съм педант и тия неща ме бъркат.
Няколко въпроса за вече поставен ксенон
-
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Няколко въпроса за вече поставен ксенон
Пробвай следващия път като включваш фаровете двигателя да е в обороти (нещо над 1500 об/мин) и виж дали ще мигне таблото.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта