Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот vtmn » Пет 13 ное 2020 15:40


Колеги, здравейте. Имам едно питане за нещо което само съм чувал.
Някакси чрез реле можел да се направи да се рестартира ECU-то при всяко палене/гасене. Възможно ли е и как? Пасат 94г 1.8 90кс ABS
Благодаря.




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот vladtod® » Пет 13 ное 2020 16:00


Пич, от 10 г. си регистриран а не потърси, почовъркай малко. Писано е дори цвета на кабела!


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот vtmn » Пет 20 ное 2020 16:42


Колега мерих струва гледах с пробата лампа и излезе, че има два постоянни плюс. Кой ли от тях ми е нужен? Ел схема на буксата кой какъв е някой има ли?
IMG_20201120_131043.jpg


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот инжектопляктор » Пет 20 ное 2020 18:19


Това е Mono Motronic MA 1.2.2/3 Букса - 45 пинова.
Пин 21 е 12V постоянни от акумулатора. За паметта. Режеш го и свързваш реле, което да го комутира през чрез контактния ключ.
Извод 3 на буксата е EVAP клапата. За бензиновите пари от резервоара. Нея няма защо да я бараш.
Качвам ти документ с разпиновката
Успех!
Прикачени файлове
_untitled.pdf
(246.47 KиБ) Свален 110 пъти


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот ivan_pop » Пет 20 ное 2020 23:42


Няма нужда от реле.Свързват се директно кабелите!


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот vtmn » Съб 21 ное 2020 11:34


инжектопляктор написа:Това е Mono Motronic MA 1.2.2/3 Букса - 45 пинова.
Пин 21 е 12V постоянни от акумулатора. За паметта. Режеш го и свързваш реле, което да го комутира през чрез контактния ключ.
Извод 3 на буксата е EVAP клапата. За бензиновите пари от резервоара. Нея няма защо да я бараш.
Качвам ти документ с разпиновката
Успех!


Благодаря колега!


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот vtmn » Пет 27 ное 2020 23:09


Колеги към кой + през контакт е най-удачно да ползвам?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 94г 1.8 90кс реле+ecu=restart? Как?

Мнениеот инжектопляктор » Съб 28 ное 2020 0:10


Според колегата може на другия плюс да свържеш постоянния, като преди това прекъснеш него.
Единият плюс към компютъра е комутируем вече.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта