Здравейте колеги! Първо - извинявам се ако темата е там, където не трябва..
Днес имах възможността да направя лог файлове на моят автомобил - VW GOLF 1.9 TDI, 110 коня, AHF мотор. Има нещо странно в данните, които получавам. Като проблем може да се каже, че понякога кляка в по-високите обороти, усеща се, че дърпа до 2-2500 и след това спира да дърпа. Случвало се е и да влезе в авариен режим при натискане на по-голяма предавка (4-5).
Например на 3 канал, данните от дебитомера изглеждат интересно - показва по-голяма стойност. До колкото съм гледал и чел, при повреден дебитомер стойността ще е по-малка от желаната..
На 11 канал май се вижда, че турбото пренадува, но не съм много в час и може да съм в грешка..
Канал 3 - https://www.dropbox.com/s/7zm67fp94qej2xt/LOG_01_003_16072016.csv?dl=0
Канал 10 - https://www.dropbox.com/s/e02xccciyulu2wo/LOG_01_010_16072016.csv?dl=0
Канал 11 - https://www.dropbox.com/s/0rmmsfam22csf9m/LOG_01_011_16072016.csv?dl=0
Канал 13 - https://www.dropbox.com/s/9n37v084xxribj6/LOG_01_013_16072016.csv?dl=0
Канал 15 - https://www.dropbox.com/s/qnb75seb4qbwvdc/LOG_01_015_16072016.csv?dl=0
Канал 21 - https://www.dropbox.com/s/sg12lavha7mbq6n/LOG_01_021_16072016.csv?dl=0
Колата е с катализатор и не съм пипал нищо по компютъра (не съм ѝ слагал чип тунинг и т.н), както не съм пипал и по EGR системата. ЛОГ файловете са правени на 4та скорост с максимална газ.
Благодаря предварително на който отдели време за моя проблем!!!
VW GOLF 1.9 TDI, 110 коня, AHF - Резултати от диагностика - VAGCOM
Re: Резултати от диагностика - VAGCOM
Здравейте отново. Този уикенд намерих време и отворих EGR клапата. Оказа се, че е била самозапушена от натрупаната мръсотия и не е играела роля в работата на автомобила. От към колектора имаше 1-2mm слой черна слуз. Почистихме с нафта и затворих с 1.2mm дебела ламаринка от неръждаема стомана (на долния вход на EGR от където влизат изгорелите газове). Маркучлетата за вакуум са в окаяно състояние и обмислям ги сменя (не само тези на EGR, а като цяло..).
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW GOLF 1.9 TDI, 110 коня, AHF - Резултати от диагностика - VAGCOM
Ако не държиш да имаш работещ ЕГР, може да си свалиш софтуера, ще ти го премахна софтуерно и ще получиш понижение на разхода и осезаемо ускорение в ниските обороти. Аз, обаче винаги препоръчвам да има работещо ЕГР, защото така е правилно.
Re: VW GOLF 1.9 TDI, 110 коня, AHF - Резултати от диагностика - VAGCOM
Здравей! Благодаря ти за отговора.
Не държа да имам работещ ЕГР. Отворих го с идеята евентуално да изчистя, затапя и да проверя как това ще промени работата на двигателя. На практика беше толкова запушен, че на практика се беше самозатапил.
Нямам прибор, с който да изтествам самата клапа дали работи за това прецених, че е по-разумно да се затапи. Притеснението ми е дали тази ламарина не е тънка, планирам след месец-два да отворим и да видим дали има ламарина
Също така моля, ако някой има желание и време да хвърли едно око на логовете - ще съм много благодарен. Не знам дали има смисъл да копая и в коя насока - на първо време планирах ЕГР и катализатор, като катализатора планирам да го махна този месец, заедно със смяна на масло и филтри. Съответно ще сваля нови логове за да видя дали има промяна.
Не държа да имам работещ ЕГР. Отворих го с идеята евентуално да изчистя, затапя и да проверя как това ще промени работата на двигателя. На практика беше толкова запушен, че на практика се беше самозатапил.
Нямам прибор, с който да изтествам самата клапа дали работи за това прецених, че е по-разумно да се затапи. Притеснението ми е дали тази ламарина не е тънка, планирам след месец-два да отворим и да видим дали има ламарина

Също така моля, ако някой има желание и време да хвърли едно око на логовете - ще съм много благодарен. Не знам дали има смисъл да копая и в коя насока - на първо време планирах ЕГР и катализатор, като катализатора планирам да го махна този месец, заедно със смяна на масло и филтри. Съответно ще сваля нови логове за да видя дали има промяна.
Последно избутана от nvaskov на Пет 26 авг 2016 7:34.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта