Ще се справиш,не е трудно.Аз на една корса слагах обикновени ел.машинки от 5 лв да заключват вратите и схемата на централното беше същата и със същите цветове кабели.Та си играх и аз с мултицета докато разбера кой кабел на кой прехвърля.Нарочно не са нарисували схема да могат в сервиза да вземат и те някой лев
Провери със зумера,дали наистина има дълъг сигнал(импулс) като преместиш джъмпера
VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Не мога да я накарам да сработи - иначе премерих, както Сандо каза - има два по два цвята, които са нормално затворени помежду си (от въпросните 6, за които се чудех). След като захраних централното с адаптер 12В 1.5А вкъщи, за да я тествам, как работи - се оказа, че не работи. Натискам бутоните на дистанционното - и двата, нищо не се случва, не се чува щракване на реленцата вътре в модула. Трябва ли да се обучи преди да се ползва? Има такъв бутон изведен на модулчето. Започнах да съжалявам, че се захванах с тази аларма, а не си взех някоя друга - българска. Моля, някой колега ако има опит с тези модели конкретно да сподели някакво мнение Навремето си вързах китайското централно сам на предната Джета и си работеше перфектно, а това нещо Диодът, който трябва да започне да премигва, след като колата се заключи не иска изобщо да откине
Добавям още една снимка на различните варианти управление, предполагам, моето е positive trigger, понеже заводското централно подава плюс на два различни проводника за отключване и заключване.
Добавям още една снимка на различните варианти управление, предполагам, моето е positive trigger, понеже заводското централно подава плюс на два различни проводника за отключване и заключване.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Като гледам снимките които си пуснал, не ми е ясно дали това е аларма или само модул за централно заключване!Ако е само модул за централно, защо му е сирена!Ако е аларма трябва да има кабел за плюс на контакт(ACC), а такъв кабел няма!
Опитай да обучиш дистанционното като може да му смениш батерията преди това!Ако пак не цъкат релетата, връщай модула по гаранция!
Опитай да обучиш дистанционното като може да му смениш батерията преди това!Ако пак не цъкат релетата, връщай модула по гаранция!
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Май си открих грешката с жокер от приятел. Според него с импулсно може да не сработи изобщо (направих тестова постановка у нас) . Утре ще закача модула на акумулатора. Става дума за модул за централно. Модулите за централно също имат сирена. Аз смятам да не я ползвам.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Това което ползвах за корсата също имаше розов за сирена,вързах там една и премякваше като заключваш/отключваш.
Пробвай на акумулатора,трябва да тръгне.
Пробвай на акумулатора,трябва да тръгне.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Мерси много на всички. Сандо, както и моят приятел, се оказаха прави. Сандо позна за релетата, които са свързани всяко с по три от изводите, а моят човек - за импулсното. Модулът работи, след като го свързах към акумулатора на колата. Тествах го и замерих. Трите кабелчета с черна ивица са, когато се заключва колата - реленцето щраква и затваря веригата към жълто-черния кабел за 4 сек. (за да има време компресорът да задвижи мембраните на машинките). Съответно след това време отново жълто-черният преминава в NO спрямо бяло-черния (клема 30 на релето). Съответно при другите три пък има сработване, когато се отключва. Сега на практика аз трябва да захраня белия и бяло-черният с постоянни 12В и да ползвам съответно жълтия и жълто-черния при отключване и заключване, като последните подават 12В към компресорчето в багажника.
Само не разбрах двата кафеви Direction light към мигачите ли трябва да се свържат? Лявата и дясната страна? (на предната аларма имаше два проводника свързани към мигачите, но бяха други цветове).
Само не разбрах двата кафеви Direction light към мигачите ли трябва да се свържат? Лявата и дясната страна? (на предната аларма имаше два проводника свързани към мигачите, но бяха други цветове).
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Да за мигачите са...ляв и десен.Явно всички китайци ползват едни и същи основи и цветове на кабелите,само имената сменяват на кутийките
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Jetta Mk2 1.6 PN 1990г. - авто-аларма към заводско централно
Да докладвам за ъпдейт по темата.
Модулът е успешно инсталиран от мен, благодаря на колегите, които се включиха по темата, за да ми дадат важни жокери. Малко информация по въпроса с централното и заводското заключване.
Принципно на Мк2 серията шофьорската машинка е само с ключе, което подава плюс по два различни пина към компресора, за да може той да отключи и заключи колата. Моята машинка обаче освен ключ за сигнал към компресора има и щуцер с мембрана - което автоматично ме накара да помисля над въпроса да изхвърля китайската ел.машинка, която буташе палчето на заключването на шофьорската врата. Прекарах тръба с тройник, чиято пневматична част свързах към тръбата за лявата задна врата (тръбичката минава точно под прага на вратата и завива през централната колона на купето позната още като B-pillar, където влиза в маншона на вратата) посредством оригинален гумен тройник. Съответно си прекарах тръбата по пода, заедно с кабелаците, които отиват назад и я вкарах в шофьорската врата. Там я свързах посредством гумено маркучле към самата машинка.
Резултат: сега вече си имам централно, на което не му е нужна механична сила, за да заключи автомобила. Просто с модула на централното подавам плюс на двата различни кабела на компресора на централното, реално компресорът заключва с една машинка повече, което предполагам не му пречи.
Считам темата за изчерпана, поне за мен. Мерси отново на всички.
Модулът е успешно инсталиран от мен, благодаря на колегите, които се включиха по темата, за да ми дадат важни жокери. Малко информация по въпроса с централното и заводското заключване.
Принципно на Мк2 серията шофьорската машинка е само с ключе, което подава плюс по два различни пина към компресора, за да може той да отключи и заключи колата. Моята машинка обаче освен ключ за сигнал към компресора има и щуцер с мембрана - което автоматично ме накара да помисля над въпроса да изхвърля китайската ел.машинка, която буташе палчето на заключването на шофьорската врата. Прекарах тръба с тройник, чиято пневматична част свързах към тръбата за лявата задна врата (тръбичката минава точно под прага на вратата и завива през централната колона на купето позната още като B-pillar, където влиза в маншона на вратата) посредством оригинален гумен тройник. Съответно си прекарах тръбата по пода, заедно с кабелаците, които отиват назад и я вкарах в шофьорската врата. Там я свързах посредством гумено маркучле към самата машинка.
Резултат: сега вече си имам централно, на което не му е нужна механична сила, за да заключи автомобила. Просто с модула на централното подавам плюс на двата различни кабела на компресора на централното, реално компресорът заключва с една машинка повече, което предполагам не му пречи.
Считам темата за изчерпана, поне за мен. Мерси отново на всички.
Последна промяна от IvanMan на Съб 21 сеп 2019 11:39, променено общо 1 път.
Причина: Заключвам по молба на автора.
Причина: Заключвам по молба на автора.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта