Мига лампата за грешка в изпускателните газове

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
vlado1
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
Автомобил: bmw
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Usa
Контакти:

Мига лампата за грешка в изпускателните газове

Мнениеот vlado1 » Чет 09 юни 2016 15:02


Здравейте!
Понеже не успях да намеря описание на такава грешка си позволявам да пусна тема, ако някой има опит с подобен проблем. Колата в VW Passat 1.8T, AWT 1800 куб. 2001 г. Има газов инжекцион Romano поставян от PowerGas на около 2-3 години. Значи от поставянето на АГУ периодично ми дава грешка в изпускателната система (16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent), което ми обясняваха, че било в следствие на изсъхването на ламбда сондата при продължителна експлоатация на газ. Аз си купих кабел и периодично си чистя грешката. Но забелязах, че при екстремно ускоряване колата се давеше и прекъсваше в най-сублимните моменти на изпреварвания. Ходих на газовия сервиз и те веднъж и извадиха маслото през щеката докато я настроят да работи нормално. Тогава забелязах за първи път този проблем, при душманска газ лампичката за изгорелите газове започва да мига наред с прекъсването. При обикновено каране тя просто си светкаше и оставаше светеща. Момчетата ми обясниха че било нормално. По думите им обогатили са сместа на ниски обороти и са обеднили на високи, затова се била давела. Както и да е колата работи нормално 2-3 месеца. Сега забелязвам как пак започна да се дави. Отначало на 160 км/ч, сега вече и на 120-130 км/ч на пета при ускоряване. Започна и да се появява пак тази индикация по време на прекъсването на двигателя с мигането на лампичката за изгорелите газове. Не съм пробвал да превключа на бензин по време на прекъсването, защото обикновено вниманието ми е заето с пътната обстановка, но предполагам на бензин няма да го има. Мислех че се е запушил филтъра на газта и не и достига гориво при нужда от повече такова и го смених, но проблема остана. Ей сега пак рекох да я пробвам и на втора на около 60-80 км/ч започна пак да прекъсва и да мига лампата. Пуснах я по инерция лампата мига около минута две и изгасна. Не изписва никаква грешка на таблото за разлика от друг път, когато лампата светваше и в компютъра имаше грешка (16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent). Тествах за грешки и ми даде следното:

Thursday,09,June,2016,14:19:26:52255
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.2.0
Data version: 20140212
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl
Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
Software Coding: 11501
Work Shop Code: WSC 00745
Additional Info: WVWZZZ3BZ1E162690 VWZ7Z0Y3174913
VCID: 68D33BA30B73DB43AB3-5178
5 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-00 - Misfire Detected

Readiness: 0000 0000

Тоя път грешките ми дойдоха в повече. Само веднъж досега ми е давала подобни грешки в 1 и 4 цилиндър и предполагам те са следствие от детонациите при прекъсването в работата на двигателя, но нека все пак да не подвеждам знаещите. Опитах се сам да науча повече за грешките, но не владея западни езици и написаното във форумите само ме обърква повече. Та въпроса ми е някой има ли идея какво се случва и какъв е проблема? Защо веднъж настроен състава на сместа пак се променя и нужно ли е всеки месец да се пренастройва? Какво означават тези грешки?




Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 30 госта