VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот Bai Sando » Пет 13 сеп 2019 12:08


Ще се справиш,не е трудно.Аз на една корса слагах обикновени ел.машинки от 5 лв да заключват вратите и схемата на централното беше същата и със същите цветове кабели.Та си играх и аз с мултицета докато разбера кой кабел на кой прехвърля.Нарочно не са нарисували схема да могат в сервиза да вземат и те някой лев :mhihi
Провери със зумера,дали наистина има дълъг сигнал(импулс) като преместиш джъмпера :wink




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот stefan4o » Пет 13 сеп 2019 18:42


Не мога да я накарам да сработи - иначе премерих, както Сандо каза - има два по два цвята, които са нормално затворени помежду си (от въпросните 6, за които се чудех). След като захраних централното с адаптер 12В 1.5А вкъщи, за да я тествам, как работи - се оказа, че не работи. Натискам бутоните на дистанционното - и двата, нищо не се случва, не се чува щракване на реленцата вътре в модула. Трябва ли да се обучи преди да се ползва? Има такъв бутон изведен на модулчето. Започнах да съжалявам, че се захванах с тази аларма, а не си взех някоя друга - българска. Моля, някой колега ако има опит с тези модели конкретно да сподели някакво мнение :gruebel Навремето си вързах китайското централно сам на предната Джета и си работеше перфектно, а това нещо :newsm66 Диодът, който трябва да започне да премигва, след като колата се заключи не иска изобщо да откине :gruebel
Добавям още една снимка на различните варианти управление, предполагам, моето е positive trigger, понеже заводското централно подава плюс на два различни проводника за отключване и заключване.
Прикачени файлове
IMG_20190913_201245.jpg


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот ivan_pop » Пет 13 сеп 2019 20:34


Като гледам снимките които си пуснал, не ми е ясно дали това е аларма или само модул за централно заключване!Ако е само модул за централно, защо му е сирена!Ако е аларма трябва да има кабел за плюс на контакт(ACC), а такъв кабел няма!
Опитай да обучиш дистанционното като може да му смениш батерията преди това!Ако пак не цъкат релетата, връщай модула по гаранция!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот stefan4o » Пет 13 сеп 2019 20:47


Май си открих грешката с жокер от приятел. Според него с импулсно може да не сработи изобщо (направих тестова постановка у нас) . Утре ще закача модула на акумулатора. Става дума за модул за централно. Модулите за централно също имат сирена. Аз смятам да не я ползвам.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот Bai Sando » Пет 13 сеп 2019 23:21


Това което ползвах за корсата също имаше розов за сирена,вързах там една и премякваше като заключваш/отключваш.
Пробвай на акумулатора,трябва да тръгне.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот stefan4o » Съб 14 сеп 2019 6:55


Мерси много на всички. Сандо, както и моят приятел, се оказаха прави. Сандо позна за релетата, които са свързани всяко с по три от изводите, а моят човек - за импулсното. Модулът работи, след като го свързах към акумулатора на колата. Тествах го и замерих. Трите кабелчета с черна ивица са, когато се заключва колата - реленцето щраква и затваря веригата към жълто-черния кабел за 4 сек. (за да има време компресорът да задвижи мембраните на машинките). Съответно след това време отново жълто-черният преминава в NO спрямо бяло-черния (клема 30 на релето). Съответно при другите три пък има сработване, когато се отключва. Сега на практика аз трябва да захраня белия и бяло-черният с постоянни 12В и да ползвам съответно жълтия и жълто-черния при отключване и заключване, като последните подават 12В към компресорчето в багажника.
Само не разбрах двата кафеви Direction light към мигачите ли трябва да се свържат? Лявата и дясната страна? (на предната аларма имаше два проводника свързани към мигачите, но бяха други цветове).


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот Bai Sando » Съб 14 сеп 2019 9:04


Да за мигачите са...ляв и десен.Явно всички китайци ползват едни и същи основи и цветове на кабелите,само имената сменяват на кутийките :biggrin


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно

Мнениеот stefan4o » Съб 21 сеп 2019 11:21


Да докладвам за ъпдейт по темата.
Модулът е успешно инсталиран от мен, благодаря на колегите, които се включиха по темата, за да ми дадат важни жокери. Малко информация по въпроса с централното и заводското заключване.
Принципно на Мк2 серията шофьорската машинка е само с ключе, което подава плюс по два различни пина към компресора, за да може той да отключи и заключи колата. Моята машинка обаче освен ключ за сигнал към компресора има и щуцер с мембрана - което автоматично ме накара да помисля над въпроса да изхвърля китайската ел.машинка, която буташе палчето на заключването на шофьорската врата. Прекарах тръба с тройник, чиято пневматична част свързах към тръбата за лявата задна врата (тръбичката минава точно под прага на вратата и завива през централната колона на купето позната още като B-pillar, където влиза в маншона на вратата) посредством оригинален гумен тройник. Съответно си прекарах тръбата по пода, заедно с кабелаците, които отиват назад и я вкарах в шофьорската врата. Там я свързах посредством гумено маркучле към самата машинка.
Резултат: сега вече си имам централно, на което не му е нужна механична сила, за да заключи автомобила. Просто с модула на централното подавам плюс на двата различни кабела на компресора на централното, реално компресорът заключва с една машинка повече, което предполагам не му пречи.
Считам темата за изчерпана, поне за мен. Мерси отново на всички.

Последна промяна от IvanMan на Съб 21 сеп 2019 11:39, променено общо 1 път.
Причина: Заключвам по молба на автора.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта