Те го те релето:
2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Иване, как се казва този софт, който си снимал?
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Това е същото, нали?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Да същото е!Само че дето аз съм дал схемата с второто реле,схемата е объркана.Твоята е вярна!
Програмата се казва HynesPro.
Програмата се казва HynesPro.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Навръзвай си двете релета както е дадено от аутодата.Щом при мен подкарах 2Е то на голф 2 със старта инсталация,и при теб ще стане.
Трябва ти да изведеш само +,-,+ от контакт,+ към стартера.Най от горе над схемата са дадени кое какво е.
Само не занам с имобилайзера как ще се оправиш.Търси си го по КАН и си трябва специалист.Ако стигнеш до там,продават емулатори в ОЛХ на които им се подава +/- и КАН и лъжат компа че всичко е ок.
Трябва ти да изведеш само +,-,+ от контакт,+ към стартера.Най от горе над схемата са дадени кое какво е.
Само не занам с имобилайзера как ще се оправиш.Търси си го по КАН и си трябва специалист.Ако стигнеш до там,продават емулатори в ОЛХ на които им се подава +/- и КАН и лъжат компа че всичко е ок.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Всички нужни кабели по схемата са на местата си! Реле 30 за компа и 167 за помпата. Помпата проработи, пиновете на релетата са под напрежение при подаване на контакт, но не идва напрежение към комутатора. Възможно ли е, това да е причинено от имоцилайзера и дали става да се оправи проблема с емулатор?
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Bai Sando, къде търся + при стартер (старт сигнал), че на схемата има и кабел, който изисква + при старт, а нещо не мога да вдяна от къде да го взема. + и + през контакт са ми ясни!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 14 окт 2018 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Здравейте искам да ви попитам каква е тази букса,понеже ми е прекъснат кабела,но видимо не ми прави впечатление нещо да не ми работи.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Въпросът не е за тази тема.
За дизеловия раздел си.
Това прилича на температурният датчик.
За дизеловия раздел си.
Това прилича на температурният датчик.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
stanishov900 написа:Здравейте искам да ви попитам каква е тази букса,понеже ми е прекъснат кабела,но видимо не ми прави впечатление нещо да не ми работи.
Няма да ти работи климатика.Скоро решавах такъв проблем на Голф-4 дизел.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
KOVKO написа:Bai Sando, къде търся + при стартер (старт сигнал), че на схемата има и кабел, който изисква + при старт, а нещо не мога да вдяна от къде да го взема. + и + през контакт са ми ясни!
Е как...от клемореда си ловиш + към стартера и го навръзваш към съответния пин на компа на АГГ-то.
Предполагам,че му е нужен такъв +,понеже когато почнеш да въртиш стартера да палиш,компа трябва да разбере че опитваш да стартираш и съответно да задейства релето на помпата,инжекторите и т.н.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
какъв точно е сименса ? DF1 , DF2 ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта