Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот dreadx » Пон 08 май 2017 0:17


valiosport написа:Аз на втора ги включвам директно. :D Направо фучи като хеликоптер...
А колата започна ли да се движи по-бързо от допълнителната тяга? ;)

Сложи си един волтметър в запалката, за да следиш известно време дали успява да се зарежда акумулаторът. На първа скорост не е проблем да си работи перката постоянно, но на максималната скорост ще харчи много ток, което не е предвидено при нормалната работа на колата.
Или виж какво му е на този модул за перката - на повечето коли се ремонтират. Даже това да изкараш жици и ключета според мен е повече работа, отколкото да отстраниш проблема в оригиналната инсталация.

vanbo, а при теб каква е била целта - да можеш допълнително да си включваш перката по свое усмотрение, или като при колегата да игнорираш изцяло автоматичното включване на перката, поради някакъв проблем?

Интересно ми е да получа отзиви, след като покарате така, защото преди време и аз си мислех да си изкарам едно копче, за да мога като вися в задръствания, да си пускам перката от по-рано - или направо да я включа за постоянно на макс. Но категорично ми каза един колега, да не я оставям за постоянно, понеже харчи много ток. И като смятах излезе, че май е прав - реших да не се занимавам и да си я оставя както си е.




valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Вто 09 май 2017 2:12


Ти на интересен ли се правиш сега? Не е направено така по желание, не искат да се пускат сами перките, а на първа степен е бавно когато кълцаш на място при над 35°. 14.4 зарежда на място с фарове с перките едва ли пада под 13.8-14, което не е фрапиращо. Пък и по добре да не до зарежда вместо да иде компресора.


valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Пон 05 юни 2017 23:57


Проблем ли е за компресора на дълъг път като пътувам да карам без перки, защото не съм запознат как точно действат?
Като падне скоростта под 60км/ч спирам компресора. Мисълта ми е когато колата се движи да кажем с 80 км/ч перките постоянно ли въртят или изключват защото няма как да слеза в движение да ги провера?


Потребителски аватар
helikamov
Мнения: 267
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот helikamov » Вто 06 юни 2017 6:04


Двете перки винаги работят, най-малко на първа степен при включен компресор. Без значение от скороста на движение.
Заповядай:
viewtopic.php?f=5&t=224847


Потребителски аватар
georgi2140
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот georgi2140 » Вто 06 юни 2017 6:54


И при мен също не тръгваха перките(както и компресора на климатика).Но,само с почистване на бушоните,които са върху акумулатора,всичко си дойде на мястото.


valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Съб 01 юли 2017 5:15


Вчера остана време да подам директно ток на перките по отделно. И на двете перки като подам + на червен/бял не тръгват, а на червен/черен въртят.
Има ли начин да се отворят тези перки и как става?


valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Пон 01 юни 2020 12:46


Да съживим малко темата, перките отдавна са сменени и работят, като пусна климатика и тръгват на първа скорост,включват си втора, но когато не съм на климатик не включва първа степен, излезе ми като грешка.
Датчика ли включва перките на първа скорост или модула създава проблеми?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11148
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 01 юни 2020 15:33


Термошалтера на радиатора се грижи за тая работа.


valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Пон 01 юни 2020 20:17


А букса за термошалтера намира ли се, че при опит за изваждане се счупи палчето което я заключва?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11148
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 01 юни 2020 20:42


Бих търсил по моргите. Хубава спойка,термошлаух. И спи градо.


valiosport
Мнения: 1953
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ-Проблем с перките

Мнениеот valiosport » Сря 17 юни 2020 14:14


Значи да търся нов термошалтер?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта