Колеги, здравейте. Имам едно питане за нещо което само съм чувал.
Някакси чрез реле можел да се направи да се рестартира ECU-то при всяко палене/гасене. Възможно ли е и как? Пасат 94г 1.8 90кс ABS
Благодаря.
Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Пич, от 10 г. си регистриран а не потърси, почовъркай малко. Писано е дори цвета на кабела!
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Колега мерих струва гледах с пробата лампа и излезе, че има два постоянни плюс. Кой ли от тях ми е нужен? Ел схема на буксата кой какъв е някой има ли?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Това е Mono Motronic MA 1.2.2/3 Букса - 45 пинова.
Пин 21 е 12V постоянни от акумулатора. За паметта. Режеш го и свързваш реле, което да го комутира през чрез контактния ключ.
Извод 3 на буксата е EVAP клапата. За бензиновите пари от резервоара. Нея няма защо да я бараш.
Качвам ти документ с разпиновката
Успех!
Пин 21 е 12V постоянни от акумулатора. За паметта. Режеш го и свързваш реле, което да го комутира през чрез контактния ключ.
Извод 3 на буксата е EVAP клапата. За бензиновите пари от резервоара. Нея няма защо да я бараш.
Качвам ти документ с разпиновката
Успех!
- Прикачени файлове
-
- _untitled.pdf
- (246.47 KиБ) Свален 110 пъти
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Няма нужда от реле.Свързват се директно кабелите!
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
инжектопляктор написа:Това е Mono Motronic MA 1.2.2/3 Букса - 45 пинова.
Пин 21 е 12V постоянни от акумулатора. За паметта. Режеш го и свързваш реле, което да го комутира през чрез контактния ключ.
Извод 3 на буксата е EVAP клапата. За бензиновите пари от резервоара. Нея няма защо да я бараш.
Качвам ти документ с разпиновката
Успех!
Благодаря колега!
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Колеги към кой + през контакт е най-удачно да ползвам?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?
Според колегата може на другия плюс да свържеш постоянния, като преди това прекъснеш него.
Единият плюс към компютъра е комутируем вече.
Единият плюс към компютъра е комутируем вече.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта